Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 24 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 358
  1. #61
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Voor mij was Rubro ook nieuw dit jaar in mijn collectie en heb er absoluut geen spijt van gehad. Ik had:
    - Heavy Legend 16s
    - Double Identity
    - Flashbanger
    - Secret Salute

    Alle cakes waren compact, maar toch erg krachtig. Grote boeketten, heldere kleuren en flinke burst. Volgend jaar maar eens kijken of ik meer van Rubro in mijn collectie kan opnemen.

  2. #62
    VWC-Lid anco26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Locatie
    Hardmountain!
    Berichten
    520
    Thanks
    45
    289 waarderingen in 135 posts
    Ook ik was dat jaar weer zeer tevreden over de producten van Rubro. Secret salute was helemaal top! kneiterharde burst en een overvolle wolk crackling! ook de heavy legends erg mooi, zeer goede prijs kwaliteit verhouding! deze 4 potjes doen hun naam wel eer aan!De panoramic palms en flashbanger ook schitterende potjes voor dat geld! Verder had ik nog twee waaiers uit de masterline, rock the show en nito wave, ook deze vond ik erg goed! Ik zou zeggen Rubro ga zo door, hou de kwaliteit van de producten constant, knoop die chinezen goed in de oren dat de kwaliteit zo moet blijven!!!!

  3. #63
    VWC-Lid ruttie-partyboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2008
    Locatie
    omgeving Velsen
    Berichten
    480
    Thanks
    1
    41 waarderingen in 6 posts
    Mijn Rubro producten van afgelopen jaarwisseling waren de volgende:

    - Flash Banger
    - Heavy Legend 25's
    - Panaromic Palms
    - Ratelbandje

    De cakes was ik zeer blij mee. De Palms was zeer mooi en de finale was er een om trots op te zijn. Volgend jaar in een grotere versie? Flash Banger hetzelfde verhaal. En het Heavy Legend potje was ook geweldig. Alleen het ratelbandje ging erg langzaam en niet erg hard. Ook voor Nederlandse begrippen. Maar dat maakt niet uit! Rubro is kick ass!
    Knal goed, knal verantwoord!

  4. #64
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Rubro complimenten hoe jullie op de Nederlandse markt bezig zijn en denken aan de wensen van de consument.

    Voor mij waren dit jaar de toppers de Secret Salute en alle Heavy Legend potten, helemaal super!!

    Wel een zware domper was de break-down. Wat een waardeloos ding was dat zeg!
    Laatst gewijzigd door Golddigger; 3 januari 2012 om 13:03
    Groeten...:)

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 augustus 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    127
    Thanks
    17
    108 waarderingen in 46 posts
    Happy stars happines en devil astronauten en 3x up pijlen zijn echt waardeloos mogen ze wel een verandering in brengen. devil astro lont gaat eens niet aan, happines aleen crackling 1sec, 3 up pijlen fluiten eens niet goed. dikke afraders.

  6. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 oktober 2008
    Locatie
    Sambal city
    Berichten
    326
    Thanks
    37
    41 waarderingen in 26 posts
    eigenlijk wil ik even iets heel anders kwijt, jullie vuurwerk is echt super en weinig mis mee. maar de mensen die achter de balies staan weten echt helemaal nergens wat vanaf. zien een grondbloem aan voor rotjes en allerlei andere rare variaties. misschien om hier eens wat energie in te steken?

    zie bij andere winkels wel mensen achter de balie staan die wel weten waar ze over praten en dan vooral bij de losse verkoop.

    hoop dat jullie er wat mee doen

    gr hindoe:

  7. #67
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Ik had verschilende Rubro-cakes waaronder de Event Stagemaker, Secret Salute, Panoramic Palms, Double Identity, een aantal Masterline producten en de volledige Heavy Legend lijn en ik moet zeggen: WAUW!! Wat een prachtproducten zeg! Volgend jaar meer van Rubro, da's een ding wat zeker is.

    Nu ervoor zorgen Wim dat jullie de producten minstens op dit niveau weten te handhaven want dat is toch de meest gehoorde klacht over andere succesvolle producten/importeurs. Het ene jaar topeffecten met dikke tails en harde bursts en het volgende jaar alles zeer mager uitgevoerd. Dat zijn echte dooddoeners.

    Als het jullie lukt dat te voorkomen, misschien bestaande producten nog wat te verbeteren/vernieuwen en de nieuwe producten voor 2012/2013 slaan ook aan dan lijkt de toekomst er erg goed voor Rubro uit te zien!
    www.huismanvuurwerk.nl

  8. #68
    VWC-Lid jappy-b's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 februari 2010
    Locatie
    Somewhere in the stars over paris
    Berichten
    992
    Thanks
    135
    471 waarderingen in 157 posts
    ergens geloof ik dat dat wel goed komt met Rubro Wim is erg aanwezig op het forum en nadat het Buurtassortiment ineens gekleurde tails had in plaats van wit is hij daar wel achteraan gegaan en dit jaar zaten er weer mooie witte tails in .

  9. #69
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Rubro is wat mij betreft zojuist gedegradeerd van potentieel de beste importeur van dit jaar, tot slechtste importeur van dit jaar! Ik vind het echt ONgelofelijk, ONbegrijpelijk en ONvergeeflijk dat Rubro nu al voor het derde (vierde?) jaar de leveringen gewoon niet op orde heeft! Hoe moeilijk is het om verd0mme je voorraden en bestellingen bij te houden?! Ik kan er echt giftig van worden, en dat terwijl ik niet bij Orthen heb besteld!

    Ik stel voor dat alle liefhebbers nog eens GOED overwegen of Rubro wel het label 'beste importeur' waard is. Indien je bestelling niet geheel geleverd wordt, raad ik je aan om flink te klagen bij de winkelier en te zorgen dat hij de klacht indient bij Rubro en wellicht stopt met het voeren van dat merk in de winkel wegens slechte levering.
    Laten we lekker link gaan doen!

  10. Deze 17 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  11. #70
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Ik ga er van uit dat onze bestellingen voor de liefhebbers (die in oktober al gereserveerd zijn) zonder problemen worden geleverd.

  12. Deze 3 gebruikers waarderen Starburst voor het bericht:


  13. #71
    VWC-Lid Maiko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 november 2009
    Berichten
    637
    Thanks
    124
    281 waarderingen in 135 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dmenrapstar Bekijk bericht
    Ik ga er van uit dat onze bestellingen voor de liefhebbers (die in oktober al gereserveerd zijn) zonder problemen worden geleverd.
    Mwa, dat lijkt mij niet heel zeker. Het grootste gedeelte zal inderdaad wel goed zitten maar als van een aantal producten niet genoeg geleverd wordt, kunnen niet alle freak-bestellingen compleet gemaakt worden. Ik zou dus wel gewoon rekening houden met 1 of 2 artikelen die je niet zult krijgen. Dit is natuurlijk een kwalijke zaak want ik denk dat de meesten (net zoals ik) precies hebben uitgevogeld hoeveel ze van welk product willen hebben.

  14. Deze 2 gebruikers waarderen Maiko voor het bericht:


  15. #72
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maiko Bekijk bericht
    Mwa, dat lijkt mij niet heel zeker. Het grootste gedeelte zal inderdaad wel goed zitten maar als van een aantal producten niet genoeg geleverd wordt, kunnen niet alle freak-bestellingen compleet gemaakt worden. Ik zou dus wel gewoon rekening houden met 1 of 2 artikelen die je niet zult krijgen. Dit is natuurlijk een kwalijke zaak want ik denk dat de meesten (net zoals ik) precies hebben uitgevogeld hoeveel ze van welk product willen hebben.
    Zojuist nog geverifieerd gekregen dat alles ingeladen staat.

  16. Deze 2 gebruikers waarderen Starburst voor het bericht:


  17. #73
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Rubro is wat mij betreft zojuist gedegradeerd van potentieel de beste importeur van dit jaar, tot slechtste importeur van dit jaar! Ik vind het echt ONgelofelijk, ONbegrijpelijk en ONvergeeflijk dat Rubro nu al voor het derde (vierde?) jaar de leveringen gewoon niet op orde heeft! Hoe moeilijk is het om verd0mme je voorraden en bestellingen bij te houden?! Ik kan er echt giftig van worden, en dat terwijl ik niet bij Orthen heb besteld!

    Ik stel voor dat alle liefhebbers nog eens GOED overwegen of Rubro wel het label 'beste importeur' waard is. Indien je bestelling niet geheel geleverd wordt, raad ik je aan om flink te klagen bij de winkelier en te zorgen dat hij de klacht indient bij Rubro en wellicht stopt met het voeren van dat merk in de winkel wegens slechte levering.
    Die titel is inderdaad al vervlogen.

    Denk dat Royal Fireworks dit jaar de nieuwe nummer één gaat worden.

  18. #74
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    of Vuurwerkvisie/Zena.

  19. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  20. #75
    VWC-Lid kaboem's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2005
    Berichten
    1.275
    Thanks
    248
    621 waarderingen in 247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Die titel is inderdaad al vervlogen.

    Denk dat Royal Fireworks dit jaar de nieuwe nummer één gaat worden.
    Royal veranderd opeens producten als de Silver Willow.

Pagina 5 van 24 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •