Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mooie acties weer zeg! Ik heb alvast een Exodus en 4 ROTP besteld. Misschien van de week nog iets.. Twijfel

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
      Zijn mensen al weer lekker aan het inslaan, ik zag de Phantom gisteren staan en zou vanmorgen met een bakje koffie erbij, alle producten en aanbiedingen even rustig bekijken en doornemen. Is hij al weer weg
      Zag deze idd ook staan zat er over na te denken om hiervoor speciaal een trip te maken richting het hoge noorden maar helaas is die alweer weg.

      Comment


        Wat een geweldige actie weer! Vorige week waren er al een paar toppers zeer scherp geprijsd, maar deze week is het aanbod in de weekactie nog groter. Jullie blijven ons positief verrassen met ongekend lage prijzen en top artikelen van diverse importeurs. Is het niet een goed idee om eens een vestiging elders in het land te openen (midden NL bijvoorbeeld)?
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
          Wat een geweldige actie weer! Vorige week waren er al een paar toppers zeer scherp geprijsd, maar deze week is het aanbod in de weekactie nog groter. Jullie blijven ons positief verrassen met ongekend lage prijzen en top artikelen van diverse importeurs. Is het niet een goed idee om eens een vestiging elders in het land te openen (midden NL bijvoorbeeld)?
          Zeker een goed idee, ik stem voor!

          Comment


            Haha nee lekker laten zo. Vind het prachtig om 1,5 of 2uur te rijden om het op te halen snachts

            Comment


              Man man daar gaat mijn voornemen om te wachten tot de nieuwe producten! Wat een heerlijke prijzen

              Comment


                De oplettende member had het al gezien, maar we hebben nog een hele dikke box in de weekactie gezet!

                Unique Pyroshow

                Van €325,- Voor €150,-!!!





                Van €325,- Voor €150,-!!!

                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                  Zijn mensen al weer lekker aan het inslaan, ik zag de Phantom gisteren staan en zou vanmorgen met een bakje koffie erbij, alle producten en aanbiedingen even rustig bekijken en doornemen. Is hij al weer weg
                  Ik zag dat ik een instelling verkeerd had staan. We hebben voor de snelle beslisser nog 1 Phantom op voorraad!
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
                    Ik heb net de Mantel Mega Prof box gekocht,de laatste 2 volgens mij.
                    iemand bekend met deze box?had een filmpje op gezocht en vond het er niet verkeerd uit zien,iemand ervaring met deze?volgens de opgave moet deze blauw zijn ipv rood op het filmpje.
                    Zo te zien hetzelfde als de 'Transbomber'

                    Comment


                      Ja dat had ik al gezien,daarom heb ik ook de laatste twee gekocht.
                      Maar niemand hier die hem in het echt heeft gezien?
                      Een blauwe 'transbomber' lijkt me wel gaaf,maar op de film is hij rood.
                      staat wel bij dat ie blauw moet zijn,daarom vroeg ik of er iemand was die hem heeft gezien/gehad.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                      Zo te zien hetzelfde als de 'Transbomber'

                      Comment


                        Blauw lijk me persoonlijk een stuk mooier! Het zal vast wel goed zitten neem ik aan.

                        Comment


                          Daar ga ik ook vanuit,op het filmje ziet hij in het rood er ook goed uit.
                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Blauw lijk me persoonlijk een stuk mooier! Het zal vast wel goed zitten neem ik aan.

                          Comment


                            En al is ie rood. Zag dat ze 50 euro p.s. waren. Als ik dat had geweten/gezien

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                              De oplettende member had het al gezien, maar we hebben nog een hele dikke box in de weekactie gezet!

                              Unique Pyroshow

                              Van €325,- Voor €150,-!!!





                              Van €325,- Voor €150,-!!!

                              https://haulerwijk.webshop.vuurwerkp...ro-show-karton
                              Net even een paar dubbeltjes goedkoper dan de concurrent in het zuidwesten.

                              Kon deze opmerking even niet laten! Is overigens goed/positief bedoeld!

                              Prachtbak waar je eigenlijk maar weinig van hoort. Van die hele serie trouwens. Zal ook wel met de adviesprijs te maken hebben, maar daar hebben wij freakacties voor!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                                We zijn zo enthousiast dat we iets eerder achter de computer zijn gestapt! In Haulerwijk, Groningen en Vierhuizen hebben we lijst aan Wolff artikelen toegevoegd!

                                We hebben direct een aantal artikelen nog scherper geprijsd dan normaal en in de weekactie gezet!

                                Exodus

                                Van €139,95 Voor €75,00!!

                                Van €139,95 Voor €75,00!!


                                Radical Power

                                Van €85,00 Voor €39,00!!

                                Van €85,00 Voor €39,00!!


                                Return of the Phoenix

                                Van €27,50 Voor €15,00!!

                                Van €27,50 Voor €15,00!!


                                Mad Twister

                                Van €34,95 Voor €15,00!!

                                Van €34,95 Voor €15,00!!


                                Stars over Vienna

                                Van €19,95 Voor €10,00!!

                                Van €19,95 Voor €10,00!!





                                Deze week is wederom geldig tot volgende week vrijdag!
                                Morgen eindigt deze dikke weekactie alweer! Nog profiteren van de actie? Bestel dan snel!
                                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                                Comment

                                Working...
                                X