Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 8 van 27 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 106 t/m 120 van 392
  1. #106
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Eens met al je argumenten, maar het is zo zonde van die finale van de transbomber. Ik ben bang dat daardoor de double demolition ineens wordt gedegradeerd tot een soort toegift. Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar na die "all at once"van de Transbomber moet (naar mijn bescheiden mening) óf niets komen, of een NOG brutere eindsalvo.

  2. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  3. #107
    VWC-Lid PyroPowerZ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 april 2009
    Locatie
    Hier :D
    Berichten
    864
    Thanks
    110
    141 waarderingen in 70 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Eens met al je argumenten, maar het is zo zonde van die finale van de transbomber. Ik ben bang dat daardoor de double demolition ineens wordt gedegradeerd tot een soort toegift. Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar na die "all at once"van de Transbomber moet (naar mijn bescheiden mening) óf niets komen, of een NOG brutere eindsalvo.
    Hmm... Dus jij zegt eigenlijk: transbomber en DD omdraaien zodat de transbomber op het laatst zit?
    Als absolute eindsalvo komt er als het goed is 4x de Ti-salute van loots, gemod zodat ze zsm leeg schieten. Mits de buurman zijn beloftes waar maakt dan.
    Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

  4. #108
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroPowerZ Bekijk bericht
    Hmm... Dus jij zegt eigenlijk: transbomber en DD omdraaien zodat de transbomber op het laatst zit?
    Als absolute eindsalvo komt er als het goed is 4x de Ti-salute van loots, gemod zodat ze zsm leeg schieten. Mits de buurman zijn beloftes waar maakt dan.
    Ehhhh ja... maar eigenlijk alleen vanwege die laatste cake van de Transbomber. Het moeilijke is dat je de andere boxen wel 2x hebt, en de transbomber niet. Daarom: OF nog een TB kopen, of de 2e mayhem/DD achterwege laten in het project.

  5. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  6. #109
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.470 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroPowerZ Bekijk bericht
    Ja, dat ik er 2 heb die ik dan inderdaad tegelijk af wil steken.



    Tja, bij de Mayhems was de prijs er wel naar om er gelijk 2 te nemen


    Maar ik zit dus ook erg te twijfelen of die losse transbomber nou wel een groter wauw effect heeft dan 2 boxen tegelijk of niet. De Double Demolition lijkt ook grote boeketten te hebben, beter dan de mayhem eigenlijk. Dus misschien dan zelfs:

    - Zena Triumph
    - 2x Zena Mayhem
    - Transbomber
    - 2x Double Demolition
    Ik deze volgorde aannemen:

    1 x Zena Triumph
    2 x Zena Mayhem om het tempo van je showtje op te bouwen

    En vervolgens is het niet echt ideaal dat je `maar` 1 Transbomber hebt, want die begint soort van mak vergeleken met de rest van je show en vervolgens bouwt ie weer te hard op door de finale cake. Het was echt ideaal geweest om die per 2 te schieten en dan als laatste. Dus ik zou dat voor het goede nog proberen te regelen! En anders gaan we zo verder:

    1 x Transbomber
    2 x Double Demolition omdat ie toch wel dikke boeketten heeft en best up-tempo is en zeker per 2 een leuke afsluiter. Maar wel beetje anti climax na de finale cake van de Transbomber.

    En met de salute cake van Loots bedoel je die van Piromax? Als je die all at once laat schieten en dan per 4 dan heb je wel echt een gruwelijke afsluiter.

  7. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  8. #110
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Ik deze volgorde aannemen:

    1 x Zena Triumph
    2 x Zena Mayhem om het tempo van je showtje op te bouwen

    En vervolgens is het niet echt ideaal dat je `maar` 1 Transbomber hebt, want die begint soort van mak vergeleken met de rest van je show en vervolgens bouwt ie weer te hard op door de finale cake. Het was echt ideaal geweest om die per 2 te schieten en dan als laatste. Dus ik zou dat voor het goede nog proberen te regelen! En anders gaan we zo verder:

    1 x Transbomber
    2 x Double Demolition omdat ie toch wel dikke boeketten heeft en best up-tempo is en zeker per 2 een leuke afsluiter. Maar wel beetje anti climax na de finale cake van de Transbomber.

    En met de salute cake van Loots bedoel je die van Piromax? Als je die all at once laat schieten en dan per 4 dan heb je wel echt een gruwelijke afsluiter.
    Jij verwoord beter wat ik dacht. Helemaal mee eens. Misschien als je wat creatief bent kun je de laatste cake van de Transbomber 'bewaren' voor het einde, waardoor het crackling verhaal terugkomt in de finale, en je zo naast een betere opbouw ook een verhaal in het project aanbrengt. Just thinking out loud.

  9. #111
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2016
    Berichten
    94
    Thanks
    7
    41 waarderingen in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
    Als finale zat ik aan het volgende te denken:

    - Transbomber
    - 2x return of the phoenix
    - Snowstorm 4 cakes tegelijk
    - 4x titanium thunder.

    Snowstorm 4 cakes in 1x klinkt wijs, maar hoe krijg ik dat voor elkaar?

  10. #112
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.470 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Jij verwoord beter wat ik dacht. Helemaal mee eens. Misschien als je wat creatief bent kun je de laatste cake van de Transbomber 'bewaren' voor het einde, waardoor het crackling verhaal terugkomt in de finale, en je zo naast een betere opbouw ook een verhaal in het project aanbrengt. Just thinking out loud.
    Ja ik zat daar ook over na te denken, je zou inderdaad de 4e cake van de Transbomber eruit kunnen halen en die kunnen bewaren voor na de 2 x Double Demolition. En verder mijn volgorde zo aanhouden.

  11. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  12. #113
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Jeetje, wat zijn we het eens!

  13. #114
    VWC-Lid PyroPowerZ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 april 2009
    Locatie
    Hier :D
    Berichten
    864
    Thanks
    110
    141 waarderingen in 70 posts
    Zo heb ik er eigenlijk nog niet over gedacht, meestal zie ik die boxen als 1 product, maar het zijn natuurlijk gewoon losse cakes.

    En wat zouden jullie er van zeggen om de laaste 2 cakes uit de transbomber te halen?
    Ik vind zelf dat salvo na salvo na salvo en dan de finale zo vet namelijk.

    Ja, de cakes van piromax. Het idee is om het label eraf te halen zodat sommige lontjes bloot liggen en er dan snellont omheen te wikkelen. Dan alle 4 samen binden en vanuit het midden aansteken.
    Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

  14. #115
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Ik heb advies nodig voor de opening om 00.00 uur. Wil aftrappen met 2 x crashbox, snowstorm en de transbomber. Op basis van de posts hierboven zat ik zelf te denken aan deze volgorde:

    2 x crashbox
    cake 1 +2 transbomber
    snowstorm alle 4 cakes tegelijk (3 seconden vertraging tussen het ontsteken van de volgende cake)
    cake 3 +4 transbomber

    Ben benieuwd of jullie nog andere combinaties weten die voor een mooie opbouw zorgen

  15. #116
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Om even terug te komen op mijn 8 bestelde secret salutes, wat is jullie mening op het volgende:

    1. Volstaat als finale na de salute klappen van een supernaut 1 (Zena consu versie, ik weet bijna niemand heeft deze al in het echt gehoord, maar afgaand op gevoel/intuïtie/filmpjes)
    2. Ik schiet ze vanaf 3 punten in mijn show (links, midden, rechts steeds 5 meter uit elkaar), hoe zouden jullie dit verdelen? 2-4-2? allemaal tegelijk ontsteken? eventueel met twee ontstekers, dus ook op reserve lont onsteken, of is dit overkill?

    graag hoor ik jullie ideeën
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  16. #117
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    1) Met de batch van 2016, nee.
    2) Ik zou ze all-at-once doen, lekker dikke chaos.

  17. Deze gebruiker waardeert blackmoon voor het bericht:


  18. #118
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
    1) Met de batch van 2016, nee.
    2) Ik zou ze all-at-once doen, lekker dikke chaos.
    1) Op geen enkele manier? Ook niet 8 tegelijk (was ik al van plan)
    2) All at once bedoel je van twee kanten aansteken? en volstaat het dan wel?
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  19. #119
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Ik had ze zelf vorig jaar, ik vond de burst en de crackling van de secret salute erg laf. Als je spektakel wilt zou ik eerder 2 om 2 een chrackling chry 2.0 van 2 kanten aansteken.

  20. #120
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
    Ik had ze zelf vorig jaar, ik vond de burst en de crackling van de secret salute erg laf. Als je spektakel wilt zou ik eerder 2 om 2 een chrackling chry 2.0 van 2 kanten aansteken.
    Het klopt dat deze vorig jaar wat tegenviel maar daarom is deze dit jaar weer terug veranderd. Of zoals Rubro het zelf zei in het Bezoekverslag: in ere hersteld. Wij wachten met spanning de demo's af!
    www.huismanvuurwerk.nl

Pagina 8 van 27 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •