Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 136
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts

    Hulp nodig bij het maken van je show/project?

    Wil jij ook dit jaar weer een geweldige show neerzetten of leuke projecten maken.. maar heb je daarbij nog hulp nodig van de mede-liefhebbers hier?

    Laat het ons weten!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid romano's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Berichten
    409
    Thanks
    269
    325 waarderingen in 145 posts
    Ja hier wil ik wel gebruik van maken!
    Ik schiet nu een aantal jaar een showtje en dit bevalt me prima.
    Dit jaar gaan we daar gewoon mee door maar ik vind het altijd moeilijk een volgorde te bepalen en combineren van cakes.. Nu heb ik een excell bestandje gemaakt met mijn idee maar zou het tof vinden om nog meer ideeen te krijgen van mensen die vaker showtjes hebben geschoten. Het mogen natuurlijk ook andere producten zijn die nog niet op de lijst staan. Het groene gedeelte is al aangeschafd, het rode nog niet.
    Ik schiet vanaf 3 posten en heb 24 kanalen per post.

    Alvast bedankt voor jullie ideeen!!

    Romano

  3. Deze gebruiker waardeert romano voor het bericht:


  4. #3
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door romano Bekijk bericht
    Ja hier wil ik wel gebruik van maken!
    Ik schiet nu een aantal jaar een showtje en dit bevalt me prima.
    Dit jaar gaan we daar gewoon mee door maar ik vind het altijd moeilijk een volgorde te bepalen en combineren van cakes.. Nu heb ik een excell bestandje gemaakt met mijn idee maar zou het tof vinden om nog meer ideeen te krijgen van mensen die vaker showtjes hebben geschoten. Het mogen natuurlijk ook andere producten zijn die nog niet op de lijst staan. Het groene gedeelte is al aangeschafd, het rode nog niet.
    Ik schiet vanaf 3 posten en heb 24 kanalen per post.

    Alvast bedankt voor jullie ideeen!!

    Romano
    Schiet je vanaf post 14 3x de gehele Horizon Z3 bak? Verder ziet de show er prima uit, alleen denk ik dat je na de finale iets breder kunt aanpakken. Iets meer knal, iets meer fluit tegelijk.

    Verder ben ik benieuwd wat de ''eindknal'' inhoud, of betreft dat alleen de Groundbreaking 2x?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid romano's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Berichten
    409
    Thanks
    269
    325 waarderingen in 145 posts
    Thanks,

    Post 14 betreft de 3 bakken die in de Horizon Z3 zitten
    Wat de eindknal betreft die is iets harder dan de big meteor en dan 2 per post.
    Ja ik zit nog te kijken inderdaad naar wat meer fluit waarschijnlijk Return of the Phoenix nog een paar keer aanschaffen Verder kreeg ik van een maat het idee om de raw mjolnir voor de spectacle show 120 om een soort Pre finale in te bouwen.

  7. #5
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door romano Bekijk bericht
    Thanks,

    Post 14 betreft de 3 bakken die in de Horizon Z3 zitten
    Wat de eindknal betreft die is iets harder dan de big meteor en dan 2 per post.
    Ja ik zit nog te kijken inderdaad naar wat meer fluit waarschijnlijk Return of the Phoenix nog een paar keer aanschaffen Verder kreeg ik van een maat het idee om de raw mjolnir voor de spectacle show 120 om een soort Pre finale in te bouwen.
    Een pre-finale op post 9/10 bij een show van 23 posts vind ik persoonlijk wel heel vroeg. Een pre-finale is geen gek idee, maar niet te vroeg m.i. Verder ga je die 3 cakes dan tegelijk schieten van de Horizon Z3?

    Ik zou voor de finale eens kijken naar inderdaad de Return of the Phoenix, of misschien samen met een Raw Whistler. Tevens kan ik je de Down Under van Marijn/Witte aanraden voor in de finale, imposant effect.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #6
    VWC-Lid romano's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Berichten
    409
    Thanks
    269
    325 waarderingen in 145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Een pre-finale op post 9/10 bij een show van 23 posts vind ik persoonlijk wel heel vroeg. Een pre-finale is geen gek idee, maar niet te vroeg m.i.Ja hier zal ik idd nog eens naar kijken! Verder ga je die 3 cakes dan tegelijk schieten van de Horizon Z3? Ja die 3 worden tegelijk geschoten, op elke post 1

    Ik zou voor de finale eens kijken naar inderdaad de Return of the Phoenix, of misschien samen met een Raw Whistler.Ik heb voor nu de raw whistlers naar beneden geschoven maar meer RotP is niet uitgesloten Tevens kan ik je de Down Under van Marijn/Witte aanraden voor in de finale, imposant effect.Ik zet hem in de whistlist, ik zat te denken aan de Helfire thunder van evolution in de finale als deze goed presteert/geimporteerd word dit jaar.
    Groetjes Romano

  9. Deze gebruiker waardeert romano voor het bericht:


  10. #7
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door romano Bekijk bericht
    Ja hier wil ik wel gebruik van maken!
    Ik schiet nu een aantal jaar een showtje en dit bevalt me prima.
    Dit jaar gaan we daar gewoon mee door maar ik vind het altijd moeilijk een volgorde te bepalen en combineren van cakes.. Nu heb ik een excell bestandje gemaakt met mijn idee maar zou het tof vinden om nog meer ideeen te krijgen van mensen die vaker showtjes hebben geschoten. Het mogen natuurlijk ook andere producten zijn die nog niet op de lijst staan. Het groene gedeelte is al aangeschafd, het rode nog niet.
    Ik schiet vanaf 3 posten en heb 24 kanalen per post.

    Alvast bedankt voor jullie ideeen!!

    Romano
    Dat ziet er erg goed uit zeg. Ik heb een idee voor meer chaos in de finale. Ik zou persoonlijk de Code Red uit cue 17 halen. Als ik het goed heb begrepen gaat die wat sneller dan aanvankelijk de bedoeling was dus lekker rammen.2x Cruelty en de Ultrablitz lijkt me ook prima voor cue 17.

    Als cue 18 zou ik alleen de Double Gold box in post 2 achieten en dan beide cakes tegelijk zodat je een goed gevulde lucht creëert met 2 verschillende goud effecten. Dan heb je 3x Code Red en 2x Raw Whistlers over voor de finale.

    Cue 21 ziet er dan zo uit:
    Post 1 Return of the Phoenix + Raw Whistlers
    Post 2 Big Meteor (Klasek)
    Post 3 Return of the Phoenix + Raw Whistlers

    Cue 22
    Post 1 Storm Chaser + Code Red
    Post 2 Code Red
    Post 3 Storm Chaser + Code Red
    Dus nog 2 Storm Chaser extra aanschaffen. Heb ze bij de Underground demo ook gezien. In de finaleshow 2 stuks tegelijk verdeeld over 2 posts en de gehele lucht was gevuld.

    Misschien is de Viking ook nog een idee om toe te voegen. Dat is een 36 shots waaiercake van Wolff, met v-shape, w-shape en fanshape. Qua effecten en kleuren past die echt perfect bij de Spectacle Show 100 en 120.

    Ik heb een aantal producten die op mijn wensenlijst staan mits ze goed presteren. Het gaat hier in de Pounding Napalm en de Be-roertjes. Misschien is de Pounding Napalm ook nog een idee voor bijvoorbeeld een pre-finale. Dat is een fluit salvo cake. En de Be-roertjes misstaat natuurlijk niet in de finale.

