Advertentie - Winkelbanner op Vuurwerkcrew.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: The Three Planets

  1. #1
    VWC-Lid Tunit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.065
    Thanks
    11
    42 waarderingen in 26 posts

    The Three Planets [ Archief ]

    Dit Product word niet mee verkocht.

    Artikelnummer: 162
    Artikelnaam: The Three Planets
    Netto Kruitgewicht: 150 gram per cake.
    Aantal Schoten: 10 schoten per cake.
    Effectomschrijving:
    A: Gaat omhoog met een rode glitterstaart en gaat in de lucht over van rode naar zilveren peony's met blauwe sterren.
    B: Gaat omhoog met een groene glitterstaart en gaat in de lucht over van groen naar zilver met knetterende sterren.
    C: Gaat omhoog met een zilveren glitterstaart en gaat in de lucht over in een zilveren palm met rode en blauwe sterren.
    Richtprijs: € 35,-
    Film: -


    Laatst gewijzigd door Tunit; 10 februari 2011 om 16:59

  2. #2
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Bedankt voor deze toevoeging Patrick.

    Deze batterijen worden niet bij elk Mercurius Vuurwerk verkooppunt verkocht meen ik. Ik heb deze een viertal jaren geleden aangeschaft. Deze stonden toen volgens mij ook niet in de folder aangegeven.

    De effecten zijn allemaal maximaal gevuld. 10 schoten per cake, 15 gram per tube, maakt 150 gram.

  3. #3
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Ik heb één pakket in mijn collectie afgelopen jaarwisseling gehad. € 9,17 ~ per batterij betaald. € 27,50 per 3 stuks in doos dus.

    De normale prijs lag bij de introductie van dit assortiment 2006-2007 op € 50,- euro. Één jaar later (2007-2008) werden deze al aangeboden voor rond de € 35,- euro per 3 stuks in doos, afhankelijk van de dealer.

    Voor deze prijs (€ 27,50) krijg je dan ook waar voor je geld. "Loeiharde" (redelijke) burstknallen een schitterende tail (blinking) en een redelijk groot boeket. Vooral batterij B en C waren toppertjes!


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •