Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Petitie tegen vuurwerkverbod Rotterdam

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Ondertekend! Kom op VWC'ers, allemaal ondertekenen! Ook al woon je niet in Rotterdam, dit heeft grote gevolgen voor de rest van Nederland in de toekomst. Als zelf 1 van de grootste steden een vuurwerkverbod gaat invoeren, wat zal er dan gaan volgen...

    en denk nou niet dat het ons niet gaat overkomen....

    Arno Bonte in 2009 schuldig bevonden, maar geen geldboete voor het niet luisteren naar politie.
    Arno Bonte geen enkel diploma behaald.
    Arno Bonte wethouder Rotterdam vanaf juli 2018 .......... ( met chauffeur)
    Hoe gek kan het lopen ?
    Laten we het vooral gezellig houden !

    Comment


      #17
      Uiteraard ook ondertekend. Zouden er uiteraard veel meer kunnen en zelfs moeten zijn.
      Zou mooi zijn als de grote kanalen dit ook op pakken. Bv. vuurwerkcheck heeft meer dan 100.000 handtekeningen verzameld, dat komt wel over.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        oke Klaar
        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

        Comment


          #19
          Ook aangemeld, als niet-Rotterdammer. Hoop dat het overgrote deel van de ondertekenaars wel uit Rotterdam afkomstig zal zijn. Dat zou de petitie een stuk sterker maken, volgens mij.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
            Ook aangemeld, als niet-Rotterdammer. Hoop dat het overgrote deel van de ondertekenaars wel uit Rotterdam afkomstig zal zijn. Dat zou de petitie een stuk sterker maken, volgens mij.
            Ik denk juist dat het signaal dat wordt afgegeven wanneer er mensen buiten Rotterdam ondertekenen ook wel indruk zal maken.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
              Ik denk juist dat het signaal dat wordt afgegeven wanneer er mensen buiten Rotterdam ondertekenen ook wel indruk zal maken.
              Mee eens! Elke ondertekening is mooi meegenomen, het zouden er echt al veel meer kunnen/moeten zijn inderdaad.

              Misschien moet deze petitie even in een grote groep of een pagina met veel likers/volgers gegooit worden!

              Comment


                #22
                Vergeet de bevestiging van de ondertekening via je mail niet! Anders heeft je ondertekening geen zin.

                Comment


                  #23
                  Ik heb ook ondertekend... vuurwerk hoort er bij

                  Comment


                    #24
                    Uiteraard ook ondertekend!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkshop7kamp Bekijk bericht
                      beste Vuurwerkliefhebbers,

                      Graag tekenen tegen een toekomstig vuurwerkverbod Rotterdam en omstreken !!!


                      https://vuurwerkinrotterdam.petities.nl
                      Een paar vragen van mijn kant Edwin. Heb je het hierover al jouw buurt overgehad? Wat zeggen de mensen in de gemeente hierover? Heb je al contact gehad met de gemeente? Zijn zo wat vragen. Want dit gaat verder dan een handtekeningen actie.


                      Let wel, ik steun elk initiatief wat een vuurwerkverbod tegen gaat,
                      Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                      Comment


                        #26
                        Hoi Marco,

                        De mensen die wij spreken vinden het belachelijk dat een gemeente zoiets doet. In 2014 zegt Aboutaleb dat een vuurwerkafsteekverbod absoluut niet nodig is. De gewonden nemen af door het gebruik van bril en het veiliger worden van vuurwerk.
                        In 2018 kont links aan de macht in Rotterdam en kontendraaier Aboutaleb laat per direct onderzoeken hoe we zo snel mogelijk Rotterdam e.o. vuurwerk vrij krijgen.....

                        Hoe bedoel je betrouwbaar ???
                        Laten we het vooral gezellig houden !

                        Comment

                        Working...
                        X