    Groetjes, Pyrofan#1

  11. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  12. #8
    VWC-Lid romano's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Berichten
    409
    Thanks
    269
    325 waarderingen in 145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Dat ziet er erg goed uit zeg. Ik heb een idee voor meer chaos in de finale. Ik zou persoonlijk de Code Red uit cue 17 halen. Als ik het goed heb begrepen gaat die wat sneller dan aanvankelijk de bedoeling was dus lekker rammen.2x Cruelty en de Ultrablitz lijkt me ook prima voor cue 17.

    Als cue 18 zou ik alleen de Double Gold box in post 2 achieten en dan beide cakes tegelijk zodat je een goed gevulde lucht creëert met 2 verschillende goud effecten. Dan heb je 3x Code Red en 2x Raw Whistlers over voor de finale.

    Cue 21 ziet er dan zo uit:
    Post 1 Return of the Phoenix + Raw Whistlers
    Post 2 Big Meteor (Klasek)
    Post 3 Return of the Phoenix + Raw Whistlers

    Cue 22
    Post 1 Storm Chaser + Code Red
    Post 2 Code Red
    Post 3 Storm Chaser + Code Red
    Dus nog 2 Storm Chaser extra aanschaffen. Heb ze bij de Underground demo ook gezien. In de finaleshow 2 stuks tegelijk verdeeld over 2 posts en de gehele lucht was gevuld.

    Misschien is de Viking ook nog een idee om toe te voegen. Dat is een 36 shots waaiercake van Wolff, met v-shape, w-shape en fanshape. Qua effecten en kleuren past die echt perfect bij de Spectacle Show 100 en 120.

    Ik heb een aantal producten die op mijn wensenlijst staan mits ze goed presteren. Het gaat hier in de Pounding Napalm en de Be-roertjes. Misschien is de Pounding Napalm ook nog een idee voor bijvoorbeeld een pre-finale. Dat is een fluit salvo cake. En de Be-roertjes misstaat natuurlijk niet in de finale.

    Groetjes, Pyrofan#1
    Thanks man, bedankt voor het meedenken!

    Ik heb de finale aangepast alleen de cues wel omgedraaid (21 & 22).
    Er zitten namelijk nog 6 hydra cakes over de 3 posten verdeeld bij de Return of the Phoenix en Big meteor om chaos te creeren.
    Pounding napalm staat ook hoog op mijn lijst om te verwerken in de show heerlijke potje lijkt het me.
    Qua knalcake vind ik de down under van marijn (rolling thunder witte) een hele mooie maar ook wel prijzig. De Be-roertjes ziet er ook prima uit.. dus daar ben ik nog niet helemaal over uit.

    Bedankt Pyrofan#1 voor je input!

  13. Deze gebruiker waardeert romano voor het bericht:


  14. #9
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door romano Bekijk bericht
    Thanks man, bedankt voor het meedenken!

    Ik heb de finale aangepast alleen de cues wel omgedraaid (21 & 22).
    Er zitten namelijk nog 6 hydra cakes over de 3 posten verdeeld bij de Return of the Phoenix en Big meteor om chaos te creeren.
    Pounding napalm staat ook hoog op mijn lijst om te verwerken in de show heerlijke potje lijkt het me.
    Qua knalcake vind ik de down under van marijn (rolling thunder witte) een hele mooie maar ook wel prijzig. De Be-roertjes ziet er ook prima uit.. dus daar ben ik nog niet helemaal over uit.

    Bedankt Pyrofan#1 voor je input!
    De Down Under is een prijzige bak, maar er zijn zat winkels welke deze aanbieden met leuke kortingen. Deze is wel echt zijn geld waar hoor!!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  16. #10
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.940
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    ik zit heel erg in twijfel of ik allerlei losse cakes ga aanschaffen, of dat ik een stuk of 4 100 shots bakken ga bestellen...

    tot nu toe altijd losse cakes gekocht en stuk voor stuk, of hier en daar 2 of 3 in een projectje geschoten, maar de grote doorlont bakken lonken ook wel...

