Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
    Absoluut mee eens, unieke singleshots. Gelukkig nog 20 pakjes weten te scoren dit jaar dus ik doe met je mee.
    Welke winkel?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
      Welke winkel?
      De Outlet in Groningen.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door PyroWesley1 Bekijk bericht
        Iedereen die van thunderkings/singleshots houdt, moet dit jaar flink inslaan met de bulkpacks. Aangezien ze volgend jaar de bulkpacks niet meer gaan verkopen.

        Gewoon een karton halen ;)
        En daar zit je dan met je 25kg thunderkings, als ze halverwege 2018 ook wettelijk verboden worden.
        Zo ging het immers ook met de babypijltjes en romeinse kaarsen.

        Volgend jaar wordt het waarschijnlijk bulkvepakkingen knalpijlen scoren.
        Keep it legal!

        Comment


          Voor dit jaar zit ik vooral te twijfelen tussen de mad dog thundershocks en de thunderking van Katan. De mad dogs bevallen al jaren, maar ik kan me herinneren dat de tk van Katan ook goed hard is (toen ik die 4 jaar geleden had)

          (En ik ga sowieso flashing thunder xl van vulcan proberen te scoren)
          Keep it legal!

          Comment


            dit jaar single shots van funke te koop in enschede bij kj outdoor

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door firepower Bekijk bericht
              dit jaar single shots van funke te koop in enschede bij kj outdoor
              ik zie ze niet

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                ik zie ze niet
                Denk dat hij Triplex bedoelt, je word ook zo doodgegooid door funke de laatste tijd
                Zijn volgens mij wel met effect

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                  Denk dat hij Triplex bedoelt, je word ook zo doodgegooid door funke de laatste tijd
                  Zijn volgens mij wel met effect
                  klopt mijn fout

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
                    Voor dit jaar zit ik vooral te twijfelen tussen de mad dog thundershocks en de thunderking van Katan. De mad dogs bevallen al jaren, maar ik kan me herinneren dat de tk van Katan ook goed hard is (toen ik die 4 jaar geleden had)

                    (En ik ga sowieso flashing thunder xl van vulcan proberen te scoren)
                    Ik heb de Mad Dog Thunder Shocks nog nooit gehad. De Thunder Kings van Katan (per 4 verpakt) zijn erg goed. Als je de 2016 batch nog kan bemachtigen zit je zeker goed. Dit zijn de beste thunder kings die ik heb gehad.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Als men de knal en pijlen gaat verbieden volgend jaar, is het niet geheel onverstandig om een extra doos in te slaan

                      Comment


                        Voor mij nog steeds de Royal Knock Down!

                        Comment


                          Ik ga dit jaar zoveel mogelijk van elk merk 1 bulkpack halen om risico te spreiden. Vorig jaar had ik 250 thunderkings van Broekhof en 108 van Cafferata. Die waren allebei niet op het niveau als van het jaar ervoor.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
                            Ik ga dit jaar zoveel mogelijk van elk merk 1 bulkpack halen om risico te spreiden. Vorig jaar had ik 250 thunderkings van Broekhof en 108 van Cafferata. Die waren allebei niet op het niveau als van het jaar ervoor.
                            gewoon een jaartje goed laten drogen dan doen ze het beter

                            Comment


                              weet iemand of de thunderking van katan ergens in het midden van nederland nog verkrijgbaar is?

                              Comment


                                Welke grote single shots vinden jullie het beste? Heb voor dit jaar de sky hunter, The junk en Kung Fu besteld. Zijn er nog een paar die ik mis?
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X