Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 214 van 272 EersteEerste ... 114164204212213214215216224264 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.196 t/m 3.210 van 4068

Discussie: Zena Megastore Olen

  1. #3196
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Ik draag Zena nog steeds een warm hart toe. Dit jaar ook geweest, pijlen zijn weer top zoals altijd en mooie kortingen gehad. Wat dacht je van 2x Brutal Box voor €55,- met verdubbelaar actie?

    Adviesprijs 109,- in Nederland, zelfs met een freakkorting haal je €55,- niet en dan heb ik het over 1 box, niet 2!

    Zolang dit soort acties blijven bestaan, blijf ik komen! Nieuwe producten zouden daarintegen zeker fijn zijn!
    https://youtube.com/@Pyroblom

  2. #3197
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Berichten
    170
    Thanks
    24
    49 waarderingen in 29 posts
    De spullen die ik afgelopen jaar weer heb aangeschaft ( door de goede acties in november/december) waren weer top. Toch vreselijk benieuwd naar dit jaar voor wat betreft Zena gaat doen.

    Dat er geen stockverkoop in januari is omdat zoals ze zeggen een hele goede decembermaand hadden en er geen voorraad meer is dat is natuurlijk wel apart. De jaren ervoor hebben ze ook topjaren gehad met topdrukte en hadden ze genoeg over. Er is dus weinig voorraad binnen gekomen en wat er stond is flink verkocht.

    Ben benieuwd naar 2017. Hoop wel op de Zena Trophy

  3. #3198
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Laat iedereen maar lekker janken en ergens anders heen gaan. Meer voor diegene die wel tevree zijn over Zena

  4. Deze gebruiker waardeert TCDD voor het bericht:


  5. #3199
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 januari 2014
    Berichten
    137
    Thanks
    41
    40 waarderingen in 31 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
    Even over die eerste orders.
    Klopt het dat dit allemaal omlabelingen zijn van de oude collectie, een beetje zoals jullie "engels vuurwerk"?
    We krijgen dus dezelfde cakes als draco / betelgeuze / event / walhalla / blabla series?
    Gaat henri's toppertje zonder burst en de fluitpijltjes die niet altijd even goed gaan eruit?
    Wat met die triple silk plopburst willow?

    Sorry maar hier zit niemand op te wachten. Dat is allemaal rotzooi.
    Nederlands consumentenvuurwerk zit nu al ver boven jullie uit met gigantische burstknallen, grote spreidingen en enorme salvo's.
    Er zijn topcakeboxen zoals Cruel Traction en Transbomber op de markt, jullie komen hier niet eens in de buurt.
    Met het bovenstaande ben ik het met je eens. Als ze echt de oude cakes gewoon terugbrengen met nieuwe labels zal ik wel teleurgesteld zijn. Dit seizoen vond ik ook eerlijk gezegd ook een beetje teleurstellend. Ik verwacht nu best veel na hun bericht . Hopelijk is het niet waar van die oude cakes en komen ze echt Harder Better Faster in 2017.


    Zena België als jullie mee lezen,wordt gewoon als Zena Nederland qua uitstraling en producten! Vernieuw jullie website (ook de productfilmpjes), sluit het (dode) forum of vernieuw het. En het belangrijkste: pas de collectie aan. Al die troep producten gewoon weghalen. Denk aan oude Nederlandse producten als Domination van Burn-it en Quattro Mania. Een groot deel van de Thor collectie kan ook gewoon weg. In Nederland is de Thor collectie zo goed vernieuwd. Waarom niet in België? Daarnaast gewoon meer kwalitatieve cakeboxen op de markt brengen. In Nederland kan het allemaal wel.


    Het is beter om alles in lijnen in te delen met bepaalde bijhorende labels zodat er eenheid ontstaat. Nu lijkt alles gewoon op een bij elkaar geraapt zooitje alhoewel er natuurlijk genoeg mooie producten verkocht worden daar.

    Ik ben benieuwd! Zal altijd wel een liefhebber van Zena zijn ondanks dit.

  6. Deze 2 gebruikers waarderen C333 voor het bericht:


  7. #3200
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Berichten
    78
    Thanks
    1
    21 waarderingen in 13 posts
    Ik lees over vernieuwde versies van thor in Nederland. Zijn die vergelijkbaar met de hydras bijvoorbeeld? ? Lijkt me sterk

  8. #3201
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Volgens mij zijn de bunkers echt super leeg, nog amper 2 pagina's met cakes

  9. #3202
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Er kunnen dus wel djf thunders op de markt blijven ?? Met 0,5 per stuk of minder. Lijkt me heerlijk.
    Ik ga veel matten missen denk...hopelijk dat er aan pijlen en fonteinen ook niet al te veel word verandert. Voor cakes ga ik bij geen enkele belgische winkel langs.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  10. #3203
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
    Er kunnen dus wel djf thunders op de markt blijven ?? Met 0,5 per stuk of minder. Lijkt me heerlijk.
    Ik ga veel matten missen denk...hopelijk dat er aan pijlen en fonteinen ook niet al te veel word verandert. Voor cakes ga ik bij geen enkele belgische winkel langs.
    DJF thunder waren er toch niet meer

