Banner GBV-WECO - DeVuurwerkwinkel.nl
Pagina 112 van 124 EersteEerste ... 1262102110111112113114122 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.666 t/m 1.680 van 1851
  1. #1666
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlammetjes Bekijk bericht
    ja dan kan ik ook meteen veel bestellen, maar we komen in actie een demo in pal...stein ben je lekker ik was daar toen bij een demo in de buurt problemen en nog eens problemen.

    gewoon 1 in den haag houden. Zuiderpark dat kan je niet maken tegen de vaste klanten, want stel, dus stel, het is niks met de verkoop in Zoetermeer, (van mij hoop ik dat wel ik gun het van harte) dan komt er weer een demo in den haag ja maar dan ben je toch een stapel klanten kwijt hoe dan ook.
    Met de locatie daar in Zoetermeer is niks mis, ook ben je vanuit Den Haag in ongeveer 15 minuten daar in het park + er zijn genoeg pakeerplekken te vinden.

  2. Deze gebruiker waardeert Knalpak voor het bericht:


  3. #1667
    VWC-Lid Burning Salvo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2012
    Berichten
    1.370
    Thanks
    765
    1.646 waarderingen in 652 posts
    Vanuit Rijswijk is het 13 minuten naar Zoetermeer

  4. Deze gebruiker waardeert Burning Salvo voor het bericht:


  5. #1668
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlammetjes Bekijk bericht
    maar we komen in actie een demo in pal...stein ben je lekker ik was daar toen bij een demo in de buurt problemen en nog eens problemen
    Je hebt gelijk, het is daar één grote puinhoop....

    Wat een bullshit, ik woon in Zoetermeer en kom regelmatig in Palenstein en daar is niets mis. Dus ik weet niet wat en wanneer jij je ervaring hebt opgedaan, maar hij is in mijn ogen lichtelijk overdreven

    Ik was juist blij toen ik hoorde dat deze demo hier wordt gehouden, dan hebben wij hier twee grote demo's. Zoetermeer rulezzzzz
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  6. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  7. #1669
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Volgens mij is het vrij duidelijk waarom er voor de locatie gekozen is naast het feit dat er een nieuwe winkel bijkomt. Als eerste is de bereikbaarheid goed, binnen 10 tot 15 minuten ben je vanaf De Rijswijkse Vuurwerkhal op het terrein. Ten tweede is er ruime parkeergelegenheid, bij het Zuiderpark was er nagenoeg geen parkeergelegenheid. Als derde het terrein zelf, waar je in het Zuiderpark moest zoeken naar de juiste plek is het in Zoetermeer duidelijk waar je moet zijn. Het publiek kan recht voor het vuurwerk staan. Als laatste laat het schietveld toe dat je verschillende kalibers zonder al te veel moeite in allerlei schietvormen kan schieten, dat was op het terrein van HPSV wel anders vanwege de wandelpaden en de afstandseisen.
    "I came in like a crackling ball."

  8. Deze gebruiker waardeert Bram95 voor het bericht:


  9. #1670
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
    Als laatste laat het schietveld toe dat je verschillende kalibers zonder al te veel moeite in allerlei schietvormen kan schieten
    Dus we kunnen een finale verwachten met vette candles er in verwerkt ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  10. #1671
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    Ik heb op 9 plekken familie wonen daar dus ook in palenstein de andere bij de hoves de groenblauwlaan etc etc. Bullshit...tja nou laat ik het zo zeggen ja en nee, wat mij daar opviel en dat is in de avonden ook in de wijk, dat er meer illegaal vuurwerk is ik heb daar geen probleem mee. Zo ook bij een demo van de dorpsstraat of welke dat ook was.

    Daar werd toch om de haverklap gewaarschuwd kap er mee en er hing een bedrukte sfeer..
    Let goed op ook Rijswijk en den haag konden mensen het soms niet laten.

    Ja een mooie nieuwe winkel erbij, tuurlijk de bekendheid waarborgen, maar ze missen het gewoon ook hier he van Rijswijk naar den haag 2e locatie den haag nu Zoetermeer. Voor mij is het geen probleem ik kom overal wel bij maar ik vermoed dat het zit in het gevoel van O wij vaste klanten kopen trouw en nu gaat onze demo daar naar toe,en verhuis dan ook daar maar naar toe of zit ik mis ??? vlammetjes





    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Je hebt gelijk, het is daar één grote puinhoop....

    Wat een bullshit, ik woon in Zoetermeer en kom regelmatig in Palenstein en daar is niets mis. Dus ik weet niet wat en wanneer jij je ervaring hebt opgedaan, maar hij is in mijn ogen lichtelijk overdreven

    Ik was juist blij toen ik hoorde dat deze demo hier wordt gehouden, dan hebben wij hier twee grote demo's. Zoetermeer rulezzzzz

  11. #1672
    Banned
    Geregistreerd
    5 oktober 2012
    Berichten
    126
    Thanks
    29
    42 waarderingen in 28 posts
    Ja nou Palenstein word zelfs daar vergeleken met het schilderswijk in den haag en het is zo geen bullshit er is altijd wel wat daar aan de hand.

    Dat is er overal maaar daar anders, of lees je de wijkkranten niet wijkberraad?

    En ja Rijswijk68 precies jij mag nooit meer raden.

    Daarbij boek ik af met de demo dus hou je extra plek over ik ga niet mee.

    Niet kunnen zien waar je verkoopt ik heb kleine kids he, dan is klaar dan koop ik ook niets.
    Dus ook met ophalen Rijswijk haak ik af.

    Er zitten een aantal Rijswijkse vuurwerk hal leden de boel hier ten koste van alles te beschermen.
    Ik mag net als iedereen ook een mening hebben en die is dat je dit niet kan maken.
    Ga dan weg uit Rijswijk.

  12. #1673
    Banned
    Geregistreerd
    5 oktober 2012
    Berichten
    126
    Thanks
    29
    42 waarderingen in 28 posts
    Daarbij en dan ben ik echt kwaad ik doe het niet voor mijzelf alleen he, de mensen kennen elkaar hier en als je elkaar ontmoet bij scholen om de kinderen op te halen is het ook wel vaak over vuurwerk, en zo ook kwam de demo te spraak.

    De reacties waren verbaasd en allerminst positief.

  13. #1674
    VWC-Lid Burning Salvo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2012
    Berichten
    1.370
    Thanks
    765
    1.646 waarderingen in 652 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Dus we kunnen een finale verwachten met vette candles er in verwerkt ?
    Dat nou ook weer net niet maar Bram en ik zullen zeker proberen weer iets moois neer te zetten

  14. #1675
    VWC-Lid fritsie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    haaglanden
    Berichten
    946
    Thanks
    242
    911 waarderingen in 287 posts
    Ik geloof dat ik iets in de discussie over de demo locatie gemist heb?
    De demo wordt dit jaar in Zoetermeer gehouden mede doordat wij onze nieuwe winkel in Zoetermeer openen.
    De locatie is vele malen makkelijker te bereiken en en is een lust om hier te parkeren.
    Zeer veel ruimte voor auto's, publiek en niet te vergeten het team dat de show gaat opbouwen.
    Omdat onze klanten uit heel Zuid Holland komen is het voor 90% niet verder dan anders.
    Vanaf onze locatie in Rijswijk is het exact 13 minuten rijden.
    Het wordt dit jaar zeker weer de moeite waard van er wordt voor 2 winkels geschoten met een mooie finale op muziek.
    Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

  15. Deze 4 gebruikers waarderen fritsie voor het bericht:


  16. #1676
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    ik ben aardig bekend, dat is achter Silverdome


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
    Ik geloof dat ik iets in de discussie over de demo locatie gemist heb?
    De demo wordt dit jaar in Zoetermeer gehouden mede doordat wij onze nieuwe winkel in Zoetermeer openen.
    De locatie is vele malen makkelijker te bereiken en en is een lust om hier te parkeren.
    Zeer veel ruimte voor auto's, publiek en niet te vergeten het team dat de show gaat opbouwen.
    Omdat onze klanten uit heel Zuid Holland komen is het voor 90% niet verder dan anders.
    Vanaf onze locatie in Rijswijk is het exact 13 minuten rijden.
    Het wordt dit jaar zeker weer de moeite waard van er wordt voor 2 winkels geschoten met een mooie finale op muziek.

  17. #1677
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
    Ik geloof dat ik iets in de discussie over de demo locatie gemist heb?
    De demo wordt dit jaar in Zoetermeer gehouden mede doordat wij onze nieuwe winkel in Zoetermeer openen.
    De locatie is vele malen makkelijker te bereiken en en is een lust om hier te parkeren.
    Zeer veel ruimte voor auto's, publiek en niet te vergeten het team dat de show gaat opbouwen.
    Omdat onze klanten uit heel Zuid Holland komen is het voor 90% niet verder dan anders.
    Vanaf onze locatie in Rijswijk is het exact 13 minuten rijden.
    Het wordt dit jaar zeker weer de moeite waard van er wordt voor 2 winkels geschoten met een mooie finale op muziek.
    Ik neem aan Frits dat je wel een advertentie in de weekbladen van Zoetermeer laat zetten van zowel de nieuwe winkel als van de demo ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  18. #1678
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    Dat zal zoals altijd wel zeker goed geregeld zijn. begrijp de commotie niet helemaal, maar goed we gaan het gezellig maken en we gaan het meemaken en zien. Heb er zoals altijd zin in.

  19. #1679
    Banned
    Geregistreerd
    5 oktober 2012
    Berichten
    126
    Thanks
    29
    42 waarderingen in 28 posts
    Sorry Rob en leden was niet zo slim en ook niet zo bedoeld

    frustraties, andere zaken uiten (Werkstress) is dit geen eerlijke plek maar het is goed.

    Kan ik nog gebruik maken Rob Rijswijk? heb ook de kids op me dak.

  20. #1680
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    Dat is geen probleem.

    Daarbij morgenavond en ik gok zo te zien de hoeveelheid is er een 2 daagse demo show bij mij.

Pagina 112 van 124 EersteEerste ... 1262102110111112113114122 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •