Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

XXL Fireworks 08/09 is ONLINE

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    XXL Fireworks 08/09 is ONLINE

    Allen,

    Hierbij de start van de nieuwe site. We zijn eerst nog even alleen als catalogus online. Later volgt er meer. Maar je kunt de prijzen en het vuurwerk vanaf nu online bekijken.

    Veel plezier.

    www.xxl-fireworks.nl

    Webmaster.

    #2
    Het werd ook tijd

    Comment


      #3
      Dank je voor het melden webmaster.
      Hier hebben veel mensen lang op zitten te wachten.
      Ik denk dat het bekend maken van de dealers ook een hoge prioriteit heeft.

      Comment


        #4
        Dealers

        De dealers komen er uiterlijk maandag op.

        Comment


          #5
          Ik zie nog steeds geen folder voor download en de webshop is ook nog leeg ???

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
            Ik zie nog steeds geen folder voor download en de webshop is ook nog leeg ???
            Je hebt zeker firefox? FF 20 cm naar beneden scrollen. Staat er echt allemaal in. De folder komt eraan, allen een pdf van 40Mb is niet handig. Wordt nu omgezet naar lage resolutie.

            Comment


              #7
              Ik zie ook niks. In IE en firefox niet. Heeft iemand een directe link naar de folder?

              Comment


                #8
                De prijsstijgingen liggen gelukkig lager dan eerder werd gedacht.

                Wat ik me wel afvraag is of de producten waar nu bij staat uitverkocht, nog te bestellen zijn voor dit jaar. Lijkt me vreemd dat er nu al producten zijn uitverkocht....
                Weet jij hier misschien iets meer over webmaster-xxl?

                Comment


                  #9
                  Nog steeds geen dealers. Zo raak je vertrouwen kwijt here van XXL-Fireworks.
                  VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

                  Comment


                    #10
                    kom net een site tegen die xxl verkoopt http://www.westvuurwerk.nl/cms/. zo zullen er nog wel wat dealers zijn. vreemd dat het niet aangegeven wordt op de site van xxl zelf.

                    Comment


                      #11
                      Een aantal dealers dat vorig jaar wel XXL verkocht is er dit jaar niet bij komt mede door onduidelijkheden van de kant van XXL. Jammer.....

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster-xxl Bekijk bericht
                        De dealers komen er uiterlijk maandag op.

                        Welke maandag? Nog wel dit jaar?

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                          Welke maandag? Nog wel dit jaar?
                          Indeed, teveel onduidelijkheden.....XXL heeft afgedaan voor mij en alles wat
                          in de planning stond om te kopen heb ik geschrapt.
                          Prijstechnisch zijn ze ook niet meer concurrerend na de volslagen belachelijke prijsverhogingen.
                          Overgebleven budget wordt uitgegeven aan (veel)extra Dynasty , Beko en nog
                          wat Hardix low budget cakes.

                          Comment


                            #14
                            De website is nu wel aangepast.
                            Dealers zijn opgenomen en bij die dealers kan online worden besteld:

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                              De website is nu wel aangepast.
                              Dealers zijn opgenomen en bij die dealers kan online worden besteld:

                              http://www.xxl-fireworks.nl/cms/inde...d=55&Itemid=62
                              Ik zie ook dat de prijzen die op de site stonden met 19% zijn toegenomen (btw). Ik was van plan mijn gehele bestelling bij Jorge te halen, maar ga wel ergens anders shoppen. Prijsstijgingen okee, maar dit gaat mij te ver.

                              Comment

                              Working...
                              X