Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

King of town

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Voor dit bedrag haal ik liever zelf iets. Dit product bestaat volgens mij voor diegene die zo snel mogelijk de grootste, duurste doos wil halen.
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

    Comment


      #17
      Hmmm het is compound maar wel zelf de volgorde kiezen? Plus 1x aansteken? Is wel erg marketing en weinig waarheid zo te lezen

      Comment


        #18
        Ik denk aan meerdere compound boxen die je kan doorlonten op eigen volgorde.

        Comment


          #19
          Ja dat denk ik ook maar zo komt het niet over als ik het zo lees

          Comment


            #20
            De P.C. Hoofttractor onder de cakeboxen. Ik vraag me echt af welke doelgroep ze hiermee willen aanspreken. Veels te duur voor de gemiddelde consument, en de freaks zoeken zoals dinoroel al zegt voor dat bedrag zelf wel wat leuks uit.
            Work is the curse of the drinking class

            Comment


              #21
              Volgens mij was het enigste doel om gewoon de grootste en duurste cakebox van Nederland te hebben.

              Lijkt wel een box gemaakt anders voor winkels die geen zin hebben om zelf een finale te bedenken en dus deze box dan maar gaan afsteken om toch een soort finale te hebben, al mist het elke vorm van logica.

              Duur, wel mooi, maar t voelt niet aan als een geheel en na 3 minuten of zo word je t echt zat.
              Website: https://www.rfgfireworks.nl

              Comment


                #22
                Tja ondanks de chaos zitten er wel aparte effecten tussen, maar 600 euries voor 450 schoten is nie best nie en imo veel te duur.

                Comment


                  #23
                  Ook maar ff twee besteld voor me 18.00 uur projectje

                  Comment


                    #24
                    Dan wil ik jouw 0.00 uur project wel eens zien

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
                    Ook maar ff twee besteld voor me 18.00 uur projectje
                    Work is the curse of the drinking class

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                      Dan wil ik jouw 0.00 uur project wel eens zien
                      Haha was ook maar bluf, zat al op reactie te wachten! Wat een geld joh niet normaal!

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Tja, wat moet ik hier nu van verwachten? 65kg, 3 mensen ophalen en dan ook nog eens 600 euro. Pfff, aardig aan de prijs. Zoek liever een paar mooie cakes uit er zijn er zat om er een mooie show van te kunnen maken.

                          Comment


                            #28
                            Ik heb hier maar gemengde gevoelens over weet je .
                            Ten eerste je bent 600 euro kwijt !!!!!
                            deze bak duurt 7 minuten en ze proberen dat hoge bedrag nog een beetje te onderbouwen daar hem op twee posten te schieten .
                            Okey je mag dan wel geen keuze stress meer hebben ,maar ik trap daar niet in .
                            Als je er van uit gaat dat dit ding 7 minuten duurt zou de leek er nog met wat lap werk er voor kunnen kiezen .
                            Maar als je iets verder kijkt dan je neus lang is weet je gewoon dat je besodemietert wordt .
                            Misschien dat ik deze bak los zou schieten maar verder komt hij ook voor geen enkele conditie in huis .
                            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                            Comment


                              #29
                              is echt weer wat voor cafferata
                              een belachelijke prijs
                              daar hebben ze er wel meer van bij cafferata
                              volgens mij hebben ze er ook 1 van rond de 360 euro
                              die bestaat al een paar jaar ook zo belachelijk duur en niks bijzonders
                              terwijl ze hele leuke potten hebben van cafferata die een mooie uitkomst hebben

                              toch jammer
                              kan me niet indenken dat dit nou de cakebox van het jaar gaat worden

                              Comment


                                #30
                                Dit komt ook bij mij een beetje over van, kijk, wij van cafferata hebben de allergrootste cakebox!!! Moet je kijken wat je zelf voor dit belachelijke bedrag kan samenstellen. Plus de vraag wat al eerder is benoemd, wie willen ze bereiken met deze box? Wij stellen heel graag zelf een showtje samen voor dit bedrag en de gemiddelde consument zal t al gauw te duur vinden. Is die eer van de grootste cakebox hebben zo belangrijk?!?! Maak er meer kleine boxen en cakes van en je bereikt een veel groter publiek omdat het dan betaalbaar blijft. Echt jammer, want cafferata heeft echt waanzinnig mooie vuurwerk producten in hun assortiment. Dit haalt de professionaliteit ven het bedrijf voor mij persoonlijk een stukje naar beneden.

                                Kijk! De grootste cakebox!!! maar niemand die hier voor zou kiezen of niet kan betalen.

                                Comment

                                Working...
                                X