Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 32 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 476
  1. #76
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark dalton Bekijk bericht
    Ik hèb gister voor 8 man wunderland geboekt.
    In het verleden is het vaker niet doorgegaan dan wel, dus ik had daar maar even mee gewacht!

  2. #77
    VWC-Lid mark dalton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2016
    Berichten
    381
    Thanks
    589
    527 waarderingen in 179 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    In het verleden is het vaker niet doorgegaan dan wel, dus ik had daar maar even mee gewacht!
    We hebben er een verzekering bij

  3. #78
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik ben dit jaar ook weer van de partij. Vorig jaar was mij uitstekend bevallen. Wat een feest.!!
    En uit monde van Ronny Luypears van Zena Olen heb ik begrepen dat de mascleta er dit jaar er gewoon weer bij zit en dat van de catering serieus werk gemaakt wordt.!!

  4. Deze 7 gebruikers waarderen moontan voor het bericht:


  5. #79
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Ik ben dit jaar ook weer van de partij. Vorig jaar was mij uitstekend bevallen. Wat een feest.!!
    En uit monde van Ronny Luypears van Zena Olen heb ik begrepen dat de mascleta er dit jaar er gewoon weer bij zit en dat van de catering serieus werk gemaakt wordt.!!
    Dat zou erg mooi zijn! Ben ontzettend benieuwd hoe het dit jaar gaat verlopen en of er ook in de kleine dingen vooruitgang geboekt gaat worden

  6. Deze gebruiker waardeert YorickT voor het bericht:


  7. #80
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Ik neem dit jaar lekker een bbq mee en 2 stoelen. Geen zin om weer op een houtje te bijten.

  8. Deze gebruiker waardeert Sirens voor het bericht:


  9. #81
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Ik neem dit jaar lekker een bbq mee en 2 stoelen. Geen zin om weer op een houtje te bijten.
    Het lijkt me niet dat het toegestaan is om op een evenementenlocatie een bbq mee te nemen. Het park geloofde Zena vorig jaar niet dat er zo veel mensen zouden komen. Daarom waren er te weinig eettentjes. Dit jaar gaat dat dus waarschijnlijk wel goed komen.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  10. Deze gebruiker waardeert jorisman voor het bericht:


  11. #82
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Ik neem vlees sirens gaan we meeten

  12. #83
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
    Het lijkt me niet dat het toegestaan is om op een evenementenlocatie een bbq mee te nemen. Het park geloofde Zena vorig jaar niet dat er zo veel mensen zouden komen. Daarom waren er te weinig eettentjes. Dit jaar gaat dat dus waarschijnlijk wel goed komen.
    Helemaal waar Joris, ik denk ook dat het wel goed komt dit jaar. Neemt niet weg dat een bbq geen slecht idee is, en als het hetzelfde is als vorig jaar kun je hem boven bij de 'Zenastore' gewoon opbouwen. Fik erin en gaan!

  13. #84
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Ik heb vorig jaar nergens borden oid gezien dat het niet zou mogen. Anders ga ik denk ik lekker op die dijk zitten achter de locatie. Makkelijk ook als je moet lossen ff tegen de boom aan ipv 40 min wachten.

  14. #85
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Mochten er meer mensen willen bbqen dan is het misschien een ideetje om wat samen te doen.

  15. #86
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Het park geloofde zena niet? Het word toch door zena georganiseerd dus zij bepalen toch hoeveel tentjes er staan. Het is elke keer problemen met de catering helaas.

    Een bbq ergens op een rustige plek is een uitsteken plan, helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  16. #87
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Het park geloofde zena niet? Het word toch door zena georganiseerd dus zij bepalen toch hoeveel tentjes er staan. Het is elke keer problemen met de catering helaas.

    Een bbq ergens op een rustige plek is een uitsteken plan, helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn.

    Dit werd gezegd in het zena trophy topic van vorig jaar door mr tabako
    Een kleine reactie alvast vanuit onze kant

    Wij hebben ook een schitterende dag gehad en volop genoten, iedereen bedankt voor zijn interesse! Er wordt gesproken over 22.000 man

    Het terrein is speciaal bestemd voor evenementen, en ZENA heeft dat gehuurd om de Trophy te organiseren. De eigenaar van het terrein verzorgd echter zelf de catering en de sanitaire zaken, kortom: Dit gaat buiten ZENA om!
    Wij hebben aangegeven hoeveel personen we verwachtten op deze editie van de Trophy, echter zagen de Duitsers dit niet in en geloofde niet dat de interesse in Feuerwerk zo groot zou zijn, geloof me ze zullen zich de volgende keer niet nogmaals verkijken want dit heeft ze goed geld gekost.

    Voor wat betreft de olifanten. Natuurlijk zijn er goede afspraken over gemaakt, maar dat moet het circus zich hier wel aan houden. En als je dan een strenge overheidsinstantie hebt ter plekke zal je moeten wachten, dat zijn de regels, leuk of niet leuk.

    Tot zover de beknopte uitleg

    Tenslotte wil in mijn collega's Joyce en Glenn nog bedanken, als hoofdorganisatie van deze fantastische editie en op naar een volgende keer.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  17. #88
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2009
    Berichten
    607
    Thanks
    108
    444 waarderingen in 206 posts
    Ben benieuwd of ze ook het parkeren aanpakken. Dit was erg slecht geregeld vond ik. Paar platen en wat lampen doen wonderen.

  18. #89
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TBM09 Bekijk bericht
    Ben benieuwd of ze ook het parkeren aanpakken. Dit was erg slecht geregeld vond ik. Paar platen en wat lampen doen wonderen.
    Op zich was de parkeerlocatie en gelegenheid prima. Maar bij het wegrijden was het inderdaad een drama. Beslagen ruiten, geen licht en alle tussenpaden kwamen op één punt bij elkaar. Dus ik ben met je eens dat ze hier wel naar mogen gaan kijken. Neemt niet weg dat het een gratis festival blijft en je dus geen organisatie mag verwachten zoals bij een Pinkpop of voetbalwedstrijd.

  19. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  20. #90
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Op zich was de parkeerlocatie en gelegenheid prima. Maar bij het wegrijden was het inderdaad een drama. Beslagen ruiten, geen licht en alle tussenpaden kwamen op één punt bij elkaar. Dus ik ben met je eens dat ze hier wel naar mogen gaan kijken. Neemt niet weg dat het een gratis festival blijft en je dus geen organisatie mag verwachten zoals bij een Pinkpop of voetbalwedstrijd.
    Nou, als je binnen komt rijden moet je toch gelijk 5 euries aftikken hoor. Wat dat betreft zie ik vele malen liever een betaald evenement waarbij Zena zelf van iedere bezoeker toch een paar euro krijgt om dingen beter aan te kunnen pakken.

    Het parkeren vond ik zelf oké, ik was er dan ook redelijk vroeg waardoor we vooraan stonden en makkelijk weg konden, het is inderdaad wel beter om meer uitrij plaatsen te hebben, echter iedereen komt toch op die ene weg terecht, dus dat is vrij lastig beter te regelen. (Ohja, die beslagen ruiten waren wel gruwelijk irritant).

    Ik snap dat jullie catering aan de terreinhouder overlaten, maar het is wel júllie evenement. En gezien de voorgaande edities hadden jullie simpelweg aangetoond dat een publiek van 10> 15k> mensen niet uitgesloten kon/mocht worden. Ook de twee eerdere edities hadden naar mijn idee te weinig foodstands dus dit was juist een punt waarop jullie moesten inhaken en ook de touwtjes meer in handen moesten nemen.

    Voor de rest kom ik ieder jaar weer graag terug voor de sfeer, en de hoop mensen die je ontmoet, al het vuurwerk en de gezelligheid.

    Dus ik hoop dat deze editie gewoon doorgaat, en ik wens Zena veel succes en plezier met het organiseren en de opbouw!

  21. Deze gebruiker waardeert baassie123 voor het bericht:


Pagina 6 van 32 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •