Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 65
  1. #46
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Ik ben voor het eerst dit jaar niet naar Pronk geweest. Ik moest werken maar mijn vrouw heeft mijn bestelling opgehaald.
    Ze is super goed geholpen en heeft genoten van de oliebollen. Ze deelt nu mijn ervaringen van voorgaande jaren.

    Goede service en leuke mensen. Wederom complimenten dames en heren van Pronk.

    En last but not least bedankt dat ik het gratis vuurwerk mocht omruilen voor een aantal andere cakes!!

    Fijne jaarwisseling!!!!

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 maart 2009
    Locatie
    NH
    Berichten
    26
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Voor het tweede jaar weer bij Pronk geweest. Vriendelijk personeel en top oliebollen! Bart reageert altijd zeer snel via de mail en is nooit te beroerd om je te helpen. Hier kunnen echt heel wat winkels op het gebied van service een voorbeeld aan nemen! Over de prachtige eigen collectie hoef ik denk ik weinig meer te zeggen ;)

  3. #48
    VWC-Lid glopje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2007
    Berichten
    332
    Thanks
    400
    180 waarderingen in 64 posts
    Gewoon weer top!

    Super geregeld ik had een mooi tijdstip niet te druk de eerste verkoopdag
    (11:00-12:00). In de voorverkoop 2 bestellingen gedaan, maar ze waren 1 ultra pakket knock outs vergeten toen liep ik toevallig tegen bart zelf aan die meteen een nieuwe haalde. Hij kwam super aardig over en lijkt mij echt een toffe peer! Voor het 3de jaar tevreden.

    Wel stom ik ben vergeten te controleren of ik een gratis pot had gewonnen dit werd mij ook niet verteld door het personeel, maarja eigen fout ik had moeten kijken.

    Pronk H20 toch wel weer de topper van de avond wat een cake is dit . Kwa prijs kwaliteit waren de extreme salutes echt helemaal de bom volgend jaar weer een karton!

    Top tent tot volgend jaar,
    Bedankt!

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2011
    Berichten
    297
    Thanks
    21
    384 waarderingen in 98 posts
    Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.

    Heb zelf 2 bestellingen opgehaald bij Pronk. Leuke kortingen op de eigen collectie, veel 2e gratis producten en aan de hand van de hoogte van het bedrag van een bestelling ook nog gratis vuurwerk.

    Tijdens het wachten op je bestelling kun je verse oliebollen eten en even wat te drinken pakken.

    Volgend jaar zeker weer!

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Locatie
    vuurwerkcrew medemblik
    Berichten
    399
    Thanks
    95
    109 waarderingen in 62 posts
    al 5 jaar is koffie niet tedrinken bart neem is douwe egberts haha. voor de rest top winkel altijd het beste. en alijd pronk 4 pakket blijft het beste van ales

  6. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 oktober 2006
    Locatie
    Zaanstreek
    Berichten
    334
    Thanks
    237
    271 waarderingen in 105 posts
    Dit jaar goed kunnen vergelijken met de nieuwe 25grammers van Rubro/Lesli/Wolff/Zena/VWT.
    De kwaliteit van de eigen Pronk collectie is geweldig,grote cakes met reserve lont bovenop,de H20 knalde alle 25grammers eruit,dit is gewoon professioneel!

    Burst is hard,tempo en effecten zijn groot,en de Cracy Ibiza bv,de fluit gaat lekker lang door,geweldig.
    Ik had dit jaar bijna alle Pronk cake's en geen één viel tegen.

    Ik heb nu vier jaar de Pronk collectie gehad,en vindt dit persoonlijk de beste importeur met constante kwaliteit,de nieuwe productie jaren zijn eerder beter dan slechter.
    De potten zijn wel heel groot dus moet je veel sjouwen haha,volgend jaar weer Pronk!
    075

  7. Deze 3 gebruikers waarderen argss voor het bericht:


  8. #52
    VWC-Lid daanvdboor's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2008
    Berichten
    155
    Thanks
    212
    13 waarderingen in 6 posts
    Ook dit jaar voor de 5e keer vuurwerk bij Pronk gehaald maar wat hebben we weer staan te genieten met de hele buurt wat een importeur! En inderdaad vooral die h20 elk jaar gehad sinds ze die hebben en naar mijn mening ook de topper van de collectie! Want iedereen vroeg wat was dat voor jorge blok nou het is gewoon Pronk! Dit vuurwerk is ook echt om mee te pronken!

  9. Deze 2 gebruikers waarderen daanvdboor voor het bericht:


  10. #53
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Wederom weer super goede service en onovertroffen cakes. De pleasure island is een fantastische aanvulling op een prachtige productlijn. Na 3 cakes vol prachtige effecten de hawaii als finale is briljant. Waardige tegenstander van de H2O.

    Ik had bijna alle pronk cakes en daarvan een aantal 2x zoals de H2O en de mysticland en 3x de earthquake en net als vorige jaren was geen alle allen niet extreem goed. Wat een prachtige collectie.

    Dames en heren pronk wederom bedankt voor de prachtige producten en service en jullie zien mijn bestelling weer verschijnen in november.

    Bedankt!!!!

  11. Deze 3 gebruikers waarderen the mighty two voor het bericht:


  12. #54
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Ik zelf heb nooit vuurwerk van Pronk gehad maar heb het dit jaar wel live mogen aanschouwen ( via Darksoul ) en ik moet bekennen dat ik de producten live veel beter vond presteren dan op de filmpjes, toen was ik er niet van gecharmeerd.
    De cakes die ik hem mogen aanschouwen hadden stuk voor stuk een harde burst, gingen heel hoog maar dit ging niet ten koste van de schoonheid aangezien de uitwerkingen in de lucht bizar vol en groot waren.
    Helaas zit deze verkooppunten te ver van mij vandaan, maar misschien komt er dit jaar wel iemand in de buurt die een bestelling voor mij zou kunnen meenemen
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  13. Deze 5 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  14. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 oktober 2006
    Locatie
    Zaanstreek
    Berichten
    334
    Thanks
    237
    271 waarderingen in 105 posts
    Dit jaar weer veel Pronk gehad,en het blijft top spul!
    Alles ging goed af,nog bedankt voor de gratis H2O ivm met weigeraar vorig jaar,topservice!
    Wel komen sommige nieuwe producten van andere importeurs erover heen.
    De Pronk cakes zijn groot en schieten hoog.Ik vindt het een idee om ook compactere cakes uit te brengen zoals bv.Cruelty...Imperial Blink....Rude Awaking etc

    Volgend jaar komen er weer Pronk Vuurwerk spullen,gemixt met de toppers van diverse importeurs
    075

  15. #56
    VWC-Lid !mike!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juni 2009
    Berichten
    67
    Thanks
    102
    15 waarderingen in 11 posts
    dit jaar had ik weer pronk en tsja word saai maar is altijd goed!! de buren kwamen vragen of dit wel allemaal uit nederland kwam. dikke bursts en grote effecten. helemaal top!

  16. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2010
    Berichten
    270
    Thanks
    104
    127 waarderingen in 72 posts
    ik vind wel dat ze dit jaar maar weer is met nieuwe potten moeten komen van pronk zelf want na 4jaar het zelfde raak je er op uitgekeken behalve h2o en indian summer en whanted want die blijfen gewoon top!!!

  17. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    58
    Thanks
    13
    10 waarderingen in 4 posts
    Hele lijn aangeschaft weer eens, absoluut het geld weer waard geweest....mooie grootse effecten...zelfs de kleine potten waren verrassend goed dit jaar.

  18. #59
    VWC-Lid Levensgenieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2015
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    1.049
    Thanks
    428
    749 waarderingen in 365 posts
    Hele prima cakes!
    Mystic Land:


    Treasure 2.0:


    Indian Summer:


    Er komen nog meer aan..
    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

  19. Deze 4 gebruikers waarderen Levensgenieter voor het bericht:


  20. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Locatie
    vuurwerkcrew medemblik
    Berichten
    399
    Thanks
    95
    109 waarderingen in 62 posts
    nog gefeleiciteerd bartje met je 20 jarig bestaan en sla dit jaar de pronk poten staan ook al twijfel ik nog steeds heb ze al van af begin tot nu en nooit iets op aan tekunne merken ze zijn top maar volgend jaar ben weer van party

Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •