Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tiel 11-06-2011

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tiel 11-06-2011

    Waar: Tiel
    Wanneer : 11 juni 2011
    Wie: Katan Vuurwerk BV
    Kaliber: prof. max 4"
    Tijdstip: 22.00 uur
    Locatie: weiland, gelegen aan de Echteldsedijk/Groene Krib te Tiel


    Het betreft een buitenvuurwerk ten behoeve van de kermis

    #2
    ik ben aanwezig , net als vorig jaar .
    www.thundershow.nl

    Comment


      #3
      Als ik kan, ben ik er.
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        #4
        Gelukkig letten mijn ouders meer op, dan ik.
        Want ze vonden onderstaande Kennisgeving in de Zakengids van 25-03-2011.
        Grappig detail, de aanvraag van de vergunning van de show op 21-10-2011 wordt ook gelijk maar even vermeld in deze kennisgeving.
        Goed bezig gemeente Tiel!... (Alleen nu een betere schieter vragen.)

        Kom zei de vis in de vissenkom.

        Comment


          #5
          Alleen nu een betere schieter vragen.)

          Verklaar je nader

          Comment


            #6
            @ the cigarman

            Het Budget voor deze show is echt minimaal...al jaren eigenlijk....zelfs in de tijd dat Jaco nog deze show schoot.
            Als ze al los willen gaan, geef ik de show 2 minuten en dan is het budget simpelweg op.

            Comment


              #7
              Nog meer mensen die hier heen gaan? En misschien een filmpje van vorig jaar?
              Groeten

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door de knaller Bekijk bericht
                Nog meer mensen die hier heen gaan? En misschien een filmpje van vorig jaar?
                U vraagt wij draaien
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                http://www.stefandrukker.nl

                Comment


                  #9
                  =============
                  Laatst aangepast door Stefan Works; 12 August 2011, 14:02.
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                    Bij dat laatste salvo vind ik het pas interessant worden beetje karig showtje...
                    wat wil je..... het is i.v.m een kermis.
                    Hier zijn we al blij, als er bewijze van 20 cakes staan tijdens een kermis showtje. Dus dit soort shows vind ik zeker wel de moeite waard ik zal kijken/proberen om ook die kant op te gaan.
                    http://www.stefandrukker.nl

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                      Bij dat laatste salvo vind ik het pas interessant worden beetje karig showtje...
                      En dat bedoel ik nou met een typisch Katan showtje..
                      Erg saai en laf. Veel dezelfde effecten. Soms wel een minuut lang (op het begin) Na mijn ervaring in Alphen aan den Rijn ben ik niet van plan om naar deze show te gaan. Laat Katan zich maar eerst weer eens bewijzen met een show zoals Vianen, waar ze laten zien dat ze wel degelijk een leuke show neer kunnen zetten. Voor degene die wel gaan, veel plezier.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
                        wat wil je..... het is i.v.m een kermis.
                        Hier zijn we al blij, als er bewijze van 20 cakes staan tijdens een kermis showtje. Dus dit soort shows vind ik zeker wel de moeite waard ik zal kijken/proberen om ook die kant op te gaan.
                        Ik zie liever in een rap tempo consumentenblokjes de lucht in gaan (was ook katan in soest?) dat geeft nog spektakel, maar om nou een minuut lang 1 voor 1 dezelfde shell af te schieten vind ik niet zo mooi
                        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                        Comment


                          #13
                          saai,laf?Heey sunseeker,hoeveel shows heb je zelf al gedaan?Dan blijf je vanaf nu toch lekker thuis!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door svenseo Bekijk bericht
                            saai,laf?Heey sunseeker,hoeveel shows heb je zelf al gedaan?Dan blijf je vanaf nu toch lekker thuis!
                            Rustig maar, ik geef enkel mn mening. Het is niet mijn beroep en heb nog nooit een show geschoten. Heb daar tevens de leeftijd niet voor. Dit jaar met Oud en Nieuw staat er een show op de planning.
                            Neem nou de eerste minuut, enkel dezelfde shells. Da's toch saai?
                            Met dit soort shows blijf ik inderdaad thuis ja..........

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door svenseo Bekijk bericht
                              saai,laf?Heey sunseeker,hoeveel shows heb je zelf al gedaan?Dan blijf je vanaf nu toch lekker thuis!
                              laten we het gezellig houden , ben het wel gedeeltelijk met je eens, maar dat heb ik al in het topic van alphen a/d rijn gezegd ! , en wil niet weer off topic gaan , dus mensen wie gaan er allemaal, en wie neemt er dit keer bier mee
                              http://www.stefandrukker.nl

                              Comment

                              Working...
                              X