Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Astronaut, slof 200 stuks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Eigenlijk is dit een collectors item...
    Misschien dat ik ook nog een slof ga halen, puur uit nostalgie, waar het 20 jaar geleden op 10 jarige leeftijd allemaal mee begon
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

    Comment


      #32
      Zo is het. Ik ga het ook niet afsteken. Althans, voorlopig niet!

      Comment


        #33
        De astronauten zelf zijn helaas niet hetzelfde als vroeger. Zowel de kleur,het formaat en de knal zijn anders.
        Ook een aardig prijsverschil €4,25 bij de vulcan dealer hier in de buurt en vroeger €0,99 bij koningsdal haha.

        Bij deze wat fototje's:
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171228_124841.jpg
Vertoningen:1
Grootte:238,9 KB
ID:	1565018
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171228_124925.jpg
Vertoningen:1
Grootte:204,3 KB
ID:	1565019
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171228_124954.jpg
Vertoningen:1
Grootte:200,3 KB
ID:	1565020

        Comment


          #34
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20180102_100728.jpg
Vertoningen:1
Grootte:217,8 KB
ID:	1565606
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20180102_100745.jpg
Vertoningen:1
Grootte:206,0 KB
ID:	1565607
          Op elke webshop staat nog de oude verpakking met crepepapier.
          Dus ik uit nostalgische overwegingen naar een Vulcan dealer gereden, krijg ik bovenstaande. Helaas. Gelukkig had ik ook de Thunder Pepper van Wolff. Toch nog een beetje papier kunnen scheuren

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door RonnieFreak Bekijk bericht
            [ATTACH=CONFIG]37191[/ATTACH]
            [ATTACH=CONFIG]37192[/ATTACH]
            Op elke webshop staat nog de oude verpakking met crepepapier.
            Dus ik uit nostalgische overwegingen naar een Vulcan dealer gereden, krijg ik bovenstaande. Helaas. Gelukkig had ik ook de Thunder Pepper van Wolff. Toch nog een beetje papier kunnen scheuren
            Ben ik de enige die het opvalt dat alle lontjes naar elkaar toe zitten
            Beetje kruit van wat rotjes er tussen en gaan!
            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
              Ik vind het zalig om als ouwe lul uit m'n deuropening nostalgisch met rotjes te gooien terwijl de straatschoffies stoer met hun nitraten doen
              Haha daar hoef je geen ouwe lul te zijn ik heb voor het eerst sinds zeker 15 jaar dit jaar weer kanonslagen/astronauten gehad en ik hen er stiekem toch wel van genoten.
              Enjoy dont destroy i love fireworks

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door maxxpower Bekijk bericht
                Haha daar hoef je geen ouwe lul te zijn ik heb voor het eerst sinds zeker 15 jaar dit jaar weer kanonslagen/astronauten gehad en ik hen er stiekem toch wel van genoten.
                Heerlijk toch! De herinneringen aan vroeger toen we allemaal met sloffen tegelijk de wijk ingingen, maken het voor mij al een top aankoop. Volgend jaar weer opzoek naar degene met crepepapier.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                  Eigenlijk is dit een collectors item...
                  Misschien dat ik ook nog een slof ga halen, puur uit nostalgie, waar het 20 jaar geleden op 10 jarige leeftijd allemaal mee begon
                  dan had je de oude van schuurmans moeten hebben
                  www.rowyvuurwerk.nl

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                    dan had je de oude van schuurmans moeten hebben
                    Daar is het inmiddels wel te laat voor.

                    Deze oude-nieuwe variant heb ik niet gehaald na de foto's van smooky gezien te hebben.
                    Je weet niet welke variant je krijgt (papieren slof of kartonnen doos) en de labels op de astronautjes zijn ook niet origineel. Aangezien de dichtsbijzijnde Vulcan dealer toch een behoorlijk eind van mijn vandaan is, toch maar besloten ze niet te halen in de losse verkoop.

                    Hoe het met die Happiness zit, geen idee. Heb op het forum wel een doosje van 6 stuks voorbij zien komen in wit blauwe verpakking. De verpakking met roze Happiness.

                    Comment


                      #40
                      nostalgie ging ik als 12 jarige opsodemieter kopen bij een vriendje zijn vader dat ging allemaal heel geheimzinnig , tenminste dat dacht ik toen , je moest op een speciale manier aanbellen en dan moest je in het gangetje wachten en dan kreeg je het mee , reuze spannend allemaal

                      Comment


                        #41
                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	26772314_1728418110513907_789113841_o.jpg
Vertoningen:1
Grootte:267,8 KB
ID:	1565720

                        Comment


                          #42
                          Poeh, hele fijne foto zeg. Roept de nodige herinneringen op.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #43
                            Prachtige foto's allemaal. Ook ik ben hiermee begonnen als klein jongetje. Kan me nog wel herinneren dat het op oudejaarsdag hard ging met de voorraad en we nog een brood gingen halen voor 5 gulden. Prachtige tijd en om die reden had ik ook graag een brood willen hebben, maar heb hier in de buurt geen dealer kunnen vinden die de Astronauten verkocht. Uiteraard zou ik dan ook graag de variant met het rode papier willen hebben en niet het doosje. Maar 0,4 gram per Astronaut dat moet toch beter kunnen? Ik heb wel een andere nostalgische kanonslag kunnen bemachtigen met rood papier dus ik was al enigszins voorzien. Hoe dan ook, volgend jaar maar proberen om deze te bemachtigen en dan bewaren voor de mooie herinneringen.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #44
                              https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

                              Comment


                                #45

                                hier ook mijn video

                                Comment

                                Working...
                                X