Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DVD Dynasty producten 2004 ---> Review

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    DVD Dynasty producten 2004 ---> Review

    Yo freaks,

    ik heb een DVD van Dynasty met een aantal mooie producten uit de Knettergoed-krant erop en heb van een aantal producten een review gemaakt!

    Ik zal hier in dit topic de naam en de prijs vermelden, daaronder de uitwerking en daaronder mijn mening erover... Let wel op dat dit MIJN mening is en je die dus niet hoeft te delen!

    Hopelijk vinden jullie het goed en hebben jullie er wel wat aan!

    Hier de reviews:

    Flower Power (€12,50):
    Fontein met verschillende kleuren en crackling, daarna een aantal rode en groene sterren met crackling en al afsluiter één schot met groot boeket en crackling.

    Mijn mening: ziet er leuk uit, maar vind het niet helemaal €12,50 waard...

    Shooting Stars (€15,50):
    25 schoten die wel hard fluiten....

    Mijn mening: waardeloos! Voor zoiets zou ik hooguit €5,00 geven! ;)

    Pyro Duo (€42,50):
    2 potten met zelfde effect; grote palm-boeketten met een blinkende ster aan het eind van alles "bladeren"

    Mijn mening: Erg mooi, zal zeker iedereen mooi vinden, maar net iets te duur.

    Pyro Trio (€39,50):
    Een pot met grote boeketten en blinkers.
    Een pot met grote boeketten, blinkers en crackling.
    Een pot met boeketten in verschillende kleuren: blauw, groen, rood en crackling.

    Mijn mening: erg goed, zeker voor dat geld. Vooral de eerste 2 potten zijn zeker het geld waard!

    Pyro Quattro (€69,00):
    Een pot met rode peony's en boeketten met blinker en crackling.
    Een pot met rode peony's en crackling en boeketten met groene peony's.
    Een pot met rode sterren die uitmonden in silverspin en een paar schoten met crackling.
    Een pot met rood-crackling, groen-crackling, paars-crackling en alleen crackling.

    Mijn mening: mooi, maar ben er niet helemaal uit of het zoveel geld waard is. Omgerekend is het €17,25 per pot en dat vind ik ze niet allemaal waard.

    Royal Guard (€17,50):
    Een fan-shaped pot. Iedere keer 3 of 4 schoten tegelijk met wat mines-effecten ofzo, weet niet hoe je dat moet beschrijven. Eerst rode peony's, dan groene peony's, dan weer rode peony's, dan zilveren peony's en uiteindelijk crackling.

    Mijn mening: leuke pot en is het geld op zich wel waard.

    Night Stalker (€26,00):
    Zijn 61 schoten dat vernieuwde effect dus de boeketten die erin zitten zijn erg klein. Hij begint met rode en groene sterren en wat fluitende dingen, daartussen ook wat gouden peony's, het laatste wanneer alleen maar boeketjes komen bestaat uit rode peony, crackling en gouden palm-effecten.

    Mijn mening: leuke pot, maar die effecten zijn zeker geen €26,- waard vind ik. Die boeketten vind ik veel te klein.

    Triangle Wheel (€1,95):
    Gaat in 3 delen zoals je weet, eerste deel is zilver, 2e deel is ook zilver en 3e deel is zilver met fluit. Het is niet alleen een zilveren straal, maar komt ook echt wel wat zilveren vonken enzo omheen.

    Mijn mening: ik vond hem erg leuk, duurt niet heel erg lang, maar is wel de moeite waard. Toen ik de prijs zag wist ik helemaal zeker dat dit een topper is!!! ;)

    Poisenous Snakes (€26,00):
    Een fan-shaped pot. In het midden schoten met fluit-effecten en wat gekleurde sterren en aan de buitenkant zitten 2 schoten met blinker-effecten. Dit herhaalt zich iedere keer.

    Mijn mening: leuke pot, maar is dat geld niet helemaal waar. Die 2 buitenste schoten zijn erg mooi, maar dat midden is 3x niks.

    National Celebration (€12,50):
    Gaat volgt allemaal snel achter elkaar. Het bevat rode sterren, groene sterren, crackling tails, fluit-effecten en gouden boeketten.

    Mijn mening: leuke pot, mooi tempo, leuke effecten. Voor dat geld een leuke pot!

    Dancing Ghosts (€14,90):
    Eerste schot is een crackling tail, tweede schot bevat gekleurde sterren met tail en een fluit-effect, derde schot is een rood/groene peony. Deze 3 schoten worden telkens in deze volgorde herhaald voor een aantal keer.

    Mijn mening: ziet er leuk uit. Ik vind het tempo iets te laag, maar heel storend is het niet. Leuke effecten, vooral de peony is wel leuk. Is het geld wel waard.

    Sonic Boomer (€26,00):
    Veel fluitende effecten op het begin die eindigen in een gekleurde ster. Daarna 3 crackling tails tegelijk en daarna kleine gele, rode en zilveren boeketten.

    Mijn mening: Ik vind het een saaie pot. De boeketten zijn klein doordat er 51 schoten ofzo inzitten en dat is niet erg mooi. Vooral dat begin is erg slecht! Het geld zeker niet waard.

    Fighting Ghosts (€14,00):
    Een aantal soort van mines met rode en groene sterren die een gouden tail hebben. Er zit daarnaast nog 2x een palm-boeket in en nog 2x een crackling willow.

    Mijn mening: leuke pot, vooral die boeketten zijn mooi. Vind hem alleen niet helemaal €14,00 waard, meer iets van €11,00 ofzo.

    Silver Spider (€12,75):
    er worden zilveren sterren afgeschoten die uiteenknallen in meerdere zilveren sterren met een dunne zilveren tail.

    Mijn mening: Leuk effect, redelijk groot, maar ik mis de kleur en afwisseling... Wel het geld waard als je van dit effect houdt! ;)

    Meteorite (€14,75):
    Palm-effect met rode sterren aan de uiteindes, palm-effect met groene sterren aan de uiteindes, palm-effect met zilveren sterren aan de uiteindes en er zitten ook 2 crackling willows is.

    Mijn mening: Mooie pot, goede grote boeketten, lekkere burstknal en mooie afwisseling en kleuren. Zijn geld zeker waard! :P

    Monster Trio (€12,50):
    Blauwe peony's met silverfish.

    Mijn mening: leuke pot, vooral door de kleur blauw! Fishes zijn ook leuk en passen er wel goed bij die blauwe kleur, ook aardig grote peony's. Enige nadeel is dat er geen afwisseling in zit. Ik vind het die €12,50 wel waard.

    Dit heeft me veel tijd gekost dus ik wil niet dat dit over wordt genomen op andere sites zonder een duidelijke verwijzing naar mij en de site.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 21 December 2005, 14:27.
Working...
X