Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

0316pyro 2017/2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    0316pyro 2017/2018

    Afgelopen jaar is er weer het nodige de lucht in gegaan, wat ik jullie niet wil onthouden.

    Te beginnen met ons 18:00 project, een klein showtje die we hebben gemaakt op basis van onze bestellingen. Zit geen logica in, maar toch een leuke volgorde weten samen te stellen:

    Schietlijst:
    1 - 1x Quattro (Zena BE)
    2 - 1x Paradise of Colours (Royal)
    3 - 1x Glittering Dahlia (Evolution)
    4 - 5x Gangster (Pangu)
    5 - 5x Psycho (Pangu)
    6 - 5x Gate of Heaven 1 (Royal)
    7 - 2x Dutch Thunder (Hardix)
    8 - 10x Afterschock Damage Inc (Vuurwerkmania)
    9 - 1x Buurtassortiment (Rubro) - 6 cakes
    Finale alles tegelijk:
    5x Secret Salute (Rubro)
    4x Gravity (Rubro)


    Daarnaast ook een 0:00 show geschoten, welke jammer genoeg niet goed is gefilmd. Echter wil ik jullie de beelden niet onthouden. De show staat er ongeveer maar voor de helft op, maargoed, de omstander had niet nagedacht dat er vanaf 2 posten werd geschoten en is weggelopen bij de camera.
    Schietlijst:
    Schietlijst:
    1 - 1x Golden Medals (RUBRO)
    2 - 3x Green Flashing (EVOLUTION)
    3 - 2x Colorfull City (PANGU)
    4 - 2x On the Beat (PANGU)
    5 - 2x Rumble in the Jungle (VUURWERKMANIA)
    6 - 1x Golden Age (EVOLUTION)
    7 - 4x Crown Mix (EVOLUTION)
    8 - 4x Yellow River (PANGU)
    9 - 1x Psycho Box (VUURWERKMANIA)
    10 - 2x Crash Box (RUBRO)
    11 - 2x Event 4 seasons (RUBRO)
    12 - 2x Transbomber (RUBRO)
    13 - 2x Cruel Traction (WOLFF)
    14 - 2x Snowstorm (EVOLUTION)
    15 - 4x Crackling Chry 2.0 (ZENA)
    16 - 6x Zombie Zone (VUURWERKMANIA)
    17 - 8x Cruelty (WOLFF)
    18 - FINALE alles tegelijk:
    8x Return of the Phoenix (WOLFF)
    9x Happy Hardcore Assortiment (EVOLUTION)
    12x Buurtassortiment (RUBRO)
    8x Gravity (RUBRO)
    24x Matrix (VUURWERKTOTAAL)
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Wat een shows zeg, complimenten! Bij het 18:00 uur project gaat er al een flinke hoeveelheid de lucht in maar de 0:00 uur show slaat echt alles. Je gaf zelf aan niet geheel tevreden te zijn met het filmen, maar het heeft voor mij de pret niet kunnen drukken. Echt van begin tot het eind genoten van de film.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Jaa dit is wel echt epic hoor haha !
      Je geeft het zelf al aan over het filmen. Ik denk dat jou vuurwerk nog beter in beeld komt als je van wat meer afstand filmt. Als dat natuurlijk mogelijk is op de locatie.
      Het is namelijk zoveel en zo groot :P
      Knaap!

      Comment


        #4
        Haha heerlijk hoor Djaimy, wat een shows zeg. Flinke hoeveelheid gaat hier de lucht in.
        Bedankt voor de films, puur genieten dit.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Bedankt mannen. Het was inderdaad mooier naar voren gekomen door meer afstand te pakken met filmen, wat zeker mogelijk was. Echter had ik geen cameraman en moest ik deze om 00:15 zien te regelen. Heb daarom iemand uit de buurt gevraagd even op de knop te drukken. Die richtte de camera op de 1e post (middenpost) waarna die is weggelopen. Echter gingen we daarna vanaf 2 posten schieten, waarvan er dus 1 niet of gedeeltelijk in beeld is. Achja, shit happens.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Wat ontzettend gaaf zeg , die van 18:00 is al dik !!!!! Maar die van 0:00 slaat echt alles haha.

            Mooi ook om te zien dat je alles opschrijft van wat je hebt gestookt om 0:00 En ik ga ook zeker een paar producten kopen na het zien van dit filmpje.

            Bedankt voor het delen Djaimy

            Comment


              #7
              Heerlijke shows! Wel een beetje jammer dat die Gravity's in eens een stuk trager zijn en daardoor langer doorgaan!

              Comment


                #8
                Wat een heerlijke shows zeg! Leuke overgangen er tussen gezien! Bedankt man!
                Ik heb een kort lontje.......

                Comment


                  #9
                  Complimenten voor je show! Hoe vond je de Rumble in the Jungle? Wat waren je toppers en welke vielen wat tegen?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
                    Heerlijke shows! Wel een beetje jammer dat die Gravity's in eens een stuk trager zijn en daardoor langer doorgaan!
                    Die gravity's waren inderdaad wel een domper. Waren verder prima, maar het tempo is helaas veranderd. Leergeld voor volgend jaar!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                      Complimenten voor je show! Hoe vond je de Rumble in the Jungle? Wat waren je toppers en welke vielen wat tegen?
                      De Rumble in the Jungle is me zeker niet tegengevallen! Was opvallend goed, mede doordat hij zo fijn is qua prijs/kwaliteit. Qua toppers kan ik heel duidelijk zijn; alle boxen vond ik goed. De Golden Medals was duidelijk de minste, maar die is prijs/kwaliteit gezien gewoon prima. De losse cakes vond ik de Gravity wat minder (minder tempo) en de Cruelty, had die per 8 toch iets spectaculaider gewild.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Wat een prachtige shows zeg, niet normaal. Wat een grote hoeveelheid vuurwerk. Mijn complimenten. En dan die finale, ongelovelijk.

                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                          Wat een prachtige shows zeg, niet normaal. Wat een grote hoeveelheid vuurwerk. Mijn complimenten. En dan die finale, ongelovelijk.

                          Ging geweldig, die finale. Één bak geweld!
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Puur geweld, wat een lust voor het oog zijn jullie shows toch.

                            Wel mooi dit met een groepje freaks zo, aardig wat man denk ik zo of niet? Dit is zelfs als je naar de winkels in het noorden gaat haast niet te betalen voor de meesten. Zo'n enorme collectie/show.

                            Puur genieten!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                              Puur geweld, wat een lust voor het oog zijn jullie shows toch.

                              Wel mooi dit met een groepje freaks zo, aardig wat man denk ik zo of niet? Dit is zelfs als je naar de winkels in het noorden gaat haast niet te betalen voor de meesten. Zo'n enorme collectie/show.

                              Puur genieten!
                              Aardig wat man valt wel mee, we waren afgelopen jaar met ons 2en welgeteld. Een groepje zou ons ook beter uitkomen, dan wordt het iets meer te betalen. Afgelopen jaar was wel hét toppunt hoor. Zo gek gaan we het niet meer maken. Denk ik...
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X