Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 29-30 december.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20161229-WA0009.jpg
Vertoningen:1
Grootte:127,8 KB
ID:	1560673

    Vreugdevuur Scheveningen ( geen ballen verstand waarom hij schuin staat de afbeelding)

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
      Een Warsteiner voor de bob zo te zien?
      Uiteraard! De anderen zaten niet aan de frisdrank ;-)
      Well, that depends...

      Comment


        #18
        Morgen ook eindelijk beginnen, vandaag helaas geen tijd. wekkertje om half 7 en aanwezig bij valk om 8 uur

        Comment


          #19
          Morgen gaat het hier ook beginnen, wekkertje om 04:45, tegen 7:00 in Deutschland, eindelijk

          Comment


            #20
            Morgen lekker uitslapen en alleen in de buurt een paar kleine dingen ophalen. Belangrijkste missie: vuurvat
            Well, that depends...

            Comment


              #21
              lees wel aantal mensen die zijn gepakt door de 25 KG regel , dacht dat de politie dat beetje gedoogd hield? gelukkig nog niet aan de KG nu , maarja

              Comment


                #22
                Waar is iedereeeeeeeen

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                  Waar is iedereeeeeeeen
                  Ik ben present, maar weet niet voor hoelang. Ik wil toch nog een paar uurtjes slaap mee pakken om mijn bestelling morgen op te halen om 15:00.

                  Comment


                    #24
                    is er al een weer topic? hoop niet dat het zo mist als nu

                    Comment


                      #25
                      waarom zijn deze toics nodig als er een chat is

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door stefdeboy Bekijk bericht
                        lees wel aantal mensen die zijn gepakt door de 25 KG regel , dacht dat de politie dat beetje gedoogd hield? gelukkig nog niet aan de KG nu , maarja
                        Hoeveel mensen en waar heb je dat gelezen, ik heb maar 1 foto gezien van iemand.
                        Naar mijn idee interesseert de politie het ook niet zo, of je moet natuurlijk een zure agent hebben.
                        I think I'm rocking with the best!

                        Comment


                          #27
                          Alles was gisteren zeer naar wens verlopen met het ophalen. Was een topdag wat dat betreft.
                          Heb alles wat ik besteld heb op 1 klein dingetje na. Zeer tevreden dus.
                          Heb geen adresjes meer morgen dus kan ik beginnen met de volgende klus.
                          Maar eerst even lekker uitslapen.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #28
                            Mijn kop ontploft zowat teveel info beperkt budget maar teveel mooisga maar wat slaap pakken morgen eerst 3 winkels uitkiezen anders word ik duizelig dan de potten. er goede draadjes op vwc het word kleve en emmerich heb mooie vooravond potten gezien.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door waaskaas Bekijk bericht
                              waarom zijn deze toics nodig als er een chat is
                              Ik vind t zelf heerlijk om de verhalen ook terug te kunnen lezen, en dat is bij de chat niet mogelijk. Zeker niet bij deze als t een beetje druk is

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                                is er al een weer topic? hoop niet dat het zo mist als nu
                                Er wordt al een paar weken geroddeld over het weer.

                                I think I'm rocking with the best!

                                Comment

                                Working...
                                X