Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede aansteker voor vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door kevin010 Bekijk bericht
    Hoe is die torch van de Blokker? Wat is de prijs ervan?
    Zijn bijna het zelfde als die van de Action had ze een tijd terug in de aanbieding gekocht
    voor 6 euro per stuk.Gaat om deze alleen hebben ze ze niet meer op voorraad zie ik.

    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      [QUOTE=kevin010;800817]Dus als ik het goed begrijp dan moet ik de Chefs Torch voordat ik hem bijvul even in de koelkast leggen?

      Ja dat is mij iig gezegd. Maar eigenlijk moet er genoeg gas in zitten. Zal je dan net een maandagochtend brander hebben gekocht?

      Comment


        Kan best zijn dat die niet goed is gewoon even omruilen dan.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          Vandaag even bij de Action langs geweest, drie Chef's Torches gekocht, 2 euries p.s. geen geld man.

          Comment


            Heb nu een aantal keren op de site van pieter me metal torches gekocht, voor het grotere spul waar ik het voor gebruik zoals de cakes voor nachts enzo is die perfect

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door remcus Bekijk bericht
              Heb nu een aantal keren op de site van pieter me metal torches gekocht, voor het grotere spul waar ik het voor gebruik zoals de cakes voor nachts enzo is die perfect

              http://www.koopjegadget.nl/aanstekers/metal-torch
              Vindt ze op zich prijzig, maar ja zal wel iets meer kwaliteit zijn.

              Op Deal Extreme staan ook wel leuke:


              (Wel erg lange verzendtijd.)

              Comment


                ik ga dit jaar paar van deze halen , steek je toch iets makkelijker in je zak dan de action torch , https://www.ebay.com/itm/Windproof-S...75.c100623.m-1

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Dit is mijn aansteker geworden:

                  Na 6 jaar voor de zekerheid maar ns n nieuwe besteld, ook gezien ze schaars lijken te worden. Ouwe klikt niet élke keer meer raak wat hij toch 6 jaarwisselingen gedaan heeft. Meteen ook eentje voor mn buurjongen, beginnend pyro die m continu leende, ook maar eentje besteld.

                  Comment


                    Vorig jaar 5 mini gasbranders gekocht bij koopjegadget, die werken goed. Vandaag bij Zena een gasaansteker gekregen. Eens kijken hoe die bevalt.

                    Comment


                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SNC10854.jpg
Vertoningen:1
Grootte:167,7 KB
ID:	1562543
                      Gisteren deze schatjes gekocht bij Big Bazar. Zien er best ruig uit met die camou-vlekjes
                      Voor 2,99 per stuk een goeie deal.

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SNC10855.jpg
Vertoningen:1
Grootte:172,7 KB
ID:	1562544
                      Ook nog 3 oudere exemplaren, deze waren van de Action en doen het na jaren nog steeds prima.

                      Comment


                        hoe zijn die plasma branders?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                          hoe zijn die plasma branders?
                          Lijken mij niet ideaal. Ze worden wel heel heet dus lont brand snel maar de plek van de hitte is heel klein en geconcentreerd waardoor je dus echt goed mort kijken of je lontje wel in de straal plasma zit. Geef mij maar een mooi velblauw vlammetje die ik gewoon met gestrekte arm kan gebruiken.

                          Comment


                            Ik heb een paar jaar geleden ook een partij van die gasbranders gekocht van de action. Doen het nog steeds prima zowel functioneel als de prijs (1,99).
                            Aanrader dus

                            Comment


                              Action chefs torch for life
                              Keep it legal!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
                                Action chefs torch for life




                                Comment

                                Working...
                                X