Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst en winterweer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Herfst en winterweer

    1 september begint het mooiste seizoen van het jaar, gevolgd door een nog een mooi seizoen, de winter.
    Hier kun je alles kwijt over beide seizoenen, foto's en verhalen!
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	P1020734.jpg
Vertoningen:1
Grootte:337,5 KB
ID:	1613440Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	PICT0174.jpg
Vertoningen:1
Grootte:117,0 KB
ID:	1613441

    #2
    Lekker hoor, zorgt direct weer voor de nodige kriebels.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Lijkt wel of dat vandaag al weer begonnen is. Heb mijn lichtjes al weer gezellig aan staan hier.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        #4
        Hier ook, leuk de kaarsen aan....

        Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
        Lijkt wel of dat vandaag al weer begonnen is. Heb mijn lichtjes al weer gezellig aan staan hier.

        Comment


          #5
          Hier in Spanje geen wolkje te zien.. bij 35~40 graden mascletas kijken
          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

          Comment


            #6
            Vind de herfst niet veel aan, van mij mag het na de zomer gelijk winter worden
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Tsja we zullen er toch doorheen moeten komen. Maar dat lukt vast wel op VWC
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #8
                Hopelijk nou eens een koude winter en strakke heldere lucht.Afgelopen jaar was niks en ook gewoon zonde want je kon amper wat zien met die mist.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                  Hopelijk nou eens een koude winter en strakke heldere lucht.Afgelopen jaar was niks en ook gewoon zonde want je kon amper wat zien met die mist.
                  Mist is wel leuk in de aanloop er naar toe.. Geeft toch een sfeertje vind ik zelf. Maar met het vuurwerk idd een heldere hemel is ook wel weer fijn!!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Ik heb ook wel weer zin in de herfst winter. Je kunt nu al zien dat het weer iets vroeger donker word. Een Heerlijk gevoel . Maar ik hoop ook eigenlijk nog een beetje op een na zomer . Vooral omdat ik nu vakantie heb, Kun je daar nog iets over vertellen davidh. Alvast Bedankt

                    Comment


                      #11
                      Afgelopen jaarwisseling was het een perfect weertje, hopelijk dit jaar weer hetzelfde. Mist is met oud en nieuw zelf een drama, in de tijd er voor vind ik het altijd wel sfeer verhogend.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Nou, vooruit...standvastig zomerweer hoef je denk ik niet op te rekenen de komende twee weken..soms een wat warmere dag maar dat is het dan wel...


                        Oorspronkelijk geplaatst door mikeyy Bekijk bericht
                        Ik heb ook wel weer zin in de herfst winter. Je kunt nu al zien dat het weer iets vroeger donker word. Een Heerlijk gevoel . Maar ik hoop ook eigenlijk nog een beetje op een na zomer . Vooral omdat ik nu vakantie heb, Kun je daar nog iets over vertellen davidh. Alvast Bedankt

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                          Afgelopen jaarwisseling was het een perfect weertje, hopelijk dit jaar weer hetzelfde. Mist is met oud en nieuw zelf een drama, in de tijd er voor vind ik het altijd wel sfeer verhogend.
                          Temperatuur was goed afgelopen jaarwisseling, jullie geen mist gehad?
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                            Temperatuur was goed afgelopen jaarwisseling, jullie geen mist gehad?
                            Nee totaal niet, was perfect weer hier. Lang leve het geweldige Oosten .
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                              Nee totaal niet, was perfect weer hier. Lang leve het geweldige Oosten .
                              En terwijl ik toch niet heel ver van Enschede vandaan zit ;-)
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X