Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Er zijn weer partypoppers bij de Big bazar. Ook in de actie. 3 voor 2,50.
    https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

    Comment


      even bij de big bazar geweest in pijnaker ze hebben weer vuurwerk!!!!
      van de week even goed winkelen. helaas zijn me foto's te groot om te kunnen plaatsen
      kan niet wachten

      Comment


        Vanmorgen even na het boodschappen doen, de Big Bazar in Assen binnen gelopen. Ook daar lag het 1 en ander aan Cat 1 alweer, heb gewoon wat meegenomen.

        Ik heb meegenomen 2 pakken grondbloemen 36st, 7 pakjes met disco cracker fountains 6st, en een assortiment met verschillende grondbloemen 1 zonder en 1 met crackling,en wat van die discoflitsers.(Staan niet op de foto).


        Kwaliteit is niks mis mee, heb net van alles wat afgestoken. Al is het mij meer te doen om even weer wat kruit te snuiven.

        De disco cracker fonteintjes zijn best wel geinig, voor zulke kleine rakkers.(snel maar fel). Even snel een filmpje van gemaakt.

        Comment


          Die cracker fonteintjes deden bij mij iets heel anders vorig jaar. Heb ze nog liggen, zal kijken of ik er een filmpje van kan maken. Kort samengevat: Eerst een seconde of 20 flitsen zonder crackling, en daarna heel heftig krakelen.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
            Die cracker fonteintjes deden bij mij iets heel anders vorig jaar. Heb ze nog liggen, zal kijken of ik er een filmpje van kan maken. Kort samengevat: Eerst een seconde of 20 flitsen zonder crackling, en daarna heel heftig krakelen.
            Volgens mij behoren ze ook zo te gaan zoals jij aangeeft. Ik zie even veel langs komen die een wat langzamer tempo hebben, maar evenmin ook net zoveel die wat sneller gaan. Dat kan al binnen een pakje van 6st het geval zijn, heb er net nog 1 geprobeerd die was wat langzamer.

            Voor die 70 cent ga ik me daar niet zo druk over maken ook.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door mikeal Bekijk bericht
              Volgens mij behoren ze ook zo te gaan zoals jij aangeeft. Ik zie even veel langs komen die een wat langzamer tempo hebben, maar evenmin ook net zoveel die wat sneller gaan. Dat kan al binnen een pakje van 6st het geval zijn, heb er net nog 1 geprobeerd die was wat langzamer.

              Voor die 70 cent ga ik me daar niet zo druk over maken ook.
              Nee, dat is ook zo. Maar ik was zo verbaasd over die dingetjes, want ze doen het boven verwachting prima. Zeker voor die paar centen.

              Comment


                Hoe zijn die stoplichten?

                Ga straks ff een tasje cat1 bij ze halen. Ben wel benieuwd.
                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                  Die cracker fonteintjes deden bij mij iets heel anders vorig jaar. Heb ze nog liggen, zal kijken of ik er een filmpje van kan maken. Kort samengevat: Eerst een seconde of 20 flitsen zonder crackling, en daarna heel heftig krakelen.
                  20 seconden bleek zwaar overdreven. Zojuist dit effect gekregen:

                  Laatst aangepast door Avalanche; 13 October 2017, 09:41.

                  Comment


                    Zojuist ook een klein CAT.1 probeerseltje vrijgelaten in de tuin. Vooral voor de geur! 1 doosje grondbloemen van Big Bazar:

                    Laatst aangepast door Avalanche; 17 October 2017, 09:07.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                      Hoe zijn die stoplichten?

                      Ga straks ff een tasje cat1 bij ze halen. Ben wel benieuwd.
                      Laatst aangepast door Avalanche; 25 October 2017, 12:26.

                      Comment


                        https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                        Comment


                          Toch ook maar wat spul gehaald hier vanmiddag. Wat pakjes van die knetterlinten (lange dingen trouwens), stoplichten x2, knetter fonteintjes, en wat grondbloemen.
                          Hebben we weer wat te doen
                          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                          Comment


                            Wat zijn de prijzen dit jaar?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
                              Wat zijn de prijzen dit jaar?
                              Weet alleen de knetterlinten nog zo uit mn hoofd; 0,99 EUR voor een pakje van 3st. heb er gelijk maar 15 meegenomen.
                              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                              Comment


                                Het nieuwe big bazar fonteinen pakket van Weco

                                Comment

                                Working...
                                X