Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 24 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 358
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    427
    Thanks
    22
    320 waarderingen in 60 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
    En welke lijn is dan de meest favoriete? 1ste, Gold, Master? Of maakt dat niet zoveel verschil.
    Heb zelf alleen de Event Line op demo's gezien en daar was ik wel over te spreken. Het kleinere spul is volgens mij ook wel origineel. Maar het is zo uit de buurt voor mij.
    Al zeg ik het zelf, de pro 500 heeft meer kleur.

    tja zo heeft ieder zijn voorkeur.

    Gr wim

  2. #17
    VWC-Lid NLsandman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    270
    Thanks
    29
    36 waarderingen in 18 posts
    Ik ben zeer tevreden over de event cakes, hele mooie kleuren, goede effecten met burst en leuke uitvoerings keuzes zoals vt gecombineerd met fs.
    Kwalitatief vond ik de cakes goed, stevig, stabiel en de grondstoffen voor de effecten waren ook goed, lange effect duur en zeer helder.
    Diegen die verantwoordelijk is voor de samenstelling heeft een goede smaak.

    Ik heb maar 1 toevoeging, is het mogelijk om de vt cakes die fs bevatten te voorzien van een richtings sticker? Het is namelijk niet goed te zien hoe je hem neer moet zetten, ik had de label naar mij toe gericht maar de fs was dus verkeerd.

  3. #18
    VWC-Lid slauger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 september 2010
    Berichten
    230
    Thanks
    245
    38 waarderingen in 24 posts
    Ik heb mijn twijfels.
    Ookal had ik maar een rubro pot (event cake 2) die schoot alleen de eerste 3 effecte. Daarna stopte die ineens en deed die het niet meer. Ik was van plan om even te sparen en voor event cake 1tm4 te gaan dit jaar maar daar twijfel ik nu over..
    Kan iemand mij zekerheid geven dat de potten het normaal gewoon doen?

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Berichten
    923
    Thanks
    397
    630 waarderingen in 287 posts
    Ik heb na de afgelopen jaarwisseling mijn eerste ervaring met Rubro gehad, en hoe!
    3x buurtassortiment xxl kunnen bemachtigen, en wat was dat fantastisch spul! Als Rubro meer van dit soort producten heeft (in die prijsklasse) zal ik deze zeker aan gaan schaffen voor de komende jaarwisseling.

  5. #20
    VWC-Lid debull79's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2009
    Berichten
    9
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Rubro heeft mij overtuigt hoor zowel met event cakes als de pro serrie die ik nog beter vond. Volgend jaar is het ook in de omgeving van arnhem en nijmegen te koop.
    Ik zal dit zeker volgend jaar weer opnemen in mijn collectie

    Wat een nacht 53 x 500 gram cakes! Whaa whoe iha.

    De beste wensen trouwens voor alle leden.



    Uploaded with ImageShack.us

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 januari 2010
    Berichten
    12
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NLsandman Bekijk bericht
    Ik ben zeer tevreden over de event cakes, hele mooie kleuren, goede effecten met burst en leuke uitvoerings keuzes zoals vt gecombineerd met fs.
    Kwalitatief vond ik de cakes goed, stevig, stabiel en de grondstoffen voor de effecten waren ook goed, lange effect duur en zeer helder.
    Diegen die verantwoordelijk is voor de samenstelling heeft een goede smaak.

    Ik heb maar 1 toevoeging, is het mogelijk om de vt cakes die fs bevatten te voorzien van een richtings sticker? Het is namelijk niet goed te zien hoe je hem neer moet zetten, ik had de label naar mij toe gericht maar de fs was dus verkeerd.
    Ik had event cake 2 en 3.
    Bij event cake 3 zat er gewoon een sticker op voor de richting.

  7. #22
    VWC-Lid NLsandman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    270
    Thanks
    29
    36 waarderingen in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slauger Bekijk bericht
    Ik heb mijn twijfels.
    Ookal had ik maar een rubro pot (event cake 2) die schoot alleen de eerste 3 effecte. Daarna stopte die ineens en deed die het niet meer. Ik was van plan om even te sparen en voor event cake 1tm4 te gaan dit jaar maar daar twijfel ik nu over..
    Kan iemand mij zekerheid geven dat de potten het normaal gewoon doen?
    Een productie fout kan altijd een keer voor komen en dat geld voor ieder merk, het is en blijft handen arbeid.

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    427
    Thanks
    22
    320 waarderingen in 60 posts
    beste freaks,
    Ik heb veel posts door genomen en kom tot de conclusie dat we op de goede weg zijn. Hier en daar moet nog iets worden gesleuteld zo ik verneem , maar dat komt goed.
    (zelf had ik 6 tails waarvan er 2 niet hoog genoeg kwamen en de salute ging bij mij wel goed (16) aan elkaar)
    neemt niet weg dat wij in maart een gesprekje moeten hebben in China over de kwaliteit.

    Ik wens iedereen nog een gelukkig nieuw jaar namens Rubro Vuurwerk Nederland

    Gr Wim

  9. #24
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Een importeur die er echt wat mee doet. Top.

  10. #25
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slauger Bekijk bericht
    Ik heb mijn twijfels.
    Ookal had ik maar een rubro pot (event cake 2) die schoot alleen de eerste 3 effecte. Daarna stopte die ineens en deed die het niet meer. Ik was van plan om even te sparen en voor event cake 1tm4 te gaan dit jaar maar daar twijfel ik nu over..
    Kan iemand mij zekerheid geven dat de potten het normaal gewoon doen?
    Bij mij ging alles van Rubro gewoon goed af. Het is en blijft handenwerk, daar gaat wel eens wat mis.

    Het vuurwerk van Rubro is mij allemaal goed bevallen. Vooral de budgetcakes zijn qua prijs/kwaliteit gewoon erg goed. Ook de Eventcakes waren prima

  11. #26
    VWC-Lid I-TIMOOW-I's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    398
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SniperX Bekijk bericht
    Een importeur die er echt wat mee doet. Top.
    Het is idd evalueren van wat er goed ging en wat niet, wat werd veel verkocht en wat niet en wat kan er eventueel aan gewijzigd worden.

  12. #27
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door I-TIMOOW-I Bekijk bericht
    Het is idd evalueren van wat er goed ging en wat niet, wat werd veel verkocht en wat niet en wat kan er eventueel aan gewijzigd worden.
    Vuurwerkdiscount valt ook onder Rubro en tja, ook heel aardig personeel daar. Snelle en goede service. Het grappigste was nog dat kereltje achter de balie, vriendelijk ventje zeg. Wie was dat toch he... haha

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    427
    Thanks
    22
    320 waarderingen in 60 posts
    de kleine rat hahahahaha

  14. #29
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wim Bekijk bericht
    de kleine rat hahahahaha
    Haha ach, hij is 14, ik was toen ook niet lang! Maar wel een goede medewerker, en daar gaat 't om. En zo klein issie trouwens niet eens

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Berichten
    923
    Thanks
    397
    630 waarderingen in 287 posts
    Wim, allereerst top dat er daadwerkelijk iets met dit soort 'reflectiedagen' in het begin van Januari gedaan wordt. Iedereen heeft de producten nog redelijk helder voor de geest waardoor er denk ik een redelijk beeld opgemaakt kan worden. Nog 1 ding Wim, houdt alsjeblieft in godsnaam de fantastische kwaliteit van het buurtassortiment vast ! Wat is dat geweldig spul zeg! Ik heb er zo erg van genoten dat er volgend jaar (mits de kwaliteit onveranderd blijft) absoluut vele kartonnen bij mij in de straat staan te loeien. Je hebt met dit pakket een uniek product in je collectie, één die in staat is om hét populairste pakket in NL te worden (voor zover dat nog niet het geval is natuurlijk ). Alvast bedankt!

Pagina 2 van 24 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •