Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tja, als je word gevraagd om mee te gaan om de nieuwste Funke producten die verkocht worden bij Zena Vuurwerk te testen, zeg ik natuurlijk geen nee. Gewapend met de camera incl. groothoeklens ben ik afgereist.

    Ik kan niets anders zeggen dan dat de blokken erg mooi zijn...in het echt komen de 20mm tubes veel beter uit de verf. En'ja de salutes zijn heerlijk.

    Hieronder staan ze alle 5 op een rij uitgezonderd de supernaut 2, deze was nog niet binnen.









    Comment


      Op jouw filmpjes ziet het er al een stuk beter uit ja. Maar mijn mening blijft, de grote blokken zijn leuk spul voor de gewone consument. De Paranoid en Corolla Blue zijn echt toppers!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Op jouw filmpjes ziet het er al een stuk beter uit ja. Maar mijn mening blijft, de grote blokken zijn leuk spul voor de gewone consument. De Paranoid en Corolla Blue zijn echt toppers!
        Corolla Blue is echt abnormaal, wat een joekel!

        Comment


          Wat men niet moet vergeten is dat dit allemaal filmpjes zijn en tevens op open velden geschoten. Maak van deze bakken eens een film in een straat en je krijgt gegarandeerd applaus van de buren.Dus de vraag is wie schiet even straat film ����

          Comment


            Zien er goed uit, maar ik laat ze staan, ga toch liever voor 30mm evolution blokken of pangu

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door fexZy Bekijk bericht
              Zien er goed uit, maar ik laat ze staan, ga toch liever voor 30mm evolution blokken of pangu
              Welke specifiek van panga en evolution dan kan ik eens even kijken

              Comment


                vind zelf de supernaut het mooist, maar denk dat je ze in het echt mee moeten maken om een goed oordeel te kunnen geven. op de filmpjes van Jakhal komemn de 20mm tubes al beter uit de verf maar op de andere filmpjes is het om te huilen.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door spanic99 Bekijk bericht
                  Wat men niet moet vergeten is dat dit allemaal filmpjes zijn en tevens op open velden geschoten. Maak van deze bakken eens een film in een straat en je krijgt gegarandeerd applaus van de buren.Dus de vraag is wie schiet even straat film ����
                  dat geld voor zoveel filmpjes, als je direct onder een goeie 20mm bak staat is de lucht ook vol ;)

                  Comment


                    Hierbij ook maar onze video kant van het verhaal











                    Groetjes LVT!
                    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                    Comment


                      Lekker dichtbij gefilmd, zo ziet hij er straks uit in de straat !

                      Comment


                        Tsjonge wat een lekkere bakkies zeg! Als je ze in de straat hebt ben je echt de bink...

                        Comment


                          Mooie filmpjes hierboven hoor. Helemaal goed. Ik vond de Paranoid wel heel mooi, maar de Supernaut spreekt me ook wel aan. Ik ben zelf niet bekend met de illegale bakken, dus ik heb ws een ander referentiekader dan de meesten hier.

                          Comment


                            Valt mij trouwens op dat die ene Salute salvo van de Supernaut heel laag gaan. klappen, hoort dat zo of is het een productiefout ?

                            Comment


                              Op de filmpjes van LVT heb je altijd een heel goed beeld met hoe een product in de straat gaat presteren. Op zijn filmpjes komen de producten wel goed tot hun recht! Die 20mm boeketten zijn al een stuk beter zo en die 30mm zijn helemaal geweldig. M'n mening draait al iets bij over de grotere blokjes.

                              Comment


                                Corolla, paranoid en supernaut, andere grote blokken zijn leuk maar niet speciaal, 20mm idd matig op film, salutes lijken wel dik in orde
                                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                                Comment

                                Working...
                                X