Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bezoek aan Brave & Wichers - DEMO + FILM'S

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bezoek aan Brave & Wichers - DEMO + FILM'S

    Zoals bekend was er gisteren de demo-avond van Brave&Wichers, een speciale demo, want voor hen was dit de eerste keer dat zoiets georganiseerd werd.
    Wij hadden een uitnodiging voor 2 personen, Gerwin en ik zijn daar dan ook aanwezig geweest. De rest van de genodigden bestonden uit detaillisten natuurlijk, maar ook 2 leden van AVP; Arjan en Afcajax.



    Onze member hammer time, medewerker bij B&W, stond ons prima te woord, hij hielp ons lekker op weg, legde alles uit en natuurlijk komt er een leuk praatje bij kijken, nogmaals bedankt Rutger. De andere medewerkers van B&W waren natuurlijk druk bezig met de detaillisten, wij hebben ze na de demo nog even kunnen spreken natuurlijk.
    Wij hebben vooraf dus alle producten op de foto kunnen zetten, Rutger had hier weer even wat leuke dummies weg weten te zetten waaronder ook weer de nieuwe uitvouwbare cake (deze is geschoten op de demo, films komen nog).




    De Divine is de Madness, maar deze dummy was geleverd met een verkeerd label.







    Hierna was het tijd voor een korte introductie door Peter Brave, dit was niet zijn specialiteit gaf hij al aan, maar daardoor was het ijs wel meteen gebroken en ging het direct in een gezellige sfeer door. Gewoon kort een introductie, even uitleggen wat deze avond met zich meebrengt, geintje tussendoor, goed gedaan.
    Het was daarna direct tijd om naar buiten te stappen, camera's op te stellen en gereed te maken. De cakes werden per 3 geschoten, allen op enkele meters van elkaar en elektrisch ontstoken. Ook was er door Witte Tenten een mooie stellage gebouwd met o.a. een scherm en waarop de afbeelding van de cake werd geprojecteerd met daarbij het aantal schoten en de prijs. Ondertussen riep Peter Brave ook om met wat aanvullingen over het artikel.
    De demo ging in een goed tempo, niet teveel tijd tussen de cakes, als de één klaar was, kwam de volgende alvast in beeld. Bij de Starlight viel het even stil, het werkte even niet zoals gewenst, maar we konden gewoon verder gaan met de volgende producten. Kan gebeuren, hoort erbij, maar dit werd wel weer gecompenseerd met een kort professioneel showtje, eveneens geschoten door Wagenvoort. Na de productendemo en de show was het weer tijd om binnen nog een hapje en een drankje te nuttigen.

    Naast de producten die uitgestald staan en de foto's en films die wij hebben kunnen maken (alle foto's zijn *HIER* te vinden), was het natuurlijk ook leuk om bekenden tegen te komen zoals Witte Tentenverhuur, maar ook Vuurwerkland Steenbergen was deze avond weer van de partij en ook Tommy-gun en Harrieboem hebben wij gesproken. Harrieboem wilde weleens online staan met een foto, dus bij deze ;




    De uurtjes tikken snel voorbij als je het naar je zin hebt, het was dan ook echt sluitingstijd dat ik ook gedag zei. Iedere detaillist kreeg als kadootje ook nog een mooie vuurwerklamp mee, wij hebben deze ook mogen ontvangen en na een kwartiertje optuigen hebben wij nu een gezellige lamp in huis.


    Wij willen namens heel Vuurwerkcrew.nl de mensen van Brave&Wichers bedanken voor de gastvrijheid om jullie eerste demo te hebben mogen aanschouwen. Het was prima geregeld, de sfeer was goed en iedereen werd door jullie benaderd, om op een eerste keer met een dergelijke demo aan te komen, klasse!
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 25 October 2007, 23:23.

    #2
    Mooi verslag Mattenfreak en mooie foto,s.
    Ik vind het een hele goede zaak dat Brave en Wichers deze demo heeft georganiseerd. Want laten we eerlijk zijn, LIDU en Star zijn bekende topmerken, maar van X-treme en Space was er maar bar weinig info te verkrijgen op het net.
    Een enorme stap in de goede richting van B&W.
    Een professionele uitstraling hoort bij deze top merken.
    Ik kijk heel erg uit naar de filmpjes van alle producten.
    Succes met de montage.

    Comment


      #3
      waren er nog spectaculaire nieuwe artikelen?
      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

      Comment


        #4
        Deze waren helaas nog niet binnen :( dus dat is voor de volgende keer Behalve de uitklap cake en die was echt SUPER 500 grmas 45 euro
        Gerwin

        Comment


          #5
          Film's demo

          Hier alvast enkele filmpjes van de demo ben aan het updaten dus houd het in de gaten!!!

          Onbekende label???

          Extreme Salute


          Space collection

          Megatron
          Bigblaster
          Alién
          Impact
          Victory
          Comet Storm
          Massive Attack


          Black Label

          Black Thunder
          Black Moon
          Black Legend
          Black Light
          X-terminator

          *Edit 1 15/09 23:14

          6 Filmpjes erij

          *Edit 2 16/09 14:00

          Black label toegevoegd 5 filmpjes
          Laatst aangepast door Gerwin; 16 September 2007, 13:54.
          Gerwin

          Comment


            #6
            Lekkere binnenkomers Gerwin.
            Lang verwachte informatie over de Space collection.
            En goede cakes om te zien zeg vooral die Megatron.
            Voor de goede orde: hoeveel cakes worden hier tegelijk afgeschoten?

            Comment


              #7
              Ze worden per 3 geschoten met 10/15 meter tusen elke cake
              Gerwin

              Comment


                #8
                6 Nieuwe filmpjes toegoegd zie paar posts hierboven
                Gerwin

                Comment


                  #9
                  De Extreme salute staat trouwens ook niet in de Catalogus. Wel een appart geval.
                  Laten we het maar bij "overige" indelen. Mooie filmpjes Gerwin bedankt.

                  Comment


                    #10
                    Zo weer 5 filmpjes erbij jongens deze zijn van de Black Label
                    Gerwin

                    Comment


                      #11
                      Mooi verslag en prachtige films weer, heren. Bedankt.

                      Toch blijf ik het jammer vinden dat op die demo's vrijwel altijd minstens twee, en meestal drie cakes tegelijk worden afgeschoten. Ik snap ook wel dat je op die manier een "vollere lucht" krijgt, maar zeker bij de cakes met wisselende effecten loopt alles door elkaar en is er geen touw aan vast te knopen wat er nou uit één potje komt. En daar gaat het toch om, of niet? Ik wil graag weten wat één cake doet, dan kan ik ze eventueel zelf wel combineren als ik een vollere lucht wil. Of niet, want bij sommige filmpjes vind ik de lucht wel érg vol....
                      And above all: er zullen toch zeker maar weinig mensen zijn die al hun cakes per drie tegelijk KOPEN!?!

                      Comment


                        #12
                        mooie filmpjes van produkten die we niet zo vaak tegen komen.
                        ik hoop dat er nog meer komt! we wachten af

                        Comment


                          #13
                          Zijn er al filmpjes van producten uit de Star en Lidu collecties?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                            Zijn er al filmpjes van producten uit de Star en Lidu collecties?
                            De films zijn nog niet allemaal gereed, maar dit zal snel het geval zijn. Morgen zullen alle 35 films ofzo online staan.

                            Comment


                              #15
                              het is nu morgen we wachten af....

                              Comment

                              Working...
                              X