Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Monster Trio

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Misschien een verkeerde batch...
    Hoop wel dat die van mij nog uit 2009 komt Maar een nachtje bij de kachel doet wonderen!

    Comment


      #47
      Vooral de burst van deze pot is een stuk zachter dan voorheen.
      filmpje:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #48
        Zo wat ziet die van jou er goed uit zeg! Daarbij valt die van mij helemaal in het niets!
        Zal binnenkort de film uploaden, maar het was echt een flop dit jaar.

        Comment


          #49
          Had de 2009 versie, Erg gaaf bakkie mooi blauw met prachtige fish geweldig!
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            #50
            Mijne was uit 2010 en de burst was echt een plofje. Deze viel echter wel in de smaak bij het publiek door het befaamde fish effect waar ik zelf ook een fan van ben mits goed uitgevoerd. En blauw doet het altijd goed. Voor deze prijs gewoonweg een toppertje!

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Maiko Bekijk bericht
              Mijne was uit 2010 en de burst was echt een plofje. Deze viel echter wel in de smaak bij het publiek door het befaamde fish effect waar ik zelf ook een fan van ben mits goed uitgevoerd. En blauw doet het altijd goed. Voor deze prijs gewoonweg een toppertje!
              Nou, zoveel fish was er bij mij niet te bekennen. Sommige boeketten waren vrij goed gevuld, maar er zaten er ook een flink aantal tussen met 2 fishes en 5 blauwe sterren..

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Maiko Bekijk bericht
                Mijne was uit 2010 en de burst was echt een plofje. Deze viel echter wel in de smaak bij het publiek door het befaamde fish effect waar ik zelf ook een fan van ben mits goed uitgevoerd. En blauw doet het altijd goed. Voor deze prijs gewoonweg een toppertje!
                Hier de film:

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Comment


                  #53
                  ligt het aan mij of zie ik iets mooi op het eind ?

                  Comment


                    #54
                    Je bedoelt die vuurwerkbril? Ja die is echt prachtig, voor 1,99 mag je alles ermee doen wat je wilt

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door newship Bekijk bericht
                      ligt het aan mij of zie ik iets mooi op het eind ?
                      M'n zusje . Met vuurwerkbril inderdaad.

                      Comment


                        #56
                        Is deze dit jaar ook weer gewoon te koop voor 15 euro?
                        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                        Comment


                          #57
                          Ik heb hem in de folder van afgelopen jaarwisseling staan voor €16,-
                          Of deze cake komende jaar ook weer te koop zal zijn, is nog even afwachten. Wolff kan altijd opeens besluiten dat een product uitlopend zal zijn.
                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            #58
                            Hij is de afgelopen jaren inmiddels dan wel weer een paar euro duurder geworden. Had deze in 2006 al eens. Je zou bijna zeggen dat het een aflopend verhaal is.

                            Burst is matig, het blauw met silver fish wel mooi.

                            Afgelopen jaar echter niet gekocht, omdat ik moest schrappen. Deze viel daarbij af.

                            Comment


                              #59
                              Ik vind hem op de filmpjes erg mooi.
                              En voor zo'n lage prijs hoef je echt niet te klagen!
                              Offline!

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door *Vuurwerkfreak Bekijk bericht
                                Ik vind hem op de filmpjes erg mooi.
                                En voor zo'n lage prijs hoef je echt niet te klagen!
                                Dan begrijp je het niet helemaal. Hij is enkele euro's lager geweest zelfs. Dat maakte hem super scherp. Dat heb je nu dus een stuk minder.

                                Comment

                                Working...
                                X