Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proline Maxi [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Proline Maxi [Ass.]

    Bespreek hier het Proline maxi pakket.

    Artikelnummer: 6930
    Richtprijs: 160 Euro
    Inhoud: 3 cakes.

    2 cakes bevatten 35 schoten en 1 cake 40 schoten + mines

    afbeelding:


    De cakes zijn hetzelfde als die van de JVE collectie alleen dan met andere labels. (wekerom by night etc.) te herkennen aan hetzelfde artikelnummer.

    filmpje:

    Download

    Cake 1
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Cake 2
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Cake 3
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Mijn mening: Beduidend grotere effecten als overige GBV producten, maar daar betaal je dan ook voor, ietwat eentonig door de lage snelheid. de 6930C vond ik enigzins tegenvallen qua effectgrote. Wel een aanrader mits het in je budget past.
    Laatst aangepast door Lev-he; 13 October 2009, 19:43.

    #2
    Bedankt voor het filmpje Savendro, goede kwaliteit overigens
    Eindelijk is er dan een goed filmpje van deze niet gelabelde cakes
    Ik heb ze dit jaar gezien bij de demo van GBV, en ik vond ze toen al erg goed.
    Grote effecten en vooral de harde burst is mij bijgebleven

    Comment


      #3
      mooie cakes..

      wel raar zo zonder label.

      Comment


        #4
        Dit assortiment hebben wij gisteren aan het werk gezien tijdens de demo van GBV
        Van mij mogen deze cake,s in alle winkels terecht komen.
        Ze zijn duydelijk beter dan het gemiddelde van GBV.
        Niet alleen de harde burst (bij deze cake,s snoeihard) maar ook de grote en brede effecten vallen bij deze cake,s op.
        Ik vind het assortiment een aanrader

        Comment


          #5
          Lekker hoor, afgaand op het filmpje moet ik zeggen vrij indrukwekkend.
          De eerste 2 cakes vindt ik echte klasse, laatste cake vindt ik de uitwerking helaas wel wat minder.

          Maar desalniettemin gaan deze er bij mij bijkomen, al is het alleen al om de
          loeiharde burstknallen !

          Comment


            #6
            Dit zijn hele mooie cakes zeg!
            Eigenlijk verbaast mij het een beetje want ik ben niet echt een hele grote fan van pro line.
            De bursts zijn altijd snoeihard, dat wel, maar de uitwerkingen van de boeketten zijn dan weer aan de magere kant.
            Maar bij deze cakes lijkt het erop dat ze er meer aan gedaan hebben, dunne boeketjes maar wel groot, ze klappen groot uit elkaar.
            yellow caps blijft leuk maar dit is ook het overwegen waard.

            Comment


              #7
              wat een goede cakes joh ,harde burst, duren allemaal lekker lang,goede finales, een topper
              weet dat ze hier in leerdam als "huismerk " verkocht worden bij mn dealer
              mischien toch maar eens overwegen, 53,333.. euro per pot valt ook nog wel mee
              Laatst aangepast door Ischa; 11 October 2009, 09:45.
              Even a broken clock is right twice a day.

              Comment


                #8
                Prachtige cakes. Qua prijs vergelijking kun je het vergelijken met de proline full house poker. Die cakes vond ik al aardig goed, maar het geweld wat hier vandaan komt. Betere afwerking, boeketten zijn mooi en een enorme harde burst. Inderdaad het proberen waard.
                conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

                Comment


                  #9
                  Eens even het filmpje bekijken daarna oordelen

                  Edit: Leuke effecten maar ben niet onder de indruk voor die prijs.
                  Laatst aangepast door RobinvdVW; 11 October 2009, 19:22.
                  Vuurwerk, I Love It!!!

                  Comment


                    #10
                    ik sluit mij aan bij wat robinVDVW zegt .
                    ja het zijn mooie cakes dat klopt maar ik vind 53 euro per stuk wel een beetje aan de dure kant
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #11
                      Als je ze bij Vuurwerk Orthen bestelt, heb je ze in ieder geval voor €144.
                      Als die korting nog geldt.
                      Het leven is een feest!

                      Comment


                        #12
                        Wauw!
                        Mooie en ook grote effecten! Hopelijk kunnen ze deze bijbestellen op mijn werk, dan heb ik zeker iets waar de buurt versteld van staat

                        Comment


                          #13
                          Ja en dan heb je ook de nog de 6940 serie, alleen kan ik daar nergens een foto van vinden.

                          Comment


                            #14
                            Je maakt ons nieuwsgierig Fred:

                            Hier zou ik graag wat meer over willen weten natuurlijk, als het van hetzelfde kaliber is als de 6930 serie dan zit dat wel goed.

                            De bursts en effect grote maken dit voor mij persoonlijk een must have, met pluspunt dat alle 3 cakes met eindfinale zijn.

                            EDIT: net wat info op freakpyromaniacs gevonden:
                            Laatst aangepast door Thecrow; 11 October 2009, 22:27.

                            Comment


                              #15
                              Deze kwam ik tegen in http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthr...highlight=6940

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Met dank dus aan Jasper-Rhenen!

                              Comment

                              Working...
                              X