Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door PaulL1985 Bekijk bericht
    Mooi om te lezen. Ik ga ook altijd pas rond 1 uur aan de slag. Rond 12 uur echt veel volk op straat die echt niet weten waar ze mee bezig zijn.
    Nee heb je helemaal gelijk in ,. Zit alweer wat herinneringen op te halen ..
    Soms vergeet je dat niet iedereen weet wat ie heeft en hoe dit moet worden afgestoken .. zeker i.c.m. alcohol en groepsdruk om grappig proberen te zijn.
    Een ongeluk is nooit 100% uit te sluiten maar mijn "mindere" ervaringen waren met mensen die geen benul hadden .. pijlen in te kleine en te lichte flessen..Potten niet goed weggezet en van dat soort dingen.
    Niet dat ik proffesional ben maar ik ben fanatiek genoeg met Vuurwerk om te weten wat het doet en wat de kracht ervan is.
    Maar leuk om te lezen dat jij ook van de "late" beleving bent..zo veel mooier als de stilte terug begint te keren en je dan je "eigen lucht" vol pompt...
    Lekker hoor.. dan geniet ik het meeste.. leef op dat moment ook beetje in mijn eigen wereldje...

    Comment


      Had nog de 2015 versie op de kop kunnen tikken.
      Wat een toppertje was dit zeg. Wel een beetje vonkoverslag.

      Comment


        Lekker! Vonkoverslag maakt 'm nog beter.

        Comment


          Heerlijk!! ik wil dit jaar ook vonkoverslag in deze box.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Vwapd Bekijk bericht
            Had nog de 2015 versie op de kop kunnen tikken.
            Wat een toppertje was dit zeg. Wel een beetje vonkoverslag.
            Prachtig blok, vooral die 2015 productie. Vorig jaar 2x tegelijk geschoten in de show. Wat een bruut geweld!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
              Prachtig blok, vooral die 2015 productie. Vorig jaar 2x tegelijk geschoten in de show. Wat een bruut geweld!
              Ik had vorig jaar ook een 2015 versie, toen gekocht bij HQfireworks.
              Dit jaar hadden ze hem niet, helaas.

              effecten tot de grond, echt super vet

              Comment


                Inderdaad echt een super dik blok! Ik had precies dezelfde vonkoverslag haha. Wel een leuke ervaring, dit blok is gewoon dikker en sierlijker dan menig profblok. Flinke burstklappen en prachtige effecten! Dat in combinatie met een perfect doorlopend tempo.. Ik snap niet dat dit niet de beste cakebox van het jaar is geworden. Zal wel weer te maken hebben met de flinke afname van de Transbomber in vergelijking met deze cakebox.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  Inderdaad echt een super dik blok! Ik had precies dezelfde vonkoverslag haha. Wel een leuke ervaring, dit blok is gewoon dikker en sierlijker dan menig profblok. Flinke burstklappen en prachtige effecten! Dat in combinatie met een perfect doorlopend tempo.. Ik snap niet dat dit niet de beste cakebox van het jaar is geworden. Zal wel weer te maken hebben met de flinke afname van de Transbomber in vergelijking met deze cakebox.
                  ik heb dit jaar.. althans als de boot op tijd komt.

                  De Euphoric Happiness.. voor in de vooravond.
                  Happy hardcore 19shotjes, ook voor in de vooravond.
                  Solar Storm.. ergens na 00:00
                  en de 3x Heaven ook voor na 00:00


                  Maar als ik deze nog ergens tegen kom... weet ik niet of ik hem laat staan

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door airforceone Bekijk bericht
                    Heerlijk!! ik wil dit jaar ook vonkoverslag in deze box.
                    Hahah geweldig

                    Comment



                      [HD geeft het beste beeld!]
                      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                      Comment


                        Mooi spul:
                        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                        Comment


                          Wat blijft het toch een prachtbak. Lekker filmpje samenvuurwerkkopen!

                          Comment


                            blijft voor echt voor mij de nummer 1 van afgelopen jaar

                            Comment


                              Gave films Nitraat12 en Samenvuurwerkkopen! Ik heb hem halverwege het jaar ook besteld, de 2016 versie. Ga hem in de vooravond afsteken om er extra van te genieten.

                              Comment


                                Blijft een gave box dit, zo ongelooflijk divers!

                                https://youtube.com/@Pyroblom

                                Comment

                                Working...
                                X