  11. #3204
    Banned
    Geregistreerd
    13 november 2015
    Berichten
    275
    Thanks
    105
    99 waarderingen in 67 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    DJF thunder waren er toch niet meer
    Bij Zena schijnen ze nog zeker drie pakjes op voorraad te hebben

  12. #3205
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 maart 2008
    Locatie
    AAN HET WATER
    Berichten
    187
    Thanks
    94
    42 waarderingen in 28 posts
    zolang ze de hydra en jaw breaker serie hebben blijf ik daar komen, inmiddels al 12 jaar.
    weinig cakes in MIJN ogen die deze overtreffen, en de pijlen zijn altijd al goed geweest.
    veel zeikerds zijn er nu op het forum omdat ze niet goedkoop vuurwerk kunnen scoren in januari.
    en helaas zijn het toch weer die Hollanders,altijd op de eerste rij voor een duppie willen zitten.
    tijden veranderen,en helaas ook prijzen en kortingen/acties.
    daar moeten we mee leren omgaan, maar om ZENA meteen met de grond gelijkmaken vind ik zeer spijtig.

  13. #3206
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Deze week word de site aangepast en kunnen jullie zien wat er nog op voorraad is, voor de rest laat Zena B even de touwtjes weer in handen krijgen want ze hebben de afgelopen tijd wel wat anders te verwerken gehad. Daarbij draai het is om als jij niet weet of je nog bestaat over een half jaar zou jij dan containers vol vuurwerk aanrukken ???

  14. #3207
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilles Bekijk bericht
    zolang ze de hydra en jaw breaker serie hebben blijf ik daar komen, inmiddels al 12 jaar.
    weinig cakes in MIJN ogen die deze overtreffen, en de pijlen zijn altijd al goed geweest.
    veel zeikerds zijn er nu op het forum omdat ze niet goedkoop vuurwerk kunnen scoren in januari.
    en helaas zijn het toch weer die Hollanders,altijd op de eerste rij voor een duppie willen zitten.
    tijden veranderen,en helaas ook prijzen en kortingen/acties.
    daar moeten we mee leren omgaan, maar om ZENA meteen met de grond gelijkmaken vind ik zeer spijtig.
    Ik heb een setje Hydra's voorbij zien komen die een jaar hebben staan drogen, maar om nu te zeggen dat geen Nederlandse cake deze kan overtreffen. Voor de kortingsprijs (12,50 per stuk) misschien niet, maar qua kwaliteit is er genoeg op de Nederlandse markt die hetzelfde of beter presteert dan deze set. Hele goede cakes voor de prijs, maar wanneer prijs geen issue is, is er echt wel wat mooiers verkrijgbaar.

  15. Deze gebruiker waardeert Arahon voor het bericht:


  16. #3208
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 januari 2014
    Berichten
    137
    Thanks
    41
    40 waarderingen in 31 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilles Bekijk bericht
    zolang ze de hydra en jaw breaker serie hebben blijf ik daar komen, inmiddels al 12 jaar.
    weinig cakes in MIJN ogen die deze overtreffen, en de pijlen zijn altijd al goed geweest.
    veel zeikerds zijn er nu op het forum omdat ze niet goedkoop vuurwerk kunnen scoren in januari.
    en helaas zijn het toch weer die Hollanders,altijd op de eerste rij voor een duppie willen zitten.
    tijden veranderen,en helaas ook prijzen en kortingen/acties.
    daar moeten we mee leren omgaan, maar om ZENA meteen met de grond gelijkmaken vind ik zeer spijtig.
    Het is wel begrijpelijk dat er veel "zeikerds" zijn op het forum. Als een winkel steeds nee moet verkopen en steeds zorgt voor teleurstellingen dan kan dit gewoon leiden tot frustratie. De ene klant zal gewoon ondanks dit terugkomen en de andere klant zal gewoon naar alternatieven zoeken en zijn/haar frustratie uiten op dit forum.

    Laten we eerlijk zijn. De voorraad was afgelopen seizoen laag. Daarnaast weinig nieuwe producten. Geen uitverkoop. Goede onderbouwde kritiek mag dan ook wel

  17. #3209
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 januari 2015
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    25 waarderingen in 18 posts
    Wowwww echt weinig cakes en knal op de website. Hopelijk zijn ze nog bezig met onderhoud ervan en komt er nog wat terug. Zie ook de mascleta njet meer. Hopelijk komen er zeer binnenkort nog wat producten binnen anders hebben ze de komende maanden weinig te verkopen.

    Een keer lege bunkers is ook niet verkeerd is er weer genoeg plek voor nieuwe mooie producten.

  18. #3210
    VWC Meteoroloog davidh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juli 2010
    Berichten
    1.266
    Thanks
    1.182
    3.196 waarderingen in 705 posts
    Zal wellicht ook met de veranderende wetgeving te maken hebben....je wilt geen afkeur hebben want dat is geld vernietigen...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spanic99 Bekijk bericht
    Wowwww echt weinig cakes en knal op de website. Hopelijk zijn ze nog bezig met onderhoud ervan en komt er nog wat terug. Zie ook de mascleta njet meer. Hopelijk komen er zeer binnenkort nog wat producten binnen anders hebben ze de komende maanden weinig te verkopen.

    Een keer lege bunkers is ook niet verkeerd is er weer genoeg plek voor nieuwe mooie producten.

Pagina 214 van 272 EersteEerste ... 114164204212213214215216224264 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •