Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 29 van 47 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 421 t/m 435 van 700
  1. #421
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Ik had altijd kleine stormaanstekers. Vorig jaar na de vele positieve berichten een Chefs Torch bij de Action gehaald. Nou die was kapot (ook na het bijvullen geen vlam). Toen een nieuwe gekregen en die heeft de jaarwisseling prima doorstaan. Had ook nog een crème brûlée brander van de Jumbo voor 2,49eu en naar mijn mening kwalitatief beter. Geeft altijd een vlam waarbij het bij de chefs torch weleens nodig is om vaker te klikken. Daarnaast is die ook doorzichtig dus je kan precies zien hoeveel vloeistof er nog in zit. Ik weet niet of ze bij elke Jumbo te koop zijn maar hier liggen ze weer. Aanraders!
    Naam: 20171211_124233.jpg
Bekeken: 1242
Grootte: 321,7 KB
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 3 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  3. #422
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2016
    Berichten
    165
    Thanks
    32
    92 waarderingen in 38 posts
    Morgen of overmorgen maar is op zoek dan. Bedankt voor de tip.

  4. Deze gebruiker waardeert GovertNL voor het bericht:


  5. #423
    VWC-Lid gerkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    445
    Thanks
    179
    230 waarderingen in 116 posts
    Ik heb deze week een brander bij de Jumbo gehaald en ook nog een bij de Action.

  6. #424
    VWC-Lid RafQue's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    3.152
    Thanks
    1.002
    1.122 waarderingen in 479 posts
    Ik heb voor dit jaar een Pyro Torch Metal gekocht. Er zwerven hier door het huis een heel aantal Action/Bazaar-achtige aanstekers, maar heel lang gaan ze nooit mee. Mijn zonen hebben de neiging om lontjes vol op de voorkant aan te steken, waardoor al snel de hele kop onder de rotzooi komt te zitten... Dit apparaatje is perfect om de lont vanaf de zijkant aan te steken. Hij ziet er sjiek uit en het is een handelbaar dingetje. Geeft een mooie, rechte vlam die ook vast te zetten is.

    Desalniettemin blijft deze torch van mij en moet mijn nazaat het met de B-keuze doen...

    Naam: 20171213_230422.jpg
Bekeken: 831
Grootte: 212,6 KB

    Naam: 20171213_230747.jpg
Bekeken: 902
Grootte: 245,9 KB

  7. Deze 2 gebruikers waarderen RafQue voor het bericht:


  8. #425
    VWC-Lid Killerbee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2009
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    182
    Thanks
    28
    95 waarderingen in 44 posts
    Ook dit jaar weer de Torch van de Action, gebruik hem al jaren en heb er dit jaar 3 extra aangeschaft voor mijn vrienden. Echt een goede aansteker voor heel weinig geld.
    Stoken tot je er bij neervalt!

  9. #426
    Banned
    Geregistreerd
    13 december 2017
    Berichten
    86
    Thanks
    95
    42 waarderingen in 30 posts
    Ik kwam deze ook tegen en natuurlijk 1 meegenomen voor die paar centen prima brandertje, ook om de kaarsjes aan te steken etc.

    ik heb ook een plasma aansteker uit china en die werkt ook uitstekend, gewoon oplaadbaar via usb
    en ik heb nog een aantal hele grote branders voor als het windkracht 10 word.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Ik had altijd kleine stormaanstekers. Vorig jaar na de vele positieve berichten een Chefs Torch bij de Action gehaald. Nou die was kapot (ook na het bijvullen geen vlam). Toen een nieuwe gekregen en die heeft de jaarwisseling prima doorstaan. Had ook nog een crème brûlée brander van
    de Jumbo voor 2,49eu en naar mijn mening kwalitatief beter. Geeft altijd een vlam waarbij het bij de chefs torch weleens nodig is om vaker te klikken. Daarnaast is die ook doorzichtig dus je kan precies zien hoeveel vloeistof er nog in zit. Ik weet niet of ze bij elke Jumbo te koop zijn maar hier liggen ze weer. Aanraders!
    Naam: 20171211_124233.jpg
Bekeken: 1242
Grootte: 321,7 KB

  10. #427
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2016
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    236
    Thanks
    60
    91 waarderingen in 43 posts
    Ben we benieuwd hoelang je gemiddeld met 1 aansteker doet. Zo kan ik beetje inschaten hoeveel ik er nodig zal hebben

  11. #428
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyrogirl-Ilse Bekijk bericht
    Ben we benieuwd hoelang je gemiddeld met 1 aansteker doet. Zo kan ik beetje inschaten hoeveel ik er nodig zal hebben
    Ligt er natuurlijk aan hoe de aansteker wordt gebruikt. Het lontje altijd haaks op de vlam richten, zodat er geen vuil in de aanstekermond terecht komt. Daarnaast kan je veel aanstekers en zeker de crème brûlée branders en pyrotorches navullen. Dus bij juist gebruik gaat een aansteker wel een aantal jaarwisselingen mee.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. #429
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Heb een set gewonnen via de prijsvraag. Dus voor de mensen die er een zoeken, kijk eens bij degene die de betreffende prijsvraag mogelijk heeft gemaakt ;-) in de categorie prijsvragen.

  13. #430
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyrogirl-Ilse Bekijk bericht
    Ben we benieuwd hoelang je gemiddeld met 1 aansteker doet. Zo kan ik beetje inschaten hoeveel ik er nodig zal hebben
    Maar als je zoals ik nog kleiner spul stookt en niet zo netjes bent met de haaksheid/aansteker laten vallen enzo is het slim om een (paar) reserve te hebben. Je zou ze eventueel na de jaarwisseling terug naar de winkel kunnen brengen
    Keep it legal!

  14. #431
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2007
    Locatie
    Hollandia
    Berichten
    220
    Thanks
    81
    96 waarderingen in 49 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door getreal Bekijk bericht
    Ik kwam deze ook tegen en natuurlijk 1 meegenomen voor die paar centen prima brandertje, ook om de kaarsjes aan te steken etc.

    ik heb ook een plasma aansteker uit china en die werkt ook uitstekend, gewoon oplaadbaar via usb
    en ik heb nog een aantal hele grote branders voor als het windkracht 10 word.
    Whehehe laten we niet hopen op windkracht 10 ;)

  15. Deze gebruiker waardeert kauwboy voor het bericht:


  16. #432
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2013
    Berichten
    519
    Thanks
    0
    173 waarderingen in 105 posts
    gebruik al jaren de EUROJET MEGA TORCH kost een paar centen maar werkt perfect

  17. #433
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Net een paar crème brûlée branders bij de big bazar gekocht voor 2,99.
    Werken ideaal vind ik.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. #434
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2007
    Locatie
    Hollandia
    Berichten
    220
    Thanks
    81
    96 waarderingen in 49 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Ik had altijd kleine stormaanstekers. Vorig jaar na de vele positieve berichten een Chefs Torch bij de Action gehaald. Nou die was kapot (ook na het bijvullen geen vlam). Toen een nieuwe gekregen en die heeft de jaarwisseling prima doorstaan. Had ook nog een crème brûlée brander van de Jumbo voor 2,49eu en naar mijn mening kwalitatief beter. Geeft altijd een vlam waarbij het bij de chefs torch weleens nodig is om vaker te klikken. Daarnaast is die ook doorzichtig dus je kan precies zien hoeveel vloeistof er nog in zit. Ik weet niet of ze bij elke Jumbo te koop zijn maar hier liggen ze weer. Aanraders!
    Naam: 20171211_124233.jpg
Bekeken: 1242
Grootte: 321,7 KB
    Heb er net ook 1 bij de Jumbo gehaald. Aardig gewild, denk ik, aangezien er nog maar 3 lagen.

  19. #435
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2009
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    350
    Thanks
    4
    61 waarderingen in 34 posts
    ik heb onlangs deze aansteker besteld op deze website,

    super fijne aansteker heeft al paar keer zijn werk goed gedaan met een cat 1 sessie

    http://webshop.handigengoedkoop.nl/e.../Products/9614


    5 euro meer dan waard en was super snel in huis! aanradert
    no Pyro no Party....

Pagina 29 van 47 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •