Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Capital

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Dan is de productie van dit jaar gewoon top zoals ie hoort te zijn! Weet jij ook toevallig of de 1,2'' spinning 2 colorz bij 123vuurwerk productie was?
    Heb ff gecheckt. het was een 2017 versie.

    Heb in het spinning 2 colors topic al vermeldt dat dat een sample betrof.

    Comment


      Thanks voor het nakijken! Dik spul dus die 2017 versie van de Capital. Nu kan ie tenminste wel oprecht mee doen aan de beste cake van 2017.

      Comment


        Deze ook weer besteld voor de komende jaarwisseling. Blijft een mooi effect om te zien. Ga je niet snel terugzien tijdens oud en nieuw. Hopelijk is hij van dezelfde kwaliteit dit jaar!

        Comment


          Blijft een prachtige cake. Een bijzonder effect (wat overigens wel in veel VWT-cakes te vinden is) in een rustig tempo. Een must-have voor de liefhebbers van goud.



          https://www.youtube.com/simansays

          Comment


            Prachtige cake nog altijd!

            https://www.youtube.com/user/Originallover

            Comment


              Ben ik nou de enigste die het een flop vond, had hem zelf ook vond hem tegenvallen, snap niet hoe deze cake vorige jaar had gewonnen, want zeg eerlijk het is een redelijke cake maar nou niet de absolute topper om te winnen

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
                Ben ik nou de enigste die het een flop vond, had hem zelf ook vond hem tegenvallen, snap niet hoe deze cake vorige jaar had gewonnen, want zeg eerlijk het is een redelijke cake maar nou niet de absolute topper om te winnen
                Een flop vond ik het niet direct, maar ik snap ook niet dat deze vorig jaar heeft gewonnen. Ik heb ook betere cackes gehad. dit jaar 4 van deze (mede omdat ie gewonnen had. per 2 teglijk was het nog wel spektakel. maar dat geld voor meerdere cackes.

                Comment


                  Had er nog eentje over van vorig jaar en weer was ik niet echt onder de indruk. De blinkeffecten vond ik nog het mooist. Hier nog een filmpje van dit jaar met versie 2016:

                  Comment


                    Ik had de 2017 op een demo gezien zonder wind en daar was het een topper. Als ik dan de filmpjes nu bekijk van oud en nieuw dan zie je dat de wind dit effect ook echt geen goed doet helaas.

                    Comment


                      3 tegelijk geschoten om een mooi goud einde te krijgen !
                      helaas zag het er in me hoofd anders uit helaas gooide de wind roet in eten.
                      te zien van af minuut 4:38

                      Kruitkoorts !

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Ik had tijdens het introductie jaar van deze cake de sample gezien en die was echt ( te ) groots. Nu heb ik dan een keer de productie gezien en ik vond 'm alsnog top! Vooral het eerste effect is natuurlijk bijzonder. Het andere effect vind ik persoonlijk wat minder.

                        Damn! Als dit productie was..

                        Comment


                          Is deze cake nog de moeite waard? Ik heb 'm 2 jaar geleden gehad en toen vond ik 'm goed.

                          Comment


                            Gisternacht heb ik er 1 afgestoken. Ik had m nog over van afgelopen jaarwisseling.
                            Echt een aanradder! Eencpracht van een cake

                            Zie mijn filmpje:


                            Comment


                              Bij betere weersomstandigheden presteert die dus gewoon meer dan prima. Gaaf ding!
                              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                              Comment


                                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                                Comment

                                Working...
                                X