Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 136
  1. #16
    VWC-Lid pekelder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 januari 2010
    Locatie
    Oude Pekela
    Berichten
    272
    Thanks
    161
    356 waarderingen in 105 posts
    Bij onze project steken we de cake 1 voor 1 aan. Met 2 personen. Daarbij gebruiken wij aansteekfakkels. Alles mooi in positie leggen en dan lekker schieten! Vorig jaar de aansteekfakkels gehad van Wolff. Vond dit echt troep. Midden in het project gingen ze alweer uit. Dit jaar maar eens kijken naar een vervanger.
    >0597<

  2. #17
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pekelder Bekijk bericht
    Bij onze project steken we de cake 1 voor 1 aan. Met 2 personen. Daarbij gebruiken wij aansteekfakkels. Alles mooi in positie leggen en dan lekker schieten! Vorig jaar de aansteekfakkels gehad van Wolff. Vond dit echt troep. Midden in het project gingen ze alweer uit. Dit jaar maar eens kijken naar een vervanger.
    Afgelopen jaar een boel pakjes van de Zena Pro torch gebruikt. Die werken prima! Beter dan die rode van Wolff
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  3. #18
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.491
    1.722 waarderingen in 787 posts
    Zena pro torch vond ik ook prima werken. Evo schijnt ook zoiets te hebben maar heb ik geen ervaring mee

  4. #19
    VWC-Lid pekelder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 januari 2010
    Locatie
    Oude Pekela
    Berichten
    272
    Thanks
    161
    356 waarderingen in 105 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Afgelopen jaar een boel pakjes van de Zena Pro torch gebruikt. Die werken prima! Beter dan die rode van Wolff
    Idd die rode. Denk dat ik dit jaar even een paar verschillende ga halen en dan even voor de 31e ga proberen welke het best uit de verf komen.
    >0597<

  5. #20
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Ik zou in jouw geval zeker opsplitsen! dan kun je echt wel lekker doorstoken hoor, met dat budget.

    Denk eens aan een karton Extreme Salute (vuurwerktotaal) en nog wat mooie losse potjes, en 2 cakeboxen. Dan heb je 2 toppers (de boxen) en nog +- 10 losse cakes om de avond/nacht mee te vullen. Allicht leuk om verder te denken, Freestyle Rockets (10 stuks 40grams pijlen, 25 euro van vuurwerktotaal) misschien ook een leuke toevoeging voor de collectie? Zelfde prijs als een mooie cake, maar minstens zo leuk door de mooie effecten.

    En er zijn natuurlijk meer verschillende cakeassortimenten / pijlenpakketten te krijgen, Denk aan het buurtassortiment van Rubro, Big19 van Wolff, Donnerblitz van Zena etc etc etc. De mogelijkheden zijn eindeloos
    denk dat ik er vrijwel zeker over uit ben wat te doen...
    ben zeer tevreden over Vuurwerktotaal en er zit een dealer dicht bij, daar ga ik het meeste vandaan halen.

    Vuurwerktotaal:
    1x karton Extreme Salute 2.0
    1x Double Gold Box
    1x Double Dutch Box
    2x Crackling Fan 2.0
    2x Gold Rush
    1x Capital
    krijg dan de Salute Box er nog gratis bij

    Wolff:
    3x Return Of The Phoenix

    Original:
    2x Big Three pijlen pakket
    2x rol 10.000

    heb ik voor iets boven mijn budget 20 strakke cakes, en een aantal mooie pijlen
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  6. Deze gebruiker waardeert Palm Tree voor het bericht:


  7. #21
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht

    Vuurwerktotaal:
    1x karton Extreme Salute 2.0
    1x Double Gold Box

    2x Crackling Fan 2.0
    2x Gold Rush
    1x Capital

    Wolff:
    3x Return Of The Phoenix
    Nou zie ik dat je wel van goud houd en dat je al bij Wolff / Underground van plan bent om te bestellen. Neem dan zeker de Gold Strike mee! Erg mooi blokje met goede diverse effecten. Zie het linkje voor het topic:

    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...he-Gold-Strike

    Voor de rest ziet t eruit als een mooi lijstje! Mooie boxen, mooie cakes en vuurpijlen

  8. Deze gebruiker waardeert Koala voor het bericht:


  9. #22
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Nou zie ik dat je wel van goud houd en dat je al bij Wolff / Underground van plan bent om te bestellen. Neem dan zeker de Gold Strike mee! Erg mooi blokje met goede diverse effecten. Zie het linkje voor het topic:

    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...he-Gold-Strike

    Voor de rest ziet t eruit als een mooi lijstje! Mooie boxen, mooie cakes en vuurpijlen
    oooh sh*t...
    thnx voor de tip, mooie boeketten met een erg fijne finale!
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  10. Deze gebruiker waardeert Palm Tree voor het bericht:


  11. #23
    VWC-Lid nathanael's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Berichten
    579
    Thanks
    156
    835 waarderingen in 221 posts
    Ik heb de volgende bestellingen:

    1x Zena Mayem - 4 losse cakes(zena)
    4x Wacky Whistler (zena)
    6x Secret Salute (Rubro)
    1x Event Palm W105 - 3 lossen cakes(rubro)
    1x Transbomber - 4 losse cakes (Rubro)

    Nu wil ik sowieso de 4x wacky whistler en 6x secret salute in een eindproject zetten, maar ik weet niet zo goed wat ik er voor moet doen.
    Ik ben nog van plan om de Machinegun Box van Volt (Vuurwerktotaal) te bestellen en heel misschien her en der nog wat los spul, maar dan houdt het wel op.
    Iemand ideeën?

  12. #24
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nathanael Bekijk bericht
    Ik heb de volgende bestellingen:

    1x Zena Mayem - 4 losse cakes(zena)
    4x Wacky Whistler (zena)
    6x Secret Salute (Rubro)
    1x Event Palm W105 - 3 lossen cakes(rubro)
    1x Transbomber - 4 losse cakes (Rubro)

    Nu wil ik sowieso de 4x wacky whistler en 6x secret salute in een eindproject zetten, maar ik weet niet zo goed wat ik er voor moet doen.
    Ik ben nog van plan om de Machinegun Box van Volt (Vuurwerktotaal) te bestellen en heel misschien her en der nog wat los spul, maar dan houdt het wel op.
    Iemand ideeën?
    Ik vind dit een leuk topic, lekker met mensen meedenken

    Maar in jouw geval, moet ik het voor me zien als: 'Project' - Finale WackyWhistler + Secret Salutea
    En je weet nog niet wat je project moet worden? Heb je een soort budget, of moeten de cakes uit de boxen die je noemt gebruikt worden?

    Machinegun Box is sowieso een leuke om in je project erbij te stoppen Misschien leuk om te starten met een 'At Once' of een andere salvo cake, dan een projectje en dan je finale? Of je laat die 'At Once' ook vóór het begin van je finale nog een keer terugkomen? Heb je een mooie complete show.

    Voor de rest ben ik benieuwd wat je precies bedoelt, en uit welke merken we keuze hebben om een showtje op te zetten

    Groet, Koala

  13. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Zag net op vuurwerktotaal een karton Radical voor 64 euro. Wel een mooie finale voor een project!

  14. #26
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Ik zit te twijfelen over onze finale van de show, tot nu toe heb ik 8x Secret Salute & 8x Return of the Phoenix, allen tegelijk. Ik zit eraan te twijfelen om dit te doen:
    8x Secret Salute --- 6x Hyperlite --- 8x Return of the phoenix

    Iemand een idee of dit wat zou kunnen zijn? Dat je dus het sier van de Hyperlite in het midden houd? Of heeft iemand voor +- €150 een ander alternatief om toe te voegen aan de finale?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #27
    VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    1.109
    Thanks
    940
    885 waarderingen in 470 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Ik zit te twijfelen over onze finale van de show, tot nu toe heb ik 8x Secret Salute & 8x Return of the Phoenix, allen tegelijk. Ik zit eraan te twijfelen om dit te doen:
    8x Secret Salute --- 6x Hyperlite --- 8x Return of the phoenix

    Iemand een idee of dit wat zou kunnen zijn? Dat je dus het sier van de Hyperlite in het midden houd? Of heeft iemand voor +- €150 een ander alternatief om toe te voegen aan de finale?
    Als je voor zeker wil gaan (cakes die zichzelf al bewezen hebben):

    In de zelfde prijsklasse, fluit met sier: Gravity(Rubro), Daisy Beam (Rubro).

    Verder heb je nog de Pounding Napalm(Vuurwerkmania) maar die moet zichzelf ook nog bewijzen.

  16. #28
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
    Als je voor zeker wil gaan (cakes die zichzelf al bewezen hebben):

    In de zelfde prijsklasse, fluit met sier: Gravity(Rubro), Daisy Beam (Rubro).

    Verder heb je nog de Pounding Napalm(Vuurwerkmania) maar die moet zichzelf ook nog bewijzen.
    Hoi Mavcovic,

    Klopt zeker, maar de Daisy Beam en Gravity zitten al in mijn show. Daarom dacht ik de Hyperlite voor de afwisseling te doen. Tevens denk ik dat de Daisy Beam te ''sierlijk'' is voor de finale, bang dat die ondergesneeuwd raakt door de knal en fluit.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. #29
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Ik zit te twijfelen over onze finale van de show, tot nu toe heb ik 8x Secret Salute & 8x Return of the Phoenix, allen tegelijk. Ik zit eraan te twijfelen om dit te doen:
    8x Secret Salute --- 6x Hyperlite --- 8x Return of the phoenix

    Iemand een idee of dit wat zou kunnen zijn? Dat je dus het sier van de Hyperlite in het midden houd? Of heeft iemand voor +- €150 een ander alternatief om toe te voegen aan de finale?
    Je zou, als je wilt afstappen van fluit/sier, ook een aantal keer Cruelty (Wolff) tussen de twee onderdelen in kunnen stoppen. Goede harde bursts, mooi sier, en een mooie aanloop naar de 8x Retrun of the phoenix. Allicht na de Return of the Phoenixen nog 2 stuks At once om het echt af te sluiten? Ben wel benieuwd naar je hele project!

  18. #30
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Je zou, als je wilt afstappen van fluit/sier, ook een aantal keer Cruelty (Wolff) tussen de twee onderdelen in kunnen stoppen. Goede harde bursts, mooi sier, en een mooie aanloop naar de 8x Retrun of the phoenix. Allicht na de Return of the Phoenixen nog 2 stuks At once om het echt af te sluiten? Ben wel benieuwd naar je hele project!
    Hoi Koala. Ik heb al 8x Cruelty in W-shape in mijn show. Zie dit topic voor mijn gehele show:
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...n-Djaimy/page2 post 22. Er is nog wel wat gewijzigd, dat zal ik vanavond even uploaden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 2 van 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •