Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede aansteker voor vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Helaas had ik deze (en een aantal van mijn vrienden ook) afgelopen oud&nieuw:


    En het was echt een waardeloos ding. Na een uur stopte hij er al mee en kreeg ik hem niet meer aan de praat. Ik en vrienden hadden er meer van, en bij allemaal was dit het geval. Helaas een miskoop dus.
    Groeten...:)

    Comment


      #17
      Micro Torch

      Normaal € 59,95, nu vandaag € 19,95
      Groeten...:)

      Comment


        #18
        Kheb 2 creme bruleebranders van de Xenos en ze doen het toppie!!





        Laatst aangepast door UltraCorez; 2 November 2010, 17:09.
        Lachen. Gieren. Brullen. Vuurwerk.

        Comment


          #19
          De http://www.aanstekerwinkel.nl heeft bijna 2700 geregistreerde klanten!
          Dat moet gevierd worden met een kortings aktie:

          De MetalTorch normaal 9,95 nu 10 dagen, 10% korting 8,96 van 10 t/m 20 december 2010

          Er is een ruime voorraad maar de aanbieding geld zolang de voorraad strekt!!
          Bom-vivant

          Comment


            #20
            Ik heb een aantal kleine stormaanstekers goedkoop kunnen kopen via Deal Extreme. Deze aanstekers zijn ook ideaal om bijvoorbeeld sterretjes aan te steken. In plaats van een halve minuut onder een normale aansteker te houden is het met deze aansteker zo geklaard. Zie hier in de film.

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #21
              Mijn Xenos brandertje

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              Lachen. Gieren. Brullen. Vuurwerk.

              Comment


                #22
                is de mini aansteker van koopjegadget goed om VW aftesteken ? http://www.koopjegadget.nl/product_i...products_id=48

                Comment


                  #23
                  Ik gebruik wierook lekker goedkoop en het werkt

                  Comment


                    #24
                    ik heb deze 2





                    mini aansteker doet het prima bij mij aleen als ze vuil worden van binnen wilen ze wel idd kapot gaan zie mijn foto daar staat ook een van vorig jaar die vuil is gewoorde die doet het dus niet meer.
                    Laatst aangepast door SjampoStyle; 25 December 2010, 22:06.
                    :bye:

                    Comment


                      #25
                      ik heb de grote gasbrander van www.koopjegadget.nl en deze doet het geweldig

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                      Comment


                        #26
                        aanpassing

                        Sommige MetalTorches en PyroTorches zijn in de fabriek begrensd, ondanks dat ik zelf test voor verzenden gaat het toch mis en blijkt de vlam erg klein te zijn. De oplossing is simpel, haal het dopje van het vulventiel af en wip het uitstekende deel dat het draaien tegenhoud omhoog(met een mesje ofz). Nu kan de aansteker zover door draaien als je wil en zal de vlam wel heel hoog zijn. Zet hem niet te hoog, dat kan gevaarlijk zijn.



                        IK HOOP DAT IEDEREEN HET NOG OP TIJD MEE KRIJGT! STOOKSE!
                        Bom-vivant

                        Comment


                          #27
                          Dit is mijn aansteker geworden:



                          Superbetrouwbaar, heeft me deze jaarwisseling de hele dag en nacht trouwe dienst bewezen itt de MetalTorch die afgelopen jaren en ook dit jaar weer al gauw begon te haperen en doen. Dit ding kostte me slechts iets van 5euro ook nog... Superding.

                          Comment


                            #28

                            Deze voor maar 10 euro vorig jaar gekocht werkt nog steeds doet het goed voor vuurwerk en bewijst je een trouwe dienst de hele dag topding zeker een aanrader!
                            I <3 Zippo

                            Comment


                              #29
                              Ik had zelf vorig jaar de metal torch maar ik vond dat echt een kl*te ding. Kan ook best liggen die van mij hoor en dat het niet algemeen is. Maar er zit zeg maar zo'n buis in de buis waar het gas uitkomt. Die kan je ook losdraaien maar bij ging die de hele tijd vanzelf los. En als er even wat vuil bij ligt werkt hij ook gelijk niet meer. En in de wind werkt hij ook niet echt al te best.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                                Dit is mijn aansteker geworden:

                                image


                                Superbetrouwbaar, heeft me deze jaarwisseling de hele dag en nacht trouwe dienst bewezen itt de MetalTorch die afgelopen jaren en ook dit jaar weer al gauw begon te haperen en doen. Dit ding kostte me slechts iets van 5euro ook nog... Superding.
                                Hoe lang gaat zoiets mee?

                                Comment

                                Working...
                                X