Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cubic Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik verbaas me over de reacties hier. Hij is niet perfect, maar hiermee schud je de boel toch echt wel even wakker in de straat. Grof geweld, heerlijk tempo. Prima bak!

    Comment


      #17
      Hier staat hij ook zeker op de lijst, vind het een heerlijke chaos bak.
      Prijs vind ik ook scherp, en ook vast te krijgen met een leuke korting er overheen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Ik vind de box geweldig, al vind ik de laatste cake wat minder. Oogt wat minder vergeleken bij de eerste 3. Je hebt wel echt een aandachtstrekker in de straat met een leuke tijdsduur.

        Comment


          #19
          Voor de Crackling fans kan deze box toch niet ontbreken op de lijst. Scherp geprijsd en een lekkere rambak. Alleen de volgorde had wel anders gemogen.

          Comment


            #20
            Heerlijk dit soort rambakken. Meer van dit. Al die trage bakken met misschien wat beter uitgevoerde effecten worden op een gegeven moment gewoon saai.

            Comment


              #21
              Deze box is top

              Comment


                #22
                Een cakebox met enkel 20mm tubes voor effecten vind ik een echte No-Go. Deze box zou veel meer potentie hebben als het gewoon 25mm was, dan had je een leuke concurrent voor de Transbomber gehad ( alleen dan gemixter ). Nu is het wel constant een gevulde lucht, maar het zijn maar kleine boeketjes met wat gepruttel wat je hoort. Leuk voor de normale consument ( neem ik aan? ), maar zeker geen freakproduct.

                Comment


                  #23
                  Iemand ervaring met deze box? Hoe presteerde deze?

                  Comment


                    #24
                    Rubro - Cubic Thunder Straatfilmpje

                    Comment


                      #25
                      Wat vond jij er persoonlijk van?

                      Comment


                        #26
                        Denk dat het wel een mooie box is.. maar de wind verpest alle effecten, zoals ik op bijna alle filmpjes zie.

                        Comment


                          #27
                          Twijfel om hem mee te pakken voor nog geen 55,- euro. Echter op bovenstaand filmpje vind ik hem nou niet heel bijzonder.
                          16e jaar op vuurwerkcrew!!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                            Twijfel om hem mee te pakken voor nog geen 55,- euro. Echter op bovenstaand filmpje vind ik hem nou niet heel bijzonder.
                            Zijn wel 180 schoten hé! Ik zou het doen!

                            Comment


                              #29
                              Op youtube heb ik beeldmateriaal gevonden van de Cubic Thunder. De box is perfect in beeld gebracht. Hopelijk is je twijfel hiermee weggenomen. De Cubic Thunder begint op 30:42.



                              Beeldmateriaal is aflomstig van Haarlemsquad. Dank daarvoor!

                              Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                              Twijfel om hem mee te pakken voor nog geen 55,- euro. Echter op bovenstaand filmpje vind ik hem nou niet heel bijzonder.
                              Laatst aangepast door Scav; 11 June 2018, 09:18.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                                Op youtube heb ik beeldmateriaal gevonden van de Cubic Thunder. De box is perfect in beeld gebracht. Hopelijk is je twijfel hiermee weggenomen. De Cubic Thunder begint op 30:42. https://youtu.be/MJTWm8DIcFo
                                Beeldmateriaal is aflomstig van Haarlemsquad. Dank daarvoor!
                                Top man, bedankt voor het delen!!
                                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                                Comment

                                Working...
                                X