Winkelbanner - Vuurwerkfeestje.nl Megastore
Pagina 1 van 18 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 270

Discussie: Concerto Rosso

  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts

    Concerto Rosso

    Artikelnummer: 1890
    Artikelnaam: Concerto Rosso
    Afmeting: ...
    Bruto Gewicht: 1140 Gram
    Netto Kruitgewicht: 200 Gram
    Aantal Schoten: 25 Schoten
    Effectomschrijving: rode, groene, paarse en crackling peonys
    Tijdsduur: 25 Seconden
    Stijghoogte: 25 Meter
    Kartoneenheid: 12/1
    Richtprijs: €18,80
    O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl


    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 26 oktober 2014 om 20:01

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Berichten
    25
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    dit is een echte aanrader lekkere boeketen en goeie fluit voor een lage pruis

  3. #3
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Leuke cake, mooie fluit en toch nog een simpel boeketje er achter aan. Hadden deze cake ook ontstoken met O&N en moet zeggen dat ie per stuk toch minder leuk is als per 2, vond het wat saai worden op gegeven moment. Wat mij betreft doe ik deze per 2 minimaal.

    Toch iets leuks voor wederom weinig geld.

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    1.074
    Thanks
    53
    6 waarderingen in 6 posts
    het was erg leuk om deze te hebben , maar omdat ik het liefst elk jaar 'n totaal andere collectie wil hebben , koop ik dit jaar de pluto F van zena , want die geeft ook eerst fluit en daarna 'n boeket .
    Laatst gewijzigd door damianus; 20 oktober 2007 om 19:45

  5. #5
    VWC-Lid ruben89's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2007
    Berichten
    111
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Concerto Rosso vind ik qua prijs en qualiteit een van de beste potten van Dynasty! Leuke fluit en mooie uitwerkingen.
    Een echte aanrader

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    1.074
    Thanks
    53
    6 waarderingen in 6 posts
    dit is 'n filmpje van zijn identieke broertje met minder schoten , afkomstig van www.jpsweb.nl .
    http://www.jpsweb.nl/Downloads/Vuurw...ingRafting.wmv
    Laatst gewijzigd door damianus; 8 september 2007 om 17:30

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    1.074
    Thanks
    53
    6 waarderingen in 6 posts
    sorry dat dit m'n 3e post in het zelfde topic is , maar 'n edit in m'n vorige post dat zou 'n beetje raar staan dus vandaar , nu even zeggen wat ik wil zeggen , : de prijs is verhoogd met 75 cent en kost nu dus 17,50 .
    Laatst gewijzigd door damianus; 19 september 2007 om 21:32

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    1.074
    Thanks
    53
    6 waarderingen in 6 posts
    nu wordt het echt slordig , 3 post achter elkaar , maar als ik edit , dan wordt het 'n heel raar bericht omdat dit filmpje er in september nog niet was .
    als de mods en admins 't er toch niet mee eens zijn dan verwijderen ze het maar en editen ze m'n andere post .
    maar wat ik nu wilde zeggen is : dat dit jaar op de demo van vuurwerktoko (waar niemand bij was ) ook de concerto rosso is geschoten , en de film online is gezet op vuurwerktoko .
    dus hier de zoveelste film van deze pot : http://www.wolff-vuurwerk.com/data/v..._tv.php?vw=890 .

  9. #9
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Een hele goede cake. Hij is de prijs ook waard. 17,50E voor 25 schoten is normalair een breed gekozen prijs. Daarnaast zijn de effecten ook erg goed. Om 12 uur zijn de fluit, gevolgd door knal erg opvallend en ook erge aandachttrekkers. En dat is wat we willen. De fluiten zijn lekker, en de Silvere Wave (vind het geen peony's) zijn ook goed.

    Wat een geweld trouwens tijdens de demo. Om er twee af te schieten is het echte al een show op zich. Op elk moment van de film zijn er wel 5 schoten in de lucht en het gaat ook lekker even door. En dat voor 35 euro! Erg leuk! Mijn budget zal het denk ik niet toelaten maar ik zal zeker iemand anders aansporen om dit te gaan namaken. Ik geloofde eerst niet dat het er maar 2 waren maar ik ging de schoten tellen en kwam op 48 uit, het zijn er dus wel 2.
    Laatst gewijzigd door Ruben; 11 november 2007 om 13:47

  10. #10
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Waaw wat een goede pot! Deze ontdekking had ik nog helemaal niet gemaakt. Deze moet ik ook hebben dit jaar.
    Wat een sjiek ding, en hij blijft maar komen! Goed tempo, heerlijke fluit, leuk boeketje en nog een beetje crackling. Prijs is harstikke goed!
    Een must-have toch wel.

  11. #11
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
    Een hele goede cake. Hij is de prijs ook waard. 17,50E voor 25 schoten is normalair een breed gekozen prijs. Daarnaast zijn de effecten ook erg goed. Om 12 uur zijn de fluit, gevolgd door knal erg opvallend en ook erge aandachttrekkers. En dat is wat we willen. De fluiten zijn lekker, en de Silvere Wave (vind het geen peony's) zijn ook goed.

    Wat een geweld trouwens tijdens de demo. Om er twee af te schieten is het echte al een show op zich. Op elk moment van de film zijn er wel 5 schoten in de lucht en het gaat ook lekker even door. En dat voor 35 euro! Erg leuk! Mijn budget zal het denk ik niet toelaten maar ik zal zeker iemand anders aansporen om dit te gaan namaken. Ik geloofde eerst niet dat het er maar 2 waren maar ik ging de schoten tellen en kwam op 48 uit, het zijn er dus wel 2.
    Viel mij ook op dat dit inderdaad geen peonies zijn, maar wave's. Ik wilde dat net posten voordat ik jouw opmerking zag. Je hebt het dus goed in de gaten.

  12. #12
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    vandaag voor het eerst gezien op de demo in naarden,moet toegeven dat het een hele goede cake is vooral als je naar prijs/ kwaliteit verhouding kijkt. prima ding

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Omdat ik wist dat dit een topper was heb ik twee jaar geleden een karton van deze dingen gekocht bij Hol in Nieuwerkerk, tegen een alleraardigst prijsje. Het was wel een p***klus om al dat ijzer uit die doos te slopen, maar ja, die kartonprijs vergoedt veel.
    Nu schiet ik er ieder jaar drie tegelijk van af, en dan weet je echt niet wat er gebeurt....
    Daar kan wat mij betreft menig 500 grammer een hele dikke punt aan zuigen.

  14. #14
    VWC-Lid ruben89's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2007
    Berichten
    111
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    Omdat ik wist dat dit een topper was heb ik twee jaar geleden een karton van deze dingen gekocht bij Hol in Nieuwerkerk, tegen een alleraardigst prijsje. Het was wel een p***klus om al dat ijzer uit die doos te slopen, maar ja, die kartonprijs vergoedt veel.
    Nu schiet ik er ieder jaar drie tegelijk van af, en dan weet je echt niet wat er gebeurt....
    Daar kan wat mij betreft menig 500 grammer een hele dikke punt aan zuigen.
    Leuk idee 3 tegelijk
    Dat zal een spectakel zijn!

  15. #15
    VWC-Lid DeDeu122's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 februari 2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    314
    Thanks
    199
    106 waarderingen in 25 posts
    Leuke cake hoor, vooral de fluit is echt pijnlijk als je hem in de straat afsteekt
    En hier kost hier maar € 15

Pagina 1 van 18 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •