Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 18 van 18

Discussie: Belboom Visé

  1. #16
    VWC-Lid nielstepas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 mei 2008
    Berichten
    29
    Thanks
    1
    2 waarderingen in 1 post
    weet iemand of ze hier choeet no 3 match cracker hebben??? k ben van plan om op de terug weg van mijn vakantie langs deze winkel te gaan.

    Kan iemand mij helpen???
    [B][I][U][url]http://www.youtube.com/user/MrVuurwerkEnschede[/url] !!!Check effe!!![/U][/I][/B]

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2012
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    het vuurwerk is heel goed (goed kwaliteit) en harde knallen

  3. #18
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.533
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Even een update over deze winkel. Ik ben er begin januari heengeweest. Je zou denken dat het een winkeltje is wat ergens in een kartonnen doos onder de winkel nog een paar doosjes knalspul heeft liggen van 5 jaar geleden maar dat klopt niet. Bij heel de winkel hingen banners en posters met de naam en feu d' artifice erop en met 2016-2017. Dat geeft al aan dat ze gewoon goed op de hoogte zijn qua vuurwerk. In de winkel stonden eerst wat fietsen maar een stukje verderop stond het vuurwerk. Gewoon in glazen vitrines, paar bijzondere dingen zoals poolse strijkertjes van triplex maar ook nederlands spul van Rubro. Ze verkopen qua sier voornamelijk Weco, veel duitse producten voor 3-5x zo duur en Vulcan spul, ook best duur. Qua knal hadden ze best veel liggen, veel tristar en salon roger. Maar hetgeen wat mij vooral trok waren de rookbommen die voor niet te duur verkocht werden. Daar maar wat van meegenomen. Hopelijk hebben mensen die informatie zoeken hier wat aan.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •