Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring met Rubro Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb wel weer genoten van de kwaliteit van rubro. Niet alleen de uitwerkingen ook het doorlonten ging makkelijker dan de andere boxen. Het karton was namelijk makkelijk te scheuren haha.

    Ik had de 6 elements, transbomber en de daisy beam.

    Comment


      Rubro hier al jaren hoog in t vaandel staan, en na al die jaren nog steeds dik tevreden.
      Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door rene306 Bekijk bericht
        Geen enkele transbomber is afgegaan en 1 zelfs zonder lonten later terug gegaan naar dealer met die zonder lont en niets terug gekregen of iets anders
        Slecht vd dealer. Hij verkoopt het aan jou. Kom je er mee terug omdat het niet aan te steken is, moet hij dit oplossen vind ik. Hij kan het weer terugkoppelen naar Rubro.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door rene306 Bekijk bericht
          Geen enkele transbomber is afgegaan en 1 zelfs zonder lonten later terug gegaan naar dealer met die zonder lont en niets terug gekregen of iets anders

          Wat een ongelofelijk slechte winkel dan. Wat mij betreft benoem je deze toko hier bij naam. Om andere leden te behoeden!
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            Heb elk jaar wel wat boxen van rubro, niet dat een grote deel van me collectie uit rubro bestaat maar heb altijd hele goede ervaringen met rubro nooit problemen of weigeraars gehad ook dit jaar niet.

            Comment


              Afwerking netjes, kwaliteit meer dan goed, Mooie heldere kleuren in de effecten, soms wat aan de prijs maar dat is het zeker waard.
              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

              Comment


                Afgelopen vrijdag een hele partij vuurwerkbrillen op kunnen halen bij Rubro.
                Deze worden bij ons in het ziekenhuis nu goed gebruikt.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	rubro.jpg
Vertoningen:1
Grootte:228,0 KB
ID:	1579161

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                  Afgelopen vrijdag een hele partij vuurwerkbrillen op kunnen halen bij Rubro.
                  Deze worden bij ons in het ziekenhuis nu goed gebruikt.

                  [ATTACH=CONFIG]53742[/ATTACH]
                  Echt top dit

                  Comment


                    Respect voor Rubro, en 10x respect voor jou en je collega,s heho!!!!! Wij wensen jou en jouw collega,s heul veul succes komende maanden!!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                      Afgelopen vrijdag een hele partij vuurwerkbrillen op kunnen halen bij Rubro.
                      Deze worden bij ons in het ziekenhuis nu goed gebruikt.

                      [ATTACH=CONFIG]53742[/ATTACH]
                      Heel netjes van Rubro!! En @Heho, heel veel sterkte de komende tijd!

                      Maarehhhh wat staat daar voor gele doos links onder in het beeld....

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                        Heel netjes van Rubro!! En @Heho, heel veel sterkte de komende tijd!

                        Maarehhhh wat staat daar voor gele doos links onder in het beeld....
                        Lijkt wel hierop


                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20200322-122941_Chrome.jpg
Vertoningen:1
Grootte:92,7 KB
ID:	1579162

                        Comment


                          Schitterend gebaar van Rubro dat dit mogelijk is gemaakt. Ook namens mij wens ik je veel succes toe de komende tijd!
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                            Maarehhhh wat staat daar voor gele doos links onder in het beeld....
                            Die viel ons ook op tijdens ons bezoek op 10 maart. Maar was een private label van afgelopen jaar.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment

                            Working...
                            X