Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Limburgs Vuurwerk Team

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door blackmoon Bekijk bericht
    Er is in dat opzicht geen verschil denk ik. Het kanaal van LVT volg ik niet en kan dus ook niet oordelen over de inhoud. Maar mochten zij dezelfde content hebben als meneer Koet mogen ze ook dit kanaal opdoeken wat mij betreft.

    Ik zal ongetwijfeld mensen tegen hun hoofd stoten met mijn opmerking maar in mijn ogen zijn dergelijke video's alleen maar koren op de molen van de vuurwerkhaters.
    Nou dan zijn we het met elkaar eens Net als die kleuters van Pyrofreaks4life

    Comment


      Inderdaad hup weg met die kanalen van Ruben en Pipo's4life!!
      YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
        Inderdaad hup weg met die kanalen van Ruben en Pipo's4life!!
        Zo. Je doet even een MattieWietze?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
          Zo. Je doet even een MattieWietze?
          Denk gooi nog maar eens wat extra benzine op jullie vuurtje ;)
          YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

          Comment


            Methanol brand beter...

            Comment


              Van mij mogen ze al die lui opdoeken
              Koet, LVT, Pyrofreaks4life en die gasten die gasten van PTD die alleen maar minderjarige jochies om zichzelf heen verzamelen om vuurwerk af te steken. Die lui weten de boel goed te verzieken door jeugd aan te sporen onverantwoord met vuurwerk om te gaan.

              Comment


                Het word steeds gezelliger op vwc zeg!
                Eerst de hypocriete moraalridders en nu zelfs mensen die Lvt het liefst zien vertrekken.
                Lvt is juist een van de weinige kanalen waar het voornamelijk om het vuurwerk draait en niet om het aantrekken van zoveel mogelijk 12 jarige abnonees.
                https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                Comment


                  Met alle respect, maar dan moeten ze ook kanalen zoals AW fireworks en Pyroboy ZB verbieden en zo zijn er nog tientallen kanaaltjes waarbij je de meest idiote dingen ziet.

                  Maar volgensmij zitten we hier in het video topic van LVT. Dus graag weer on-topic.

                  Comment


                    Ik ben het volledig met je eens dat ook die jongens lekker op moeten doeken. Alle genoemde pagina's tonen zowat alleen maar illegaal vuurwerk of gesknutsel met vuurwerk
                    De Branche zet zich in voor een beter en beheersbare jaarwisseling en deze groepen profileren zich naar buiten alleen maar met illegaal vuurwerk. Om de traditie te behouden moeten we het illegale niet meer promoten en vooral op de legale tour gaan. En ja, ook LVT valt hieronder..
                    Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                    Het word steeds gezelliger op vwc zeg!
                    Eerst de hypocriete moraalridders en nu zelfs mensen die Lvt het liefst zien vertrekken.
                    Lvt is juist een van de weinige kanalen waar het voornamelijk om het vuurwerk draait en niet om het aantrekken van zoveel mogelijk 12 jarige abnonees.

                    Comment


                      Het is allemaal de schuld van de Rabobank!!! ( En LVT )

                      Comment


                        lvt is gewoon een top kanaal
                        illegaal vuurwerk is ook vuurwerk
                        en wees nou is eerlijk
                        iedereen kijkt wellis een video van een dikke shell of knaller
                        ookal stook je het zelf niet

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door M-y-r-o-N Bekijk bericht
                          lvt is gewoon een top kanaal
                          illegaal vuurwerk is ook vuurwerk
                          en wees nou is eerlijk
                          iedereen kijkt wellis een video van een dikke shell of knaller
                          ookal stook je het zelf niet
                          Dus dan moeten we het maar dogen en bevorderen? Je argument slaap de plank volledig mis. Ik ben het eens met Cardinal of Soul

                          Comment


                            jah idd gewoon lekker van genieten.
                            lvt doet toch niks geks ?
                            veel mensen hier waren toch blij met zijn video's van de funke blokken en p1 knallers.
                            dit forum staat zena belgie ook toe met hun p1 knallers '
                            hoor je daar iemand over ?
                            als je 1 lijn wil trekken moet je zena belgie ook niet verheerlijken op dit forum.

                            zo kan je overal over muggenziften.
                            heb jij nooit illegaal gestookt ?
                            zo jah dan heb je ook aan die trend bijgedragen.

                            Comment


                              De vraag is of je dit kanaal hier op vwc een podium moet geven. In mijn ogen niet, maar dat zijn mijn 2 centen.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door blackmoon Bekijk bericht
                                De vraag is of je dit kanaal hier op vwc een podium moet geven. In mijn ogen niet, maar dat zijn mijn 2 centen.
                                ik vind van wel.
                                veel leden bekeken zijn funke video's.
                                jij niet ?
                                zonder deze pyro
                                was dat niet mogelijk

                                ik snap sommige hun stelling.
                                maar dan moet je 1 lijn trekken'
                                en alles wat met illegaal vw te maken heeft
                                geen podium meer geven.
                                dus ook geen zena be meer dan
                                met het p1 gebeuren.

                                Comment

                                Working...
                                X