Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 47
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Opsporing verzocht: illegaal vuurwerk: mortieren, explods, cobra 6 en cobra 33

    Opsporing verzocht: illegaal vuurwerk: mortieren, explods, cobra 6 en cobra 33
    Uitzending Opsporing Verzocht 23-12-2008
    Over illegaal vuurwerk


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  2. #2
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    ik weet niet of dit wel zin heeft
    want die gene die dit in zijn bezit heeft houd zijz smoel wel
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  3. #3
    VWC-Lid fred 810's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2008
    Berichten
    730
    Thanks
    56
    76 waarderingen in 35 posts
    Zowizo kansloos.

    Gemiddelde illegale spul uit België bevat 15 gram. Knap

    Beter maken ze zich druk over al die pistolen en andere wapens. Moeten ze daar ook maar een opsporing verzocht over maken.

    Maarja, ken der wel weer om lachen !

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Berichten
    616
    Thanks
    778
    79 waarderingen in 47 posts
    Echt kompleet kansloos!

    Als het waar is dat ze in België legaal (grond)knallers verkopen waar 15 gram flash in zit, dan mogen ze me meteen even vertellen waar dat is, om dat met eigen ogen te controleren. Ik geloof er geen donder van wat ze daar zeggen, ik dacht dat het knalwerk in België niet meer dan 2 gram flash mag bevatten en de meeste nitraten e.d. bevatten minder dan 2 gram. Die gast op opsporing verzocht heeft in ieder geval een levendige fantasie, trouwens dat wijf is ook niet veel snugger. Wat een kansloos stel zeg!

    Ze kunnen zich beter druk maken over drugs, wapens, munitie, moordenaars, verkrachters, roofovervallers en fietsendieven bijv. Dat is pas echt criminaliteit!
    Maar zoals altijd in dit land met die rare wetgeving kun je beter een fiets stelen bijv. dan dat je een stukje vuurwerk dat (legaal) afkomstig is uit België afsteken.
    t'Is gewoon de omgekeerde wereld. BAH!

  5. #5
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Sommige dingen zijn wel klets hoor. Want wat in die rugzak zit heeft een stijglading van een pijl dus is zeker geen Explod of Cobra 33 wat hij in zijn handen heeft. En wat in de grond zit is ook geen 12" shell, ten eerste zien wij zelf dat ook wel, en die man houd zichzelf ook voor de gek want hij zegt dan een 12" een kraten van een auto maakt en ik zie toch in de grond niet echt een heel groot gat. Conclusie is dus dat ze overdrijven, hoeft niet erg te zijn want dan snappen mensen het wel eerder, maar nu maken ze de mensen denk ik meer bang, en wij worden er boos door.

  6. #6
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    mwa opzich hebben ze wel gelijk, vind het wel meevallen dit filmpje alleen die presentator slaat de plan wel mis met zijn opmerking over dat de profs niet meer met shells willen werken in verband met de zwaarte en gevaarlijke lont.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  7. #7
    VWC-Lid Mats's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2005
    Berichten
    323
    Thanks
    36
    20 waarderingen in 13 posts
    Moet je zien wat hij trilt met z'n handjes als hij die explod en cobra vast heeft haha, bang dat ze afgaan in z'n hand?

    Maar ze hebben idd wel gelijk hoor, het zijn gewoon bommen en ik zie er steeds jongere kinderen mee rondlopen, dat is ook gewoon onverantwoord.
    Enige effect dat zoiets op tv kan hebben is dat mensen eerder de politie bellen als ze mensen met zulk soort spul over straat zien lopen.

  8. #8
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.975
    Thanks
    1.700
    1.520 waarderingen in 565 posts
    Het kan juist ook tegendraads werken. Vooral jongeren vinden dit alleen maar stoer. En zullen juist eerder op zoek gaan naar dit soort spul, dan naar de plaatselijke boerenbond om daar wat muggenscheetjes te kopen.

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    het probleem zijn alle mensen die er aan kunnen komen, maar er geen verstand van hebben en er een ongeluk mee (kunnen) krijgen... Wij weten allemaal hoe het werkt maar de leek niet.. daarom kunnen wij er dus ook niet tegen en worden we boos als door een halve zool vertelt wordt hoe iets werkt, en het dan ook nog fout uitlegt.. Het is heel jammer, dat de media zich niet meer verdiept in hoe of wat, maarja "negatief" nieuws?= brood op de plank.. het maakt ze dan ook niet uit wat waar is, daarom geloof ik over het algemeen nieuws nooit meer helemaal. Heb altijd het gevoel dat alles gigantisch opgeblazen wordt.
    Een ander goed voorbeeld naast vuurwerk is de financiële crisis, de media blaast het op, mensen gaan het geloven en daar heb je het, niemand investeert of koopt iets (duurs.) en alles stort in..

  10. #10
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    en als of iemand die een 12 incher koop dat ding op ding op de grond laat ontploffen.
    denk dat de genen met 12 inch wel beter weet.
    majah we doen er nix aan (al die negativie tijt)

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2007
    Berichten
    41
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Doen ze uberhaupt wel research? ,wat een onzin zijn ze aan het ***len zeg, geen wonder dat er zoveel anti-vuurwerkmensen zijn.

  12. #12
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.093
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    dat profs geen shells meer willen schieten omdat het zo zwaar en de lont zo onberekenbaar is?! wat een bs zeg, allemachtig...

  13. #13
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    ik vraag me af wie dit eigelijk verzonnen heeft
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  14. #14
    VWC-Lid headoner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    193
    Thanks
    16
    17 waarderingen in 5 posts
    hmmmmm........

  15. #15
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Als je goed kijkt, zie je dat ze geen 12'' shell tot ontploffing brengen.

    Er komt helemaaaal geen sier van af. Ik zou echt niet durven zeggen wat ze daar tot ontploffing brengen, misschien een 3'' flash salute ofso?

    Mjaa dit filmpje had ik vorig jaar ook op het nieuws gezien, beetje achterlijk.

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •