|
|||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#16 | |
|
VWC-Lid
DarkSoul is
|
Citaat:
![]() Vanaf dat de nieuwe CE keuring gaat gelden, is het toegestaan om TWEE lonten aan het vuurwerk te plaatsen. Doorlonten blijft verboden, maar als de importeur het slim speelt, en de begin- en eindlont van de aangrenzende cakes laat overlappen, dan is voor de consument de stap erg klein. Elke boerenl*l kan dan bedenken dat je die lontjes wel eens met elkaar kan verbinden (hoewel dat natuurlijk niet toegestaan is om op de verpakking te vermelden). CE-keuring geeft in dit opzicht dus toch een nieuwe impuls. |
|
|
|
|
| The Following 2 Users Say Thank You to DarkSoul For This Useful Post: | ||
|
|
#17 | |
|
VWC-Lid
magnolia is
|
Citaat:
want de meeste mensen weten niet waar die 2de lont voor is . met als gevolg dat ze dan teleur gesteld kunnen worden en gaan klagen bij de winkel of geen vuurwerk meer kopen van dat merk . op de een of andere manier zou dat dan wel op de verpakking moeten worden vermeld . of het zou dan hier in Nederland dan helaas niet toe gestaan zijn
|
|
|
|
#18 |
|
VWC-Lid
DarkSoul is
|
Op de verpakking zal dat inderdaad vermeld moeten worden dat er een tweede lontje aan zit. Bij sommige artikelen staat daarvan al een vermelding op de verpakking, omdat die al de CE gekeurde gebruiksaanwijzing bevatten.
![]() Dit is een andere cake, maar lees puntje 11 eens... (Sorry voor het beschadigen van de verpakking. Dit was even een foto die ik voor handen had.) |
|
|
|
| The Following User Says Thank You to DarkSoul For This Useful Post: | ||
|
|
#19 | |
|
VWC-Lid
magnolia is
|
Citaat:
ik heb net nog iets gelezen wat ik nog niet wist ![]()
|
|
|
|
#20 | ||
|
VWC-Lid
3307 is
|
Citaat:
Dat is goed nieuws. Heb ik inderdaad niet meegekregen. Citaat:
|
||
|
|
|
| The Following User Says Thank You to 3307 For This Useful Post: | ||
|
|
#21 |
|
VWC-Lid
Vuurwerkland-Steenbergen is
|
Adviesprijs € 450.-
Je koopt dan 6 module's met in totaal 16 cake's t/m 500 gram! Edit : Totaalgewicht van de 6 module's ; 38 KG
Laatst gewijzigd door Vuurwerkland-Steenbergen; 26 August 2010 om 12:50. |
|
|
|
| The Following 2 Users Say Thank You to Vuurwerkland-Steenbergen For This Useful Post: | ||
|
|
#22 |
|
Super Moderator
Ruben is
|
Dat is even slikken. Een behoorlijke adviesprijs!
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
VWC-Lid
Richardus is
|
Gemiddeld een kleine 30euro per cake... Als het nou allemaal 500grams waren... Tja, 't kan het geld per cake misschien best waard zijn, maar in eens is dit een hele smak geld!
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
VWC-Lid
lwd gast is
|
dan heb ik wel wat meer dan die 20 kilo in de huis liggen 29 30 en 31 december :O
![]() |
|
|
|