Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Prima cake, alleen ging deze bij mij nogal de mist in. Mines waren een stuk beter zichtbaar dan de effecten in de lucht:

    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
      Prima cake, alleen ging deze bij mij nogal de mist in. Mines waren een stuk beter zichtbaar dan de effecten in de lucht:
      Dat was balen, je ziet nog niet de helft van de effecten...
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20161229_140656.jpg
Vertoningen:1
Grootte:115,6 KB
ID:	1563868 Kartonnetje van vorig jaar

        Comment


          Tegenwoordig veel concurrentie maar blijft een toppertje.

          Comment


            Zeker topcakes, hier nog 2 films van afgelopen jaar;



            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Alle 6 geschoten om 00:00. Wat een bakbeesten zeg! Deze krachtige boeketten deden de ramen trillen in de straat. Volgend jaar zijn ze weer van mij!

              Comment


                Ik weet niet hoe jullie het ervaren hebben, maar ik vond de batch 2017 een stuk beter dan alle andere batches hier voor. Ze waren krachtiger, de mines vetter en de uitwerkingen waren bruter.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  1 stuks van meegemaakt op 29 december *kuch*. Toen was het eigenlij perfect weer dus de effecten kwamen goed tot hun recht. Ook was het één van de eerste dingen die werd afgeschoten waardoor het allemaal nog machtiger overkwam. Maar het was wel een topper! Dikke mines, grote effecten en een redelijk rap tempo voor een hexagon cake.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Ik weet niet hoe jullie het ervaren hebben, maar ik vond de batch 2017 een stuk beter dan alle andere batches hier voor. Ze waren krachtiger, de mines vetter en de uitwerkingen waren bruter.
                    Helemaal mee eens. Heb ze altijd al goed gevonden maar dit jaar waren ze grandioos!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
                      Helemaal mee eens. Heb ze altijd al goed gevonden maar dit jaar waren ze grandioos!
                      Dan lag het dus niet alleen aan mij. Thnx, nu weet ik dat ik het mij dus niet heb verbeeld.
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        Deze geweldige potten voorheen 2 jaarwisselingen gehad maar eigenlijk de laatste 2 jaarwisselingen over het hoofd gezien of toevallig niet in collectie bij mijn vaste levranciers maar als ik de reacties zo lees en zeker dit van dit jaar dan ga ik toch echt mijn best doen om deze parels weer te scoren!

                        Comment


                          had er dit jaar ook een aantal van afgestoken dit jaar, maar ik kan zeggen dat deze 2017 batch echt super zijn, denk zelfs wel net zo goed als de BAXXL of Fairytail
                          www.rowyvuurwerk.nl

                          Comment


                            Iemand een filmpje dan van de 2017 batch ?
                            Ik heb 1x dit assortiment gehad en toen vond ik ze al steengoed !
                            Maar als ze nu dan nog beter zijn..
                            Knaap!

                            Comment


                              Ik heb een karton "oude" van Wolff geschoten en een aantal 2.0

                              Films van de 2.0 moet ik nog even zoeken. Wel heb ik hier tweemaal die van Wolff, ter vergelijking:

                              Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                              Comment


                                Het blijven dikke cakes met een goede spreiding. Wel duidelijk minder gevulde boeketten dan de Extreme Salute 2.0, maar de spreiding blijft hetzelfde met de maximale 2 gram burst. Voor de aanbiedingsprijzen die je ziet kan je hier wel een leuk blok van maken, maar voor de volle mep bij veel Wolff dealers zou ik dit pakket nooit kopen.

                                Comment

                                Working...
                                X