Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crash box 100's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hier de 2017 versie, had gewoon mooie spinners! Geen problemen mee, onder aan de tube doorlonten!

    Comment


      Hierbij nog even een filmpje van mijn kant, helaas veel wind maar dat deed hem niet veel eigenlijk. Leuk ding en lekker chaos, zou hem zonder spinners alleen niet willen hebben. Daarom durf ik hem dit jaar niet te kopen.
      Filmpje: https://streamable.com/iea5i

      Comment


        Maar 2017 versie heeft dus wel en geen spinners.

        Comment


          Ik had de 2017 versie en die had gewoon spinners ....was een prima box voor die 50 eurotjes. Lekker snel, mooie chaos, leuk voor de vooravond voor de kids.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
            Maar 2017 versie heeft dus wel en geen spinners.
            Dat vind ik dus ook vreemd, het is niet een hele batch die het wel of niet heeft.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Haastklusje omdat de container niet langer kon wachten?

              Trouwens hoe kan je zien of je een 2016 of een 2017 versie hebt?
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                Ik had (gelukkig) een goede versie (productie jaar weet ik niet).
                Heerlijk vol gas rammen!



                Eddy.
                Waar rook is, is vuurwerk.

                Comment


                  Graag jullie mening! Ik heb 2 Crashboxen (batch 2017) aangeschaft voor €52,- per stuk. Nu zijn er Crashboxen in omloop zonder spinners, waardoor ik het risico loop dat de spinners ontbreken. Zouden jullie voor € 52,- het risico nemen of toch laten annuleren? Ik heb een klein budget (€300,-)

                  Comment


                    Voor 1/3e van je budget zou ik wel graag zekerhid willen hebben. Zonder spinners is er niks aan!

                    Comment


                      De prijs die je betaald is natuurlijk een hele mooie prijs, maar ik had er persoonlijk geen 2 gekocht als dat betekent dat er 1/3 van je budget weg is. Maar voor het geld heb je wel een mooie box vind ik.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        "Voor dat geld heb je wel een mooie box" bedoel je daar ook mee zonder spinners?
                        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                        De prijs die je betaald is natuurlijk een hele mooie prijs, maar ik had er persoonlijk geen 2 gekocht als dat betekent dat er 1/3 van je budget weg is. Maar voor het geld heb je wel een mooie box vind ik.

                        Comment


                          Uiteraard is die met spinners een stuk mooier, maar ook zonder de spinners vind ik het zeker een mooie box.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                            Graag jullie mening! Ik heb 2 Crashboxen (batch 2017) aangeschaft voor €52,- per stuk. Nu zijn er Crashboxen in omloop zonder spinners, waardoor ik het risico loop dat de spinners ontbreken. Zouden jullie voor € 52,- het risico nemen of toch laten annuleren? Ik heb een klein budget (€300,-)
                            Je hebt ze al aangeschaft dus advies is nu een beetje laat. Maar ik had het risico niet genomen, het is een leuke aanbiedingsprijs maar dan moeten de spinningtails er wel in zitten. Vooral als het nog eens een groot gedeelte van je budget is dan had ik het persoonlijk nooit gedaan.

                            Comment


                              Binnen14 dagen kan ik een deel van de order annuleren, vandaar de vraag. Twijfel tussen houden en risico nemen of op safe en iets anders.
                              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                              Je hebt ze al aangeschaft dus advies is nu een beetje laat. Maar ik had het risico niet genomen, het is een leuke aanbiedingsprijs maar dan moeten de spinningtails er wel in zitten. Vooral als het nog eens een groot gedeelte van je budget is dan had ik het persoonlijk nooit gedaan.

                              Comment


                                Dan annuleer je toch 1 van de 2 boxen.

                                Comment

                                Working...
                                X