    wat is jullie voorkeur, en waarom?
    budget ligt rond de 400 / 500,-
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  17. #11
    VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    1.109
    Thanks
    940
    885 waarderingen in 470 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
    ik zit heel erg in twijfel of ik allerlei losse cakes ga aanschaffen, of dat ik een stuk of 4 100 shots bakken ga bestellen...

    tot nu toe altijd losse cakes gekocht en stuk voor stuk, of hier en daar 2 of 3 in een projectje geschoten, maar de grote doorlont bakken lonken ook wel...

    wat is jullie voorkeur, en waarom?
    budget ligt rond de 400 / 500,-
    Als ik jou was zou ik je budget een beetje opdelen. Bijvoorbeeld:

    100 euro klein spul voor de avond.
    100 tot 150 euro voor een leuk 19 shots assortimentje. Die zijn ook leuk voor in de avond.
    100-150 voor een paar losse toppers voor 0:00.
    100-150 voor een cakebox voor 0:00.

    Dan heb je de hele avond en nacht wat te doen en je bouwt het lekker op.

  18. #12
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.940
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
    Als ik jou was zou ik je budget een beetje opdelen. Bijvoorbeeld:

    100 euro klein spul voor de avond.
    100 tot 150 euro voor een leuk 19 shots assortimentje. Die zijn ook leuk voor in de avond.
    100-150 voor een paar losse toppers voor 0:00.
    100-150 voor een cakebox voor 0:00.

    Dan heb je de hele avond en nacht wat te doen en je bouwt het lekker op.
    Dank voor het mee denken!

    Zit zelf toch te denken om mijn budget alleen aan cakes of boxen voor na 00.00 te besteden.

    Maar het opsplitsen tussen losse cakes en een of twee boxen bevalt me wel...

    Thnx!
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  19. #13
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
    Dank voor het mee denken!

    Zit zelf toch te denken om mijn budget alleen aan cakes of boxen voor na 00.00 te besteden.

    Maar het opsplitsen tussen losse cakes en een of twee boxen bevalt me wel...

    Thnx!
    Ik zou in jouw geval zeker opsplitsen! dan kun je echt wel lekker doorstoken hoor, met dat budget.

    Denk eens aan een karton Extreme Salute (vuurwerktotaal) en nog wat mooie losse potjes, en 2 cakeboxen. Dan heb je 2 toppers (de boxen) en nog +- 10 losse cakes om de avond/nacht mee te vullen. Allicht leuk om verder te denken, Freestyle Rockets (10 stuks 40grams pijlen, 25 euro van vuurwerktotaal) misschien ook een leuke toevoeging voor de collectie? Zelfde prijs als een mooie cake, maar minstens zo leuk door de mooie effecten.

    En er zijn natuurlijk meer verschillende cakeassortimenten / pijlenpakketten te krijgen, Denk aan het buurtassortiment van Rubro, Big19 van Wolff, Donnerblitz van Zena etc etc etc. De mogelijkheden zijn eindeloos

  20. Deze 2 gebruikers waarderen Koala voor het bericht:


  21. #14
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.492
    1.722 waarderingen in 787 posts
    Ik zou dan eerder voor een karton big 19 gaan. dan heb je 12 x 19shots voor rond de 120 euro (als je een beetje goed zoekt) Dan schijnt er ook nog ergens een "Event Flash of the God's" te koop te staan voor 150 euro, heb je gelijk een mooie box om de avond mee af te sluiten. Heb je nog minimaal 130 euro over voor losse cakes / pijlen e.d.

  22. #15
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.940
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Heb nu meerdere jaren inderdaad de Extreme Salute gehad, blijven heerlijke cakes.
    Die staan vrijwel zeker weer op het lijstje samen met de Gold Rush.

    En dat aanvullen met eventuele boxen zie ik wel zitten.

    Ben zelf niet zo van de pijlen, maar zal eens een blik werpen!
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •