Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 203
  1. #76
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    ik heb eigenlijk nog geen idee. Vorige jaar had ik zo'n 350 euro als budget maar dat werd een hoop meer uiteindelijk

    Ik moet dit jaar nog eens kijken. Ben bezig voor mijn rijbewijs en dat brengt natuurlijk ook de nodige kosten met zich mee. Ik ga denk ik voor maximaal 400 euro. Meer echt niet. Met dat bedrag is er zeker wat leuks te halen, zeker met mooie kortingen en leuke acties die mijn dealers altijd hebben. Hoeveel het uiteindelijk daadwerkelijk gaat worden kan ik niet zeggen. Ligt echt aan het assortiment en de prijzen van de producten...

    Maar who cares eigenlijk? Het gaat om het plezier. Die ene dag moet tegek zijn, ongeacht het budget.

  2. #77
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 mei 2012
    Berichten
    126
    Thanks
    33
    48 waarderingen in 17 posts
    Waarschijnlijk zit ik tusse de 250 300 voor een 15 jarige

  3. #78
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2010
    Berichten
    580
    Thanks
    29
    195 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
    Ondertussen heb ik voor de Nederlandse/Duitse verkoopdagen in totaal €340.Dus het geld wat ik nu heb en komende zakgeld/bijdrage moeder.
    Komt omdat ik een nieuwe telefoon moest kopen, ofja meebetalen (Samsung Galaxy S2).


    Daar moet ik dus maar wat van zien te maken. Maar dat lukt wel, want ook €340,- is niet mis. Voor sommige een complete collectie!
    Maar ik hoop dat er hier en daar nog wat geld bij elkaar kan sprokkelen.

    Misschien ergens klusjes doen, bijdrage van andere (Mensen waar ik afsteek), werken (Liefste vuurwerkwinkel, zal wel niet te jong. Volgend jaar pas.), zakgeld verhoging? In Ieder geval wil ik er alles aan doen om een groter budget te krijgen.

    Iemand ideeën? PM me!

    (Klein) Geluk bij een ongeluk:
    Ik heb nog een beetje vuurwerk over van vorig jaar, voornamelijk groter spul.
    Dutch Thunder, Asian Thunder Rockets vol pakket, Asian Thunder Cake, 2x Reno (Helios), 1x Aligator (Weco), Bijna volle doos Asian Thunder Bulkpack, 2 doosjes Sick 6 singleshots, 1x grote Flower Thunder doos (18 stuks), en nog losse singleshots o.a. 1 Whistling Thunder Queen, Aftershocks, Mad Dogs, Flower Thunders en nog wat, wat fontijntjes, en nog wat kleine dingen!

    Nja ik hoop op een wonder, maar een leuke winkel hier (Stienen Fireworks) heeft een grote collectie, en korting. Dus daar valt een leuke lijst te maken, en Duitse cakes i.p.v. Nederlandse budgetcakes. En wat Nederlandse grotere cakes.

    Zal over een flinke tijd weer een update doen! Hopenlijk met een groter budget.
    Je vraagt om een PM maar misschien is het een goed idee voor meerdere mensen.

    Doe de boodschappen voor je ouders. Het klinkt raar maar daar zit zoveel geld te halen!

    Stel je ouders doen boodschappen bij de C1000, vrij normaal neem ik aan?

    Als je dan alleen een heel jaar de roomboter bij de Albert Heijn haalt ipv de C1000 bespaar je 46,80€, heb je de mazzel met een Lidl dan bespaar je zelfs al 62,40€.

    En dit is alleen de roomboter, stel je voor dat je 10 van die dagelijkse boodschappen daadwerkelijk bij de goedkoopste haalt. Ik gok zomaar dat je 500€ met 10 boodschapjes per jaar kan besparen. EN uiteraard laat je je ouders de C1000 prijs betalen die ze normaliter al betalen.

    Misschien rook je zelf, of iemand in je familie. Haal voor die gene sigaretten bij de SLIGRO, is een groothandel vast wel iemand in je omgeving met een eigen bedrijfje heeft zo een pasje. Je bespaart per pakje 0,10€. Gemiddeld roken mensen een pakje per dag dus dat is +/- 35€!

    Nog een leuke hint om heel langzaam heel veel geld te kunnen maken. DUurt even en gaat om kleine bedragen maar als je echt wil kan je in theorie binnen 20 jaar een miljoen hiermee verdient hebben.

    Koop iets bij een random winkel, nemen even als voorbeeld de gamma. Kies een product wat XX,98€ kost. Pin dit bedrag en betaal 4,98€. Ga de volgende dag terug met het bonnetje en ontvang 5,00€ CASH in je handjes.. Hoppa 0,02€ in de pocket. Doe dit wat daagjes en je het geld stroomt binnen.

    Doe aan crowd funding, maak een mooie brief en stuur die aan iedereen in je straat en vraag om 2€ bijdrage voor een vuurwerkshowtje op 31dec. Reageren 50mensen dan heb je 100€ voor een showtje.. En vaak zal je zien dat er mensen veel meer gaan geven aan je omdat ze het idee leuk vinden.
    Eventueel kan je wat filmpjes van cakes die je in dat showtje wilt maken achter elkaar zetten en een youtube filmpje van maken, zet deze link in de brief en mensen zien gelijk dat je serieus bent. Zet er ook bij dat je graag wat wilt doen aan de wijk en er iets gezelligs van wilt maken..

    Meer ideeen nodig, ik heb er nog 100en:P

  4. #79
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Nu weten wij. Hoe jij aan het geld komt haha even video maken 100.000 views vraag je 1 cent elke keer haha. Heb je toch 100 euro.

  5. #80
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
    Je vraagt om een PM maar misschien is het een goed idee voor meerdere mensen.

    Doe de boodschappen voor je ouders. Het klinkt raar maar daar zit zoveel geld te halen!

    Stel je ouders doen boodschappen bij de C1000, vrij normaal neem ik aan?

    Als je dan alleen een heel jaar de roomboter bij de Albert Heijn haalt ipv de C1000 bespaar je 46,80€, heb je de mazzel met een Lidl dan bespaar je zelfs al 62,40€.

    En dit is alleen de roomboter, stel je voor dat je 10 van die dagelijkse boodschappen daadwerkelijk bij de goedkoopste haalt. Ik gok zomaar dat je 500€ met 10 boodschapjes per jaar kan besparen. EN uiteraard laat je je ouders de C1000 prijs betalen die ze normaliter al betalen.

    Misschien rook je zelf, of iemand in je familie. Haal voor die gene sigaretten bij de SLIGRO, is een groothandel vast wel iemand in je omgeving met een eigen bedrijfje heeft zo een pasje. Je bespaart per pakje 0,10€. Gemiddeld roken mensen een pakje per dag dus dat is +/- 35€!

    Nog een leuke hint om heel langzaam heel veel geld te kunnen maken. DUurt even en gaat om kleine bedragen maar als je echt wil kan je in theorie binnen 20 jaar een miljoen hiermee verdient hebben.

    Koop iets bij een random winkel, nemen even als voorbeeld de gamma. Kies een product wat XX,98€ kost. Pin dit bedrag en betaal 4,98€. Ga de volgende dag terug met het bonnetje en ontvang 5,00€ CASH in je handjes.. Hoppa 0,02€ in de pocket. Doe dit wat daagjes en je het geld stroomt binnen.

    Doe aan crowd funding, maak een mooie brief en stuur die aan iedereen in je straat en vraag om 2€ bijdrage voor een vuurwerkshowtje op 31dec. Reageren 50mensen dan heb je 100€ voor een showtje.. En vaak zal je zien dat er mensen veel meer gaan geven aan je omdat ze het idee leuk vinden.
    Eventueel kan je wat filmpjes van cakes die je in dat showtje wilt maken achter elkaar zetten en een youtube filmpje van maken, zet deze link in de brief en mensen zien gelijk dat je serieus bent. Zet er ook bij dat je graag wat wilt doen aan de wijk en er iets gezelligs van wilt maken..

    Meer ideeen nodig, ik heb er nog 100en:P
    Deze werken niet echt

    Aangezien we ik en ma samen boodschappen doen en ik geen geld voor boodschappen halen vraag.

    Niemand uit familie ofzo heeft een pas van Makro/Sligro.

    Tja €0,02 per keer is niet echt veel.
    En voor €1 moet ik al 50x dit doen... Werkt niet echt.

    Een showtje is altijd leuk. Maarja dan moet ik al ergens een show maken.
    En ik ben op drie verschillende plekken met oud en nieuw ochtend/middag middag/avond avond/nacht

    Laat maar horen die andere haha

  6. #81
    Banned
    Geregistreerd
    5 oktober 2012
    Berichten
    126
    Thanks
    29
    42 waarderingen in 28 posts
    Normaal uit eigen zak 850 vast.

    Staatsloterij was aardig met mijn nummer 1000 euries dus mijn 2 kanjers mits ze komen met goede cijfers mogen flink hun gang gaan.

  7. #82
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
    Je vraagt om een PM maar misschien is het een goed idee voor meerdere mensen.

    <<<Heel verhaal>>>

    Meer ideeen nodig, ik heb er nog 100en:P
    Opzich kan het wel, maar crowd funding gaat vaak niet lukken en/of niet veel opleveren.

    Peuken bij de Makro zijn vaak niet goedkoper, of nauwelijks. Hoe het met de Sligro zit weet ik niet, maar ik weet wel dat een ritje België of (vooral) Luxemburg meer loont. Alleen moet je dan wel genoeg meenemen en bij voorkeur er al zijn (vakantie ofzo).

    Op het punt boodschappen ken ik er nog wel één; als je boodschappen moet doen en je moet €2,60 afrekenen, zelf afronden tot €3 en de rest van het geld teruggeven. Die €0,40 in een potje stoppen. Kan ook als je "voor jezelf" boodschappen doet. Merk je op weekbasis praktisch niets van, maar levert in de loop van het jaar toch een euro of €30 tot €100 op, afhankelijk van hoeveel je per keer opzij legt en hoe vaak je boodschappen doet. Ook regelmatig even het kleingeld (alles kleiner dan €1-munten bijvoorbeeld) in dat potje mikken, levert ook redelijk wat op.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  8. #83
    VWC-Lid wesley.s's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2012
    Locatie
    nieuwegein
    Berichten
    751
    Thanks
    0
    334 waarderingen in 177 posts
    normaal rond de 750 a 800 euro maar heb vorig jaar november een huisje gekocht daar door moet het dit jaar wat minder helaas maar voor 500 euro heb ik ook nog wat moois

  9. #84
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 januari 2011
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    88
    Thanks
    14
    4 waarderingen in 4 posts
    Waarschijnlijk een eurootje of €20,- à €30,- als maximum.
    Waarom? Simpelweg omdat er nog genoeg over is van vorig jaar en ik dit jaar veel nieuwe dingen heb gekocht/nog moet kopen.. Heb ondertussen alweer een goede €5000,- uitgegeven aan een nieuwe fiets en daar komt nog fietskleding e.d. bij.

  10. #85
    VWC-Lid glopje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2007
    Berichten
    332
    Thanks
    400
    180 waarderingen in 64 posts
    400+vrienden bijdragen dus zo'n 600totaal gelukkig ben ik de beheerder van de centjes dus dat komt helemaal goed.

  11. #86
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 oktober 2012
    Locatie
    zeewolde
    Berichten
    11
    Thanks
    6
    7 waarderingen in 6 posts
    meestal rond de 300 a 400 aan kartonnen
    daarnaast nog een 400 aan sier en een 200 aan knal

    totaal zo een 1000 euro

  12. #87
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door budgetsierftw Bekijk bericht
    meestal rond de 300 a 400 aan kartonnen
    daarnaast nog een 400 aan sier en een 200 aan knal

    totaal zo een 1000 euro
    200 aan knal, man hoe lang ben jij bezig dan met knallen
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  13. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  14. #88
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.651
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    om en nabij de 200 euro.

  15. #89
    VWC-Lid RVO44's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 oktober 2012
    Berichten
    84
    Thanks
    55
    55 waarderingen in 23 posts
    150,- al uitgegeven en daar komt nog ongeveer 200,- bij.

  16. #90
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Berichten
    630
    Thanks
    571
    679 waarderingen in 219 posts
    Ehmmmm mag teveel ook? En het wordt steeds meer...

Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •