Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrouwen in de vuurwerkhandel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vrouwen in de vuurwerkhandel

    Steeds meer vrouwen en meiden gaan zich met vuurwerk bemoeien,
    met het verkopen maar ook met het afsteken hier een paar afbeeldingen
    In andere landen is dat nog een taboe.

    #2
    en nou maar hopen dat er genoeg singels tussen zitten
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      #3
      Bij Salon roger werk toch een zo'n "knap" meisje zeggen ze. En bij vuurwerk Tolbrug word er door de telefoon opgenomen door een meisje.

      Comment


        #4
        Klinkt erg goed dit

        Beter meisjes die vuurwerk verkopen dan jongens!

        Comment


          #5
          Zal wel voor de kinderen zijn he xD, mamma ff vuurwerk halen, houd het gejank op hehehe

          Comment


            #6
            Bij deze winkel,s ben ik vandaag ook langs geweest dus die meiden komen me bekent voor lol

            Comment


              #7
              vuurwerk in de vrouwenhandel....
              ik krijg een naam door.... iets met Joran ofzo...

              Comment


                #8
                wat daachten jullie van de "chick"die achter de kassa staat bij alpeco!!! (kwijl kwijl)

                Comment


                  #9
                  Plus 1 voor Tigers en de chick bij Alpeco, nu maar hopen dat ze geen kort lontje heeft;)

                  Comment


                    #10
                    Ik heb wel duidelijke verschillen gemerkt tussen de aankopen van vrouwen en mannen, nu ik twee dagen heb gewerkt in een VW-winkel. Mannen weten vaak al beter wat ze (ongeveer) willen hebben. Vrouwen hebben vaak geen flauw benul, en zeggen alleen dat ze "sier" willen hebben. Het begrip "vuurpijl" kennen ze nog wel, maar "cake" wordt al lastig. Vervolgens moet je vaak ook nog door veel vragen erachter zien te komen wat hun budget is, en of ze wat grotere potten willen, of juist veel klein grut.
                    Daarnaast nemen vrouwen minder knalvuurwerk. En áls een meisje van 12 dan aan pappie vraag of ze er een pakje Binkies bij mag, antwoordt pappie "Dat knalt te hard." Terwijl zoonlief wél de Stoere Knallers mag. Ook had ik een vrouw die een cake van ca. 20-25 euro wilde, maar die niet te hard mocht knallen. Nou, dan vallen er veel goede cakes af.
                    Vrouwen vertrouwen de verkoper ook vrij snel. Als ik zeg dat die cake mooi is, dan vertrouwen ze daarop. Technische verhalen over de uitwerkingen maken dan niet uit. Dan trek je de vrouw eerder over de streep door te zeggen dat deze cake erg lang duurt.
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #11
                      Ik heb nu 2 jaar verkoopervaring in een vuurwerkwinkel achter de rug.
                      Ik geloof dat ik hooguit twee vrouwelijke freaks als klant heb mogen helpen.
                      Freaks omdat ze met gerichte vragen kwamen over effecten van een cake

                      Er komen genoeg vrouwen in de winkel, maar dat zijn bijna allemaal moeders die met hun zoontje vuurwerk komen kopen. Inderdaad je kan merken dat ze er weinig verstand van hebben. Honderden keren de opmerking gehoord: het moet een pot zijn met bloemen die de lucht ingaan.
                      Maar mij deert het niet, het ontroert mij en het doet mij goed dat die moeders dat voor hun zoontjes over hebben.

                      Comment


                        #12
                        Heerst er een soort van taboe op dit onderwerp?
                        Misschien dat het iets te maken heeft met het aantasten van de vrouwelijkheid?

                        We hebben hier altijd nog wel een meid van een jaar of 17 rond lopen, die de hele dag loopt te stoken, dat vind altijd wel tof!

                        Comment


                          #13
                          er was eerst ook een soort gelijke topic, maar dan over ouders. weet iemand die misschien? ik zoek die al best lang

                          Comment


                            #14
                            is Joyce in Olen nog geeneens genoemd, jongens toch...

                            Comment


                              #15
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment

                              Working...
                              X