Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk belgie kopen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk belgie kopen

    Hallo als je vuurwerk in belgie koopt en het hebt gekocht en bij je draagt in belgie mag de politie het dan innemen in belgie?
    Youtube: www.youtube.com/user/DePyroPro/

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door thevuurwerkpro Bekijk bericht
    Hallo als je vuurwerk in belgie koopt en het hebt gekocht en bij je draagt in belgie mag de politie het dan innemen in belgie?

    Nee want je bent een nederlander, en die mogen wel knslvuurwerk kopen zonder vergunning.
    Hier kan je meer info lezen http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...tgeving-Belgie

    Comment


      #3
      Op belgisch grondgebied is het toegestaan om vuurwerk te kopen door het jaar heen, zowel de nederlandse als belgische politie kan je niks maken,
      ffffffffff

      Comment


        #4
        Kopen kan/mag het hele jaar in Belgie maar voor het afsteken in Belgie heb je dan weer een vergunning nodig.

        Comment


          #5
          zo lang je niet meer dan 1KG Pyrotechnische SAS (Kruit) bij je hebt is er niks aan de hand.
          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

          Comment


            #6
            Idd kopen mag het ganse jaar door en bij je hebben uiteraard ook (niet meer dan 1 kg pyrotechnische SAS), de wetgeving hangt af van gemeente tot gemeente (stad tot stad), voor het afschieten heb je in veel gemeentes een vergunning nodig, die kan je gewoon aanvragen bij de lokale gemeentebesturen. In de meeste steden geven ze voor oudejaar een algemene toelating, vergunning aanvragen is dan niet nodig. Dit jaar is het wel zo dat er in Antwerpen een verbod is op het bij je dragen van vuurwerk, vuurwerk bij je hebben zal resulteren in een in beslag name en een boete, enkel in Antwerpen dus (stond zo in de krant...dus als die liegt lieg ik ook)....

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door xl champion Bekijk bericht
              Idd kopen mag het ganse jaar door en bij je hebben uiteraard ook (niet meer dan 1 kg pyrotechnische SAS), de wetgeving hangt af van gemeente tot gemeente (stad tot stad), voor het afschieten heb je in veel gemeentes een vergunning nodig, die kan je gewoon aanvragen bij de lokale gemeentebesturen. In de meeste steden geven ze voor oudejaar een algemene toelating, vergunning aanvragen is dan niet nodig. Dit jaar is het wel zo dat er in Antwerpen een verbod is op het bij je dragen van vuurwerk, vuurwerk bij je hebben zal resulteren in een in beslag name en een boete, enkel in Antwerpen dus (stond zo in de krant...dus als die liegt lieg ik ook)....
              Ja hoor heb ik weer, ga ik net dit jaar naar antwerpen met o&n.
              Waarom eigenlijk niet in antwerpen?

              toch bedankt voor de info!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Rox92 Bekijk bericht
                Ja hoor heb ik weer, ga ik net dit jaar naar antwerpen met o&n.
                Waarom eigenlijk niet in antwerpen?

                toch bedankt voor de info!
                hier staat het krantstukje er van, dus daar staat meer info in:

                http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...-op-zak-blijft

                --pyro99
                Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                Comment


                  #9
                  Onze Belgische agenten zullen volgens mij niet al te veel optreden tegen vuurwerk gebruik in Antwerpen,aangezien de wetgeving volledig ondoorzichtig is geworden...dus verantwoord knallen maar ook in Antwerpen...

                  Comment

                  Working...
                  X