Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 215 van 272 EersteEerste ... 115165205213214215216217225265 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.211 t/m 3.225 van 4068

Discussie: Zena Megastore Olen

  1. #3211
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Berichten
    78
    Thanks
    1
    21 waarderingen in 13 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Ik heb een setje Hydra's voorbij zien komen die een jaar hebben staan drogen, maar om nu te zeggen dat geen Nederlandse cake deze kan overtreffen. Voor de kortingsprijs (12,50 per stuk) misschien niet, maar qua kwaliteit is er genoeg op de Nederlandse markt die hetzelfde of beter presteert dan deze set. Hele goede cakes voor de prijs, maar wanneer prijs geen issue is, is er echt wel wat mooiers verkrijgbaar.


    Daar ben ik dan wel benieuwd naar , kan zijn dat ik er naast zit hoor. Noem maar wat cakes met zulke harde bursts en grote boeketten.. ik had een mooi filmpje opgenomen van de walhalla cakes maar ik krijg hem niet geupload.

  2. #3212
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bompijl Bekijk bericht
    Daar ben ik dan wel benieuwd naar , kan zijn dat ik er naast zit hoor. Noem maar wat cakes met zulke harde bursts en grote boeketten.. ik had een mooi filmpje opgenomen van de walhalla cakes maar ik krijg hem niet geupload.
    Ik weet niet of de Hydra serie ondertussen nog steeds zo overtreffend is maar in mijn ogen waren er in Nederland geen producten die grotere effecten hadden. Echter! Omdat de knal van de Hydra serie bij een aantal cakes zo hard was, was het effect ook niet super mooi. Groots, imponerend maar niet perfect. Dat ga je ook zien bij de nieuwe hexagon- serie van Funke die ze bij Original Olen verkochten; een mega harde burst met grote effecten maar voor de perfectionist misschien net iets te.

    Enige cakes die in mijn ogen in de buurt kunnen komen zitten verwerkt in de Cruel Traction en Event King Crown w/ Glitter. Met het nieuwe Evolution grut ben ik niet bekend maar daar zitten ongetwijfeld ook toppers tussen met zulke effectspreiding.

  3. #3213
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Berichten
    32
    Thanks
    4
    9 waarderingen in 7 posts
    Hydra blijft de beste serie van thor, en ik zie hem ook niet graag omgelabeld, kijk naar de warrior collection, die is nu al 2 of 3 keer omgelabeld en niet zo mooi meer als de originele.
    Mijn maat heeft nu de warrior ook van zijn lijst afgehaald en de hydra niet.
    Omlabelen is meestal namaken. En weinig Nl potten hebben hebben dat voor die prijs zoals de hydra.
    Zena heeft zich in 2016 puur gericht op de NL markt, aangezien ze daar meer kunnen verdienen dan op de Belgische markt, vandaar dat er voor de NL markt wel nieuwe producten waren. Dat er in 2015 ook NL producten in belgie verkocht werden is in 2016 tegen gehouden door de NL importeurs, aangezien iedereen de dure boxen ging halen in Belgie tegen 50% korting of met de kortingsverdubbelaar.
    Zena NL heeft prachtig spul, maar daar hangt helaas het prijskaartje aan van NL.
    En je moet niet vergeten dat de belgische justitie natuurlijk ook nog op Zena zit te letten, na dat gedoe van vorig jaar.

  4. #3214
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 maart 2008
    Locatie
    AAN HET WATER
    Berichten
    187
    Thanks
    94
    42 waarderingen in 28 posts
    Arahon,ik weet niet welk setje dat jij voorbij heb zien komen, heb deze serie al jaren vanaf ze er zijn en zijn in mijn ogen niet in kwaliteit achteruit gegaan, ook niet toen de potten hoger werden gemaakt.
    ik koop ieder jaar 2 of 3 kartons, meestal schiet ik ze in w-shape of v-shape, en blijft in mijn ogen een zeer groot effect met een harde burst.en ze liggen bij mij meestal ook al in januari te drogen.
    sinds afgelopen jaar ook de jaw breakers serie 2 kartons en ook deze zijn super.
    en als ik deze met de lvc pas kan kopen vertel mij dan maar eens welke nederlandse cake daar in de buurt komt voor die prijs.

  5. #3215
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Ik heb de hydra's geschoten met BA en Es 2.0. Hydra stak er zonder twijfel met kop en schouders boven uit. Groter, harder, hoger, mooi rond en minstens net zo vol. Dan te bedenken dat ze ook een stuk goedkoper zijn dan de nederlendse 19 shots.

  6. #3216
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2012
    Berichten
    15
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Zat net even op de site te kijken maar al het knal is weg! Strijkers staan er nog op en alle matten.. Zou het dan toch? geen knal meer in België?

  7. #3217
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro010 Bekijk bericht
    Zat net even op de site te kijken maar al het knal is weg! Strijkers staan er nog op en alle matten.. Zou het dan toch? geen knal meer in België?
    volgens mij hebben ze gewoon alles wat tijdelijk uitverkocht van hun site gehaald ?

