Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bart Poppelaars Breda

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Je hebt een PM Stefan!

    Comment


      #32
      Je hebt weer een PM Stefan!

      Comment


        #33
        bericht verwijderd....
        Laatst aangepast door stefan11; 23 April 2015, 14:48.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door stefan11 Bekijk bericht
          Beste liefhebbers,

          Aangezien ik nogal wat reacties krijg op karton aanbiedingen,
          zouden julie het leuk vinden dit jaar een kartonverkoop te doen?(uiteraard met korting). Welke producten zouden jullie graag in deze karton verkoop willen zien? Wij werken op dit moment met de volgende importeurs: GBV,Vulcan,Vuurwerkvisie(zena),Broekhoff, en hopelijk dit jaar weer katan.

          Gr Stefan Poppelaars
          Wij zullen weer aanwezig zijn

          Comment


            #35
            Extreme salute, sneaky six
            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

            Comment


              #36
              Dit jaar een aantal hele mooie cakes gekocht bij Bart-Poppelaars. De site is ervernieuwd, het assortiment is uitgebreider en kwalitatief vele malen beter dan voorheen, weet zeker dat ik volgend jaar weer vuurwerk kom kopen. Gegarandeerd concurrentie met de overburen, wat jaren niet het geval was naar mijn mening.

              Proficiat met dit succes en ga zo door.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Nuevitas Bekijk bericht
                Dit jaar een aantal hele mooie cakes gekocht bij Bart-Poppelaars. De site is ervernieuwd, het assortiment is uitgebreider en kwalitatief vele malen beter dan voorheen, weet zeker dat ik volgend jaar weer vuurwerk kom kopen. Gegarandeerd concurrentie met de overburen, wat jaren niet het geval was naar mijn mening.

                Proficiat met dit succes en ga zo door.
                We hebben dit seizoen veel tijd gestoken in het assortiment/ website en het is voor ons zeer positief uitgepakt.

                Bedankt voor de complimenten!
                En tot volgend jaar

                Comment


                  #38
                  hoort topvuurwerkbreda ook bij Bart poppelaars ? Ik kan niets over deze winkel vinden, enkel dat het adres verwijst naar poppelaars tuincentrum.

                  Comment


                    #39
                    Ik was vandaag bij Bredavuurwerk, blijken er 1 in straat 3 vuurwerkzaken te zitten. Bredavuurwerk, Bart Poppelaars en een ZENA in een tuincentrum. Na Breda vuurwerk ook even bij Bart Poppelaars langs gelopen en dat was een goede keuze. Erg goed georganiseerde winkel, mooie collectie en goede prijzen. Ook erg fijn dat ze met dit koude weer wat warme versnaperingen hadden. Dat ben ik alleen nog tegen gekomen bij Witte Tentenverhuur in Eemnes en vind ik toch wel een meerwaarde hebben. Er is ook genoeg personeel die je snel te woord kan staan. Leuke winkel die zeker een bezoekje waard is.

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_114947 [Desktop Resolution].jpg
Vertoningen:1
Grootte:176,0 KB
ID:	1565050Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_114123 [Desktop Resolution].jpg
Vertoningen:1
Grootte:144,5 KB
ID:	1565051Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_114129 [Desktop Resolution].jpg
Vertoningen:1
Grootte:149,2 KB
ID:	1565052Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_114134 [Desktop Resolution].jpg
Vertoningen:1
Grootte:137,9 KB
ID:	1565053Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_114944 [Desktop Resolution].jpg
Vertoningen:1
Grootte:141,4 KB
ID:	1565054Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_115002 [Desktop Resolution].jpg
Vertoningen:1
Grootte:131,1 KB
ID:	1565055

                    Comment


                      #40
                      Ik ben gisteravond, vlak voor sluitingstijd, bij deze winkel wezen kijken.
                      Het was uiteraard lekker rustig qua klanten. Maar ze hebben alle zaakjes goed voor elkaar! Een mooie entree en ook volop verlichting buiten. De showroom is zeer ruim opgezet, maar toch heel sfeervol. De vitrines zijn duidelijk met goede kaartjes erbij. Ze hebben ook op meerdere punten tablets staan, waar een klant zelf een filmpje kan opzoeken van een bepaald artikel. Heel strak gedaan! Er leek ook meer dan genoeg personeel rond te lopen, maar midden op een drukke middag kan ik nu niet voorspellen hoe goed de afhandeling zou gaan. Het zag er in elk geval uit als een geöliede machine (in tegenstelling