Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw budget dit jaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat is jouw budget dit jaar ?

    Hoewel het nog even duurt zijn er waarschijnlijk al veel leden bezig met in hun hoofd welke producten ze aan het eind van het jaar gaan aanschaffen. Hier is het de mogelijkheid om deze lijsten te plaatsen!

    Let op! Dit topic is gemaakt voor producten legaal consumentenvuurwerk dus geen buitenlands consumentenvuurwerk en profesioneel spektakelvuurwerk.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ik ben van plan voor mezelf 150 euro siervuurwerk te kopen, en voor me vader koop ik meestal 100 euro
    Laatst aangepast door fascinating; 12 November 2016, 15:59.

    Comment


      #3
      Maximaal 750. Dit zei ik vorig jaar september ook, maar toen werd het 1100.. oeps.
      Dit jaar ben ik dat niet van plan dus zal streng moeten zijn op mezelf.

      Comment


        #4
        Ik had zelf 500 euro ingedachte, vorig jaar ook maar toen is het 850 euro geworden...

        Achteraf had ik er wel een beetje spijt van, had ook een nieuwe telefoon kunnen zijn. Maarja het is en blijft een leuke hobby.

        Ik zeg altijd maar zo;
        Ik rook niet, drink af en toe.. maar een hobby kost nou eenmaal geld.
        Helaas snappen sommige mensen in mijn omgeving er niks van waarom ik zoveel uitgeef aan vuurwerk. Maar jaar in jaar uit staan ze van 'oohh ooehh wat mooi... wauw!'.

        Dit jaar dacht ik aan maximaal 500 euro.. maar ik zit nu al op de 465 euro . Het zal nog wel wat oplopen ben ik bang. Ik ben momenteel wel zeer selectief aan het kijken.. Ik laat de kleinere cakes staan dit jaar en ga voor de combiboxen (Immortal Gold, Gangsterbox etc), losse 500 grammers met vergelijkbare effecten die die deels al verwerkt zitten in de combiboxen laat ik ook staan, net als de vuurpijlen en duizend klappers.

        Ik heb inmiddels al meerdere bestellingen gedaan in dit jaar, met 'freak' prijzen. Daardoor lijkt het wat minder en zou er eind oktober/november toch nog een paar honderd euro bij kunnen komen, mits het echte uitblinkers zijn!

        Blijft wel jammer dat de grote cakeboxen erg duur zijn in Nederland ondanks de 'freak' prijzen, ik hoop nog op enkele top acties van Rubro / Vuurwerktotaal / Wolff.

        Comment


          #5
          Ko
          Oorspronkelijk geplaatst door Jorn89 Bekijk bericht
          Ik had zelf 500 euro ingedachte, vorig jaar ook maar toen is het 850 euro geworden...

          Achteraf had ik er wel een beetje spijt van, had ook een nieuwe telefoon kunnen zijn. Maarja het is en blijft een leuke hobby.

          Ik zeg altijd maar zo;
          Ik rook niet, drink af en toe.. maar een hobby kost nou eenmaal geld.
          Helaas snappen sommige mensen in mijn omgeving er niks van waarom ik zoveel uitgeef aan vuurwerk. Maar jaar in jaar uit staan ze van 'oohh ooehh wat mooi... wauw!'.

          Dit jaar dacht ik aan maximaal 500 euro.. maar ik zit nu al op de 465 euro . Het zal nog wel wat oplopen ben ik bang. Ik ben momenteel wel zeer selectief aan het kijken.. Ik laat de kleinere cakes staan dit jaar en ga voor de combiboxen (Immortal Gold, Gangsterbox etc), losse 500 grammers met vergelijkbare effecten die die deels al verwerkt zitten in de combiboxen laat ik ook staan, net als de vuurpijlen en duizend klappers.

          Ik heb inmiddels al meerdere bestellingen gedaan in dit jaar, met 'freak' prijzen. Daardoor lijkt het wat minder en zou er eind oktober/november toch nog een paar honderd euro bij kunnen komen, mits het echte uitblinkers zijn!

          Blijft wel jammer dat de grote cakeboxen erg duur zijn in Nederland ondanks de 'freak' prijzen, ik hoop nog op enkele top acties van Rubro / Vuurwerktotaal / Wolff.

          Je weet dat natuurlijk wel dat dat kansloos is, zodra je een foldertje open trekt zie je dingen en eerst denk je nee ik laat het staan en ga het niet kopen, maar 1maal kom je toch ooit langs die bepaalde winkels en denk je " ach ga toch ff kijken maar niks kopen " en uiteindelijk loop je met een tasje uit de winkel voor met klein spul hahaha


          Mijn budget is dit jaar 1000, vorig jaar iets over de 1500 gegaan en dat was toch teveel om 3uur waren we nog bezig met 3 man

          Comment


            #6
            ik ga me er dit jaar aan proberen te houden, vorig jaar heb ik mijn budget een beetje overschreden toen ik op 31 dec nog wat leuke dealtjes kon maken, ga uit van ongeveer 1500€
            In de crackling chry wolken.

            Comment


              #7
              nouwja zit nu alweer op 600 euro, en dat is alweer meer dan ik had verwacht in juni

              dusja denk max 850.. maarja dat betekend nog 350 euro te besteden, heel wat geld.
              of 1max 2 cakeboxen. dus dat word keuzes maken
              Fireworks is a lifestyle

              Comment


                #8
                Rond de 500 euro voor mij.

                Comment


                  #9
                  Doe niet meer aan budget. Koop wat ik leuk vind. Wel besloten alleen cakeboxen te kopen. Teller staat op 7. Koop er nog minimaal 3 bij en dan zie ik wel wat de schade is.

                  Comment


                    #10
                    Helaas 1000 euro aan reparatiekosten aan auto (afkeur).. wordt dit jaar max 500,- :(

                    Comment


                      #11
                      Gelukkig is budget bij mij niet zo een groot probleem
                      Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                      Comment


                        #12
                        Zit nu al op 517 euro, maar zal ongetwijfeld nog bij komen gezien de nieuwe producten nu langzamerhand bekend worden

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door pyrofreak96 Bekijk bericht
                          nouwja zit nu alweer op 600 euro, en dat is alweer meer dan ik had verwacht in juni

                          dusja denk max 850.. maarja dat betekend nog 350 euro te besteden, heel wat geld.
                          of 1max 2 cakeboxen. dus dat word keuzes maken
                          Als je zo optimistisch rekent kom je nooit uit :-D

                          Comment


                            #14
                            Voor 350 al besteld komt nog voor ongeveer 200 euro bij, ben er erg tevreden mee!

                            Comment


                              #15
                              Nog voor een paar honderd overgehouden aan vorig jaar. Vooral veel pijlen pakketten dus pijlen ga ik bijna niet meer bestellen.
                              Daarnaast al wel de Cruel Traction en knal goede aanbiedingen meegepakt. Nu alweer op 400,-
                              Hoop dat het niet zo gek word als vorig jaar.. Nouja.. ik hoop het wel maar iemand anders niet en mijn beurs ook niet
                              Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                              Comment

                              Working...
                              X