Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Wie is de beste vuurwerkimporteur van 2016?

Aantal stemmers
520. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Bonfireworks

    1 0,19%
  • Broekhoff Vuurwerk

    8 1,54%
  • Burn It

    8 1,54%
  • Cafferata Vuurwerk

    12 2,31%
  • China Red

    37 7,12%
  • Evolution Fireworks

    167 32,12%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

    13 2,50%
  • Haokan Vuurwerk

    2 0,38%
  • Heron Fireworks

    2 0,38%
  • Katan Vuurwerk

    12 2,31%
  • Lesli Vuurwerk

    14 2,69%
  • Mercurius Vuurwerk

    0 0%
  • Pangu Fireworks

    67 12,88%
  • Pronk Vuurwerk

    4 0,77%
  • Pyrostar NL

    0 0%
  • Royal Fireworks

    6 1,15%
  • Rubro Fireworks

    200 38,46%
  • Vulcan Europe

    5 0,96%
  • Vuurwerkmania

    84 16,15%
  • Vuurwerktotaal

    130 25,00%
  • Welkoop Vuurwerk

    1 0,19%
  • Witte Vuurwerk

    19 3,65%
  • Wolff Vuurwerk

    112 21,54%
  • Zena Vuurwerk Nederland

    78 15,00%
  • Vuurwerkhal

    4 0,77%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Pagina 15 van 17 EersteEerste ... 51314151617 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 225 van 243
  1. #211
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Tja er zijn altijd voor- en tegenstanders van de uitslag. Jullie hebben met zijn allen de tijd gehad om te stemmen en daarmee hebben jullie deze uitslag bepaald.

    Ik vind het een prima weergave, de top 3 heeft dit gewoon dik verdiend. Volgend jaar ziet die er waarschijnlijk wederom anders uit!

  2. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  3. #212
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2012
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    244
    Thanks
    199
    195 waarderingen in 112 posts
    Waarschijnlijk bewandel ik gladde paden maar ik wil het toch graag vragen/opmerken; Zou het niet beter en eerlijker zijn om bij een volgende stemming voor beste importeur een ieder slechts 1 keuze te laten maken? Naar mijn verwachting geeft dat een veel beter beeld.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen alfa-broer voor het bericht:


  5. #213
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alfa-broer Bekijk bericht
    Waarschijnlijk bewandel ik gladde paden maar ik wil het toch graag vragen/opmerken; Zou het niet beter en eerlijker zijn om bij een volgende stemming voor beste importeur een ieder slechts 1 keuze te laten maken? Naar mijn verwachting geeft dat een veel beter beeld.
    Hier ben ik het volkomen mee eens, hele goeie opmerking.

  6. Deze gebruiker waardeert jakhal voor het bericht:


  7. #214
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2014
    Berichten
    206
    Thanks
    32
    115 waarderingen in 52 posts
    De percentages achter de uitgebrachte stemmen kloppen niet. Er wordt nu in de berekening uitgegaan van het aantal stemmers(521), terwijl er moet worden uitgegaan van het aantal stemmen(986).
    Ergo, Rubro heeft gewonnen met een percentage van ongeveer 20,28%


    Verbazingwekkende uitslag overigens waar we ons een beetje voor moeten schamen. Wij als freaks zouden toch moeten weten dat er beter spul op de markt is. Maar dat terzijde.

  8. Deze gebruiker waardeert maximaal30euro voor het bericht:


  9. #215
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alfa-broer Bekijk bericht
    Waarschijnlijk bewandel ik gladde paden maar ik wil het toch graag vragen/opmerken; Zou het niet beter en eerlijker zijn om bij een volgende stemming voor beste importeur een ieder slechts 1 keuze te laten maken? Naar mijn verwachting geeft dat een veel beter beeld.
    Dit was altijd zo, maar we hebben besloten om dit nu anders te doen, ook niet het eerste jaar dit trouwens . Op deze manier krijg je juist een eerlijker beeld, mensen stemmen breder.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. #216
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.217
    Thanks
    3.824
    3.224 waarderingen in 1.246 posts
    Wat een onzin kraam je daar uit. Waarom zouden wij ons als freaks/liefhebbers moeten schamen voor deze uitslag ? Dat jij de uitslag niet terecht vindt heb je wel duidelijk gemaakt, maar je slaat een tikkie door wat mij betreft ... En nee, ik heb niet op Rubro gestemd.

  11. #217
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2012
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    244
    Thanks
    199
    195 waarderingen in 112 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Dit was altijd zo, maar we hebben besloten om dit nu anders te doen, ook niet het eerste jaar dit trouwens . Op deze manier krijg je juist een eerlijker beeld, mensen stemmen breder.
    Ja maar de poll heet toch wie is de beste importeur, nu kan iedereen dus op 3 (of meer) namen stemmen die volgens diegene allen de allerbeste zijn? Dan zou ik dus kunnen gaan stemmen op Evo omdat ze oprecht en transparant te werk gaan, Rubro omdat ze een mooi breed assortiment bieden en GBV omdat ze het ondanks de jarenlange kritiek toch blijven proberen... Dan zou je beter een puntensysteem kunnen gaan hanteren waarbij je 10, 7 en 3 punten aan 3 importeurs mag geven.

  12. Deze 4 gebruikers waarderen alfa-broer voor het bericht:


  13. #218
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 juli 2013
    Berichten
    51
    Thanks
    14
    142 waarderingen in 40 posts
    Beste allemaal,
    Gezien de uitslag, denk ik dat het niet uitmaakt wie de winnaar is. Het gaat immers naar drie importeurs die er uitschieten! Rubro, gefeliciteerd, maar ook Evo en Totaal. Mijn conclusie is dat er importeurs na deze poll goed na gaan denken over strategie en product ontwikkeling qua prijs en kwaliteit.
    ik ben van mening dat dit een goed "meet" moment is. Ik weet dat er mee gelezen wordt. Zoek daarom ook de uitdaging voor dit jaar 2017! het is voor consument beter en liefhebbers.

    (van proat krie verkoop)

    Groet Wim

  14. Deze 2 gebruikers waarderen vuurwerkevents voor het bericht:


  15. #219
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Opvallend hoeveel reacties er op de uitslag van deze poll komen, puur omdat de verwachting er blijkbaar was dat Evolution zou gaan winnen. Wij konden de stand zien en al vrij snel kwam Rubro op een voorsprong welke niet meer is ingehaald. In de posts kwam Evolution vaak naar voren en ik denk dat daar de verkeerde verwachting door is ontstaan. Nog geen 200 leden hebben gepost waar ze op stemmen, er zijn ruim 500 stemmers. En daar zitten tal van leden bij die niet het hele land door rijden, maar gewoon hun vertrouwde dealers in de buurt opzoeken, verkrijgbaarheid is dus een belangrijke factor in deze poll.

    Het is gewoon een prachtige uitslag, Rubro heeft het weer geflikt om spraakmakend te zijn, in de poll voor beste cakebox hebben ze met een gigantisch verschil gewonnen. Er is veel te doen over diverse nieuwe, maar ook nog altijd de oudere boxen, verkrijgbaarheid is landelijk flink dekkend en ook zie je ze veel terug bij freakacties.

    Evolution heeft een tweede plaats, velen hebben kennis gemaakt met dit vuurwerk door o.a. de vele freakacties waarmee het extra interessant is om dit vuurwerk aan te schaffen. Het is juist super knap dat een relatief kleine speler zo hoog in een poll komt.

    ------------------------------

    Jullie opmerkingen betreffende de manier van stemmen nemen we zeker nog mee voor komend jaar. De laatste 2 jaar is het aantal stemmen goed gegroeid en zijn de uitslagen een stuk interessanter, want je kunt nu ook stemmen op een importeur waarvan je vindt dat die een stem verdiend, dit is een geheel persoonlijke stem en dat willen we juist zien.
    We zijn tevreden met de huidige polls, maar kunnen nagaan wat er nog mogelijk is om te verbeteren, want hoe beter de uitslagen, hoe leuker!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. Deze 13 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  17. #220
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 juli 2005
    Locatie
    Melkweg - Zonnestelsel - Aarde
    Berichten
    327
    Thanks
    536
    326 waarderingen in 111 posts
    Rubro is wat mij betreft een terechte winnaar. Al vind ik het enorm jammer dat Wolff niet in de top 3 staat, een plek in de top 3 verdienen ze wat mij betreft wel. Ik mag niet oordelen over de nummers 2 en 3, producten van deze importeurs heb ik niet in mijn straat gehad. Jullie stemmen uiteraard niet voor niets op deze importeurs.

    Gefeliciteerd aan de winnende importeurs!
    Wie zoekt zal vinden

  18. #221
    VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    857
    Thanks
    528
    567 waarderingen in 301 posts
    Je kan niet iedereen tevreden stellen met een uitslag, er zijn altijd voor en tegenstanders dat zul je altijd houden. Blijf je favoriete importeur steunen en volgend jaar weer nieuwe ronde nieuwe kansen!!

  19. #222
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Rubro van harte gefeliciteerd . Ik snap eigenlijk niet dat mensen zich zo druk kunnen maken . Als je producten koopt van evo en je vind ze mooi , dan stem je daar vaker op omdat je gewend bent dat het goeie producten zijn. Evo heeft ook goed spul dat ten zijde. Maar je koopt dingen van een importeur waarvan je denkt en weet dat ze goeie producten hebben. Het is in mijn mening een soort gewenning .

  20. #223
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maximaal30euro Bekijk bericht
    De percentages achter de uitgebrachte stemmen kloppen niet. Er wordt nu in de berekening uitgegaan van het aantal stemmers(521), terwijl er moet worden uitgegaan van het aantal stemmen(986).
    Ergo, Rubro heeft gewonnen met een percentage van ongeveer 20,28%


    Verbazingwekkende uitslag overigens waar we ons een beetje voor moeten schamen. Wij als freaks zouden toch moeten weten dat er beter spul op de markt is. Maar dat terzijde.
    Ik ben het met je eens dat de manier van berekenen vreemd is.

    Uitgaande van het aantal uitgebrachte stemmen zouden de percentages als volgt zijn:

    Importeur Percentage van totaal aantal stemmen
    Bonfireworks 0,10
    Broekhoff Vuurwerk 0,81
    Burn It 0,81
    Cafferata Vuurwerk 1,22
    China Red 3,75
    Evolution Fireworks 16,94
    GBV-WECO Vuurwerk B.V. 1,32
    Haokan Vuurwerk 0,20
    Heron Fireworks 0,20
    Katan Vuurwerk 1,22
    Lesli Vuurwerk 1,42
    Mercurius Vuurwerk 0,00
    Pangu Fireworks 6,80
    Pronk Vuurwerk 0,41
    Pyrostar NL 0,00
    Royal Fireworks 0,61
    Rubro Fireworks 20,28
    Vulcan Europe 0,51
    Vuurwerkmania 8,52
    Vuurwerktotaal 13,18
    Welkoop Vuurwerk 0,10
    Witte Vuurwerk 1,93
    Wolff Vuurwerk 11,36
    Zena Vuurwerk Nederland 7,91
    Vuurwerkhal 0,41


    Overigens ben ik het niet met je eens dat de uitslag iets is om je voor te schamen. Het zal er in veel gevallen van af hangen welke criteria je hanteert bij het maken van je keuze. De een zal enkel naar het beste product kijken (waarvoor deze prijs in mijn ogen eigenlijk niet bedoeld is), de ander neemt wellicht logistiek, beschikbaarheid, betrouwbaarheid en een heel scala aan andere factoren mee.

    Voor al deze verkiezingen is het natuurlijk wel zo dat hoe beter de spreiding in Nederland is, hoe groter de kans dat mensen de producten in de collectie hebben en er een mening over zullen hebben/geven.

  21. Deze 3 gebruikers waarderen Scav voor het bericht:


  22. #224
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Rubro van harte en Marchel een 2e plek is toch ook heel erg mooi!!
    www.huismanvuurwerk.nl

  23. #225
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Rubro van harte en Marchel een 2e plek is toch ook heel erg mooi!!
    Hey Gizmo.
    Dat is het zeker.
    En ik bedoel het ook zeker niet verkeerd en een discussie over wel of niet eens met de uitslag is ook zeker niet aan de orde.
    Maar door mijn enthousiasme was de verwachting waarschijnlijk te hoog
    Dit had ook te maken met het aantal reacties welke voor Evolution-Fireworks stemden.

    Maar back on topic en wij gaan druk verder voor het nieuwe seizoen.

    Gr
    Marchel
    Extreme Pyromaniac for life.

  24. Deze 7 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


Pagina 15 van 17 EersteEerste ... 51314151617 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •