Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 54 van 54
  1. #46
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    neej hij wil alleen nog maar prof spul :P

  2. #47
    VWC-Lid B-demp's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Locatie
    Rijswijk
    Berichten
    95
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    'Dat is het laatste vuurwerk dat we af steken'
    Toch raar als ik op me verjaardag nog een potje heb afgestoken, telt die niet mee dan?

    Wat een naive ***hannes zeg, jammer dat ik er niks van wist, want ik woon daar toch vlak bij.. dan had ik is persoonlijk een emmer ijskoud water over ze kop gekieperd, met ze sterretje.

    En ook echt een oplossing: dat de gemeente's mogen kiezen, dan gaat toch iedereen naar een andere gemeente?
    Ik heb al heel veel preken gehouden over waarom die lui bij Groenlinks er niks van bakken dus dat zal ik jullie besparen, maar deze prutser zeikt er letterlijk helemaal naast!

    Dit doet toch pijn aan menig vuurwerkfreaks hart, dit mag nooit gebeuren, we leven toch verdomme in Nederland niet in Turkije (waar bijvoorbeeld youtube verboden is:S)
    [COLOR="Orange"][B]Actief op AVP-VWC-VWB-FWF[/B][/COLOR]
    Vuurwerk is een genot voor alle zintuigen.

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Berichten
    616
    Thanks
    778
    79 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis-pyro Bekijk bericht
    kijk hem eens glimlachen. En trots zijn op zijn burger initiatief. En kijk al die oude graftakken op de achtergrond met hun actie borden. Een zooitje trieste mensen bij elkaar.

    Ik hoef zoiet helemaal niet te zien of te horen, want dan wordt ik zo ontzettend KWAAD op die kansloze mongolen. Nee laat ik het maar niet doen, dat is nog slecht voor m'n hart ook, zoveel woede.

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Berichten
    616
    Thanks
    778
    79 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmenrapstar Bekijk bericht
    alleen die ..... kop al als je niet ziek bent wordt je wel ziek xD

    Daarom kijk ik er ook liever niet na. Ik heb geen zin om ziek te worden, van woede. Die gast is gewoon kansloos, het zou me nog niks verwonderen dat ie een keer wordt geroyeerd met z'n achterlijke ideeën.

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Anti-vuurwerkmotie naar Kamer
    DEN HAAG - Het eerste digitale burgerinitiatief wordt vandaag ingediend bij de Tweede Kamer. Het Haagse raadslid David Rietveld (GroenLinks) heeft samen met zijn Rotterdamse collega Arno Bonte sinds de jaarwisseling 63.775 handtekeningen verzameld om het afsteken van consumentenvuurwerk te verbieden.
    De twee vinden dat in ons land uitsluitend professionals vuurwerk mogen afsteken.

    Rietveld is opgetogen over de hoeveelheid reacties. „Eigenlijk hadden we er maar 40.000 nodig,’’ zegt hij. „Maar omdat het indienen bij de Kamer vertraging opliep, hebben zich in de tussentijd nog ruim 20.000 mensen gemeld.’’ Rietveld en zijn collega lanceerden het burgerinitiatief op 1 januari. Ze hopen dat het er toe leidt dat er in de toekomst minder vuurwerk wordt afgestoken.

    De actie viel niet bij iedereen in de smaak. „Ik heb een aantal negatieve reacties gehad. Sommige zijn goed onderbouwd, sommige niet. Ook vuurwerkleveranciers hebben gereageerd. Ze waren het niet met ons eens, maar ze droegen wel alternatieven aan.’’

    Rietveld zegt er begrip voor te hebben. „Na de vuurwerkramp in Enschede hebben de producenten veel moeten investeren in veiligheid. Het lijkt me redelijk als ze daarvoor in de toekomst zouden worden gecompenseerd.’’

    Het is onduidelijk waneer de Tweede Kamer het initiatief in behandeling neemt. „Ik verwacht het pas op z’n vroegst in april of mei. Er is nog een hoop werk te verrichten, want ik betwijfel of er nu een kamermeerderheid voor te vinden is,’’ aldus Rietveld.

    http://www.ad.nl/denhaag/stad/300847...mber=2#reactie

  6. #51
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    ze zullen nog een harde dobber aan ons krijgen .
    want echte liefde passie wat dan ook wezen mag valt niet zomaar om te kopen
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  7. #52
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    ik weet niet of iemand wel eens gehoord heeft van al capone die werd juist door de overheid in het zadel geholpen door de DROOGLEGGING.als de anti vuurwerkmafia(overheid)moeten ze dus niet beginnen met een vuurwerk drooglegging dat is vragen om problemen,de meeste mensen families willen gewoon samen gezellig knallen en feesten

  8. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Gelukkig gaat dit al over enkele jaren geleden en is er elk jaar na O&N dezelfde discussie.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  9. #54
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
    Gelukkig gaat dit al over enkele jaren geleden en is er elk jaar na O&N dezelfde discussie.
    greetzz
    zoals gewoonlijk als het om de anti vuurwerkclan gaat was ik gelijk op mijn p....k getrapt,en keek ik weer niet naar de datum van plaatsing.was weer een leermomentje ik moet eerst tot tien tellen.maar wat je zei is waar elk jaar praten ze hier over en als we stoppen met protesteren dan voeren ze het in

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •