Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muziek

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ook al vind je Snow Patrol niks, met een tientallen duizenden man tegelijk zingen geeft je kippenvel!

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    ..

    Comment


      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      verder geen uitleg nodig wel??

      Comment


        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
        'War does not determine who is right, only who is left.'

        Comment


          Jullie kennen het verhaal wel, hier gezongen in 1 nummer, bij mij maakt dit veel los, prachtige tekst.
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          En als ik achter de knoppen sta, dan geeft de zaal mij kippenvel als ik ze los zie gaan:
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door appelsapliefhebber Bekijk bericht
            movie
            luister de tekst en je begrijpt het wel
            Is een oud collega van mij.
            Dat was ik niet...

            Comment


              Jimi Hendrix luister het elke dag beste artiest ooit geleefd!

              Comment


                Zowaar niet een nummer dat mij kippenvel bezorgd, maar wel een nummer dat mij op de een of andere manier altijd doet denken aan oudjaarsdag (tevens het intronummer vna de HTC Dutch GT4 maar dat terzijde).

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Let me entertain you!

                Comment


                  katy parry
                  firework
                  hah neuj da gebeurt nie da verbod

                  Comment


                    http://www.youtube.com/watch?v=jE80W5xYbTI

                    Om het nog maar ff te benadrukken.

                    Comment


                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      ..

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        Zowaar niet een nummer dat mij kippenvel bezorgd, maar wel een nummer dat mij op de een of andere manier altijd doet denken aan oudjaarsdag (tevens het intronummer vna de HTC Dutch GT4 maar dat terzijde).

                        movie
                        Let me entertain you!
                        Dat gevoel heb ik ook bij dit nummer, gewoon een goed countdown(hoop dat je het zo schrijft) nummer, bouwt mooi spanning op. Althans dat het ik.
                        [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

                        Comment


                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          "We're going down in a spiral to the ground
                          No one, no one's gonna save us now
                          Not even God, no one saved us
                          No one's gonna save us"
                          Daar krijg ik echt kippenvel van.
                          MarkHE can't live without tangerine juice, do you have some?

                          Comment


                            Ik krijg nog steeds kippevel van het afscheids filmpje van FPM met het nummer''Time to say goodbye''

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Monsterking Bekijk bericht
                              Hardcore, en deze 2 nummers geven me dus echt kippenvel

                              movie

                              movie
                              Heerlijk he

                              movieVind ik ook Geniaal!

                              movieOok van deze muziek kan ik heerlijk genieten!

                              en natuurlijk de ultieme sfeer brengen voor Kerst en O&N movie

                              Naar mijn mening dan natuurlijk
                              Freak 4 Life

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door patrick1974 Bekijk bericht
                                Ik krijg nog steeds kippevel van het afscheids filmpje van FPM met het nummer''Time to say goodbye''

                                movie
                                echt een geweldig filmpje
                                dit filmpje geeft mij ook kippenvel
                                heeft welliswaar niet met oud en nieuw te maken maar ik denk er wel altijd aan als ik dit zie

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment

                                Working...
                                X