Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hij deed het weer heel netjes. Vorig jaar de 2016-versie, nu de 2017-versie. Een echt verschil zat er niet in volgens mij (alleen de weersomstandigheden dan...) Maar is een absolute topper. Grote effecten, veel afwisseling. Uitstekende box!

    Comment


      Mijn vriendin vond deze het mooiste op de demo van Plaggenmarsch... Dus hij moest er maar bij komen dit jaar. En wat was het een topper zeg! Lange tijdsduur, grote effecten, harde klappen, afwisseling! Had de 2016 versie

      Comment


        Hier de 2016 versie geschoten, overal overheen!
        Raaddebom.nl

        Comment


          Ik had er 3 tegelijk als finale. Had iets meer gespreid gekund... voor volgend jaar ;)
          Filmpje (vanaf 9:21):

          Comment


            deze box vast gepreorderd vooor komende wisseling.

            2016/17 de 2015 versie geschoten. Komende wissel de 2017 :")

            Comment


              hoeveel mm is deze?

              Comment


                30. Ik heb de laatste cake uit deze box nog staan... Reservelont van cake 5 is niet afgegaan waardoor cake 6 nooit is aangegaan. Niet in de gaten gehad. Mag mooi een klein jaartje blijven drogen!

                Comment


                  er is ook een 100 shots versie van deze box toch? SSB-100-B, 100 schots 30mm
                  wat is het verschil met deze box? weet iemand dat?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Bekijk bericht
                    Geweldige box dit! Vlak voor de finale gestookt en maakte veel indruk op het publiek. Had de 2016 versie, dit jaar komt deze er absoluut weer.
                    En hij is besteld De 2017 versie voor een mooie prijs in de freakactie.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                      er is ook een 100 shots versie van deze box toch? SSB-100-B, 100 schots 30mm
                      wat is het verschil met deze box? weet iemand dat?
                      Denk dat je de Ecstatic bedoeld? Dat is een cakebox met eigenlijk bestaande cakes, herken de Golden Willow Cracker en Purple Haze erin.
                      De Visions is een aparte box met vele diverse effecten en in verschillende tempo’s voorbij. (Heeft 6cakes van 20schoten in 30mm)

                      Gewoon een fijne en kwalitatieve box!

                      Comment


                        Kan deze box voor maar 89 euro bestellen. Volgens mij ben ik gek als ik deze niet bestel..

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
                          Kan deze box voor maar 89 euro bestellen. Volgens mij ben ik gek als ik deze niet bestel..
                          Waar?
                          Bestel ook maar voor mij

                          Comment


                            Mooie prijs ja. Voor mij helaas te ver rijden daarheen(Hardenberg).

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door faab1234 Bekijk bericht
                              Waar?
                              Bestel ook maar voor mij
                              Plaggenmarsch.

                              Comment


                                Hardenberg ja,(danknaljegoed.nl) en ik hoef maar 45 min te rijden gelukkig Erg veel goede aanbiedingen nu daar. Mijn eerste besteling is alweer de deur uit, Deze en de 4 Seasons van Rubro

                                Comment

                                Working...
                                X