  8. #3218
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilles Bekijk bericht
    Arahon,ik weet niet welk setje dat jij voorbij heb zien komen, heb deze serie al jaren vanaf ze er zijn en zijn in mijn ogen niet in kwaliteit achteruit gegaan, ook niet toen de potten hoger werden gemaakt.
    ik koop ieder jaar 2 of 3 kartons, meestal schiet ik ze in w-shape of v-shape, en blijft in mijn ogen een zeer groot effect met een harde burst.en ze liggen bij mij meestal ook al in januari te drogen.
    sinds afgelopen jaar ook de jaw breakers serie 2 kartons en ook deze zijn super.
    en als ik deze met de lvc pas kan kopen vertel mij dan maar eens welke nederlandse cake daar in de buurt komt voor die prijs.
    Een karton Hydra's A tm F productiejaar 2015. Deze presteerden maximaal, grote boeketten, prima burst, maar stak er toch echt niet bovenuit tegenover het Nederlandse spul. Veel Evolution, Wolff en zelfs Broekhoff gezien dat zich gewoon kon meten met de Hydra's. Ik denk dat het placebo effect hier ook meespeelt. Daarmee wil ik niet zeggen dat de Hydra serie een matig product is, maar dat je echt niet richting België hoeft te gaan om de beste 25 grammer per tube te aanschouwen.

    De Broekhoff Scorpione maakte bij mij de meeste indruk.

  9. #3219
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2012
    Berichten
    15
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Ik betwijfel het dus zal nog afwachten worden. Maar als het eruit gaat als. Want niks is zeker. Zouden ze het dan nog aanvullen?

  10. #3220
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro010 Bekijk bericht
    Ik betwijfel het dus zal nog afwachten worden. Maar als het eruit gaat als. Want niks is zeker. Zouden ze het dan nog aanvullen?
    zena melde zelf deze week dat bijna alles uit verkocht is . Dus het is een logisch gevolg dat ze hun website aanpassen

  11. #3221
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2012
    Berichten
    15
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Hoezo zou je produchten verwijderen die je in je vaste assortiment heb? Zie er niet echt een logica in. lijkt mij dat je in de tussentijd dan ook je site aanpast. Van de 1 op de andere dag uitverkocht lijkt me niet logisch..

  12. #3222
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Ook Zena heeft altijd al producten van de site gehaald die niet meer op voorraad waren. Dus dat is zeker niks nieuws!

    @ Ruben, daar kan ik me helemaal in vinden, dat het effect soort van weg werd geknald. Al moet ik zeggen dat je soort gelijke 19 shots setjes vaak neemt voor het goedkoop rammen. De Wow factor wint het in deze zin van de schoonheid. Bij de Funke cakes is het een beetje zonde, want die heeft echt mooie effecten en dan hoeft zo'n enorme burst niet. Maarja lekker zo laten zoals het is, het zijn nu echt gruwelijke blokjes.

  13. #3223
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    150
    Thanks
    49
    19 waarderingen in 16 posts
    Zoals eerder aangegeven ben ik 27 december in Olen geweest. Er waren toen een aantal potten/series die niet op de site staan en waarvan de verkoper ook aangaf dat hij nieuw was. Ik bedoel dan niet de Funke serie, maar onder andere de serie helemaal rechts achteraan in de buurt bij de kerstboom. De verkoper gaf aan dat hij nog nooit zoveel nieuwe collectie heeft gezien in de laatste weken van het jaar. Helaas hebben deze potten (muv Funke) de website niet gehaald.

  14. #3224
    VWC-Lid Pyrokegel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2016
    Berichten
    330
    Thanks
    80
    115 waarderingen in 60 posts
    Van de week ff langs geweest en er is bijna niets meer. Halve winkel was leeg en bij een heleboel artikelen hing een kaartje met "artikel tijdelijk op".
    Geen losse knallers alleen strijkers (niet de goeie), matten zijn bijna allemaal niet verkrijgbaar.
    Siervuurwerk was ook niet veel keus meer, veel uitverkocht.
    Er stonden wel 3 soorten cakes van Marijn en nog wat ander spul (funke fajewerki geloof ik).

    Volgens de verkoper kwam er de komende tijd geen nieuwe voorraad bij.
    Ik vroeg nog naar de nieuwe wetgeving en hij zei dat "ze er mee bezig zijn om aanpassingen te krijgen in de wetgeving en anders zijn er nog de achterdeurtjes in de wet".

    (ik heb wat foto's genomen maar ik weet niet of ik die moet posten...)
    www.youtube.com/channel/UC94WfxZTV9DBXXN480qvnWQ

  15. #3225
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyrokegel Bekijk bericht
    Van de week ff langs geweest en er is bijna niets meer. Halve winkel was leeg en bij een heleboel artikelen hing een kaartje met "artikel tijdelijk op".
    Geen losse knallers alleen strijkers (niet de goeie), matten zijn bijna allemaal niet verkrijgbaar.
    Siervuurwerk was ook niet veel keus meer, veel uitverkocht.
    Er stonden wel 3 soorten cakes van Marijn en nog wat ander spul (funke fajewerki geloof ik).

    Volgens de verkoper kwam er de komende tijd geen nieuwe voorraad bij.
    Ik vroeg nog naar de nieuwe wetgeving en hij zei dat "ze er mee bezig zijn om aanpassingen te krijgen in de wetgeving en anders zijn er nog de achterdeurtjes in de wet".

    (ik heb wat foto's genomen maar ik weet niet of ik die moet posten...)
    Apart ook dat ze niet weten waneer er weer geleverd word . Plaats de foto's maar scheelt voor somige mischien weer een ritje voor niks

Pagina 215 van 272 EersteEerste ... 115165205213214215216217225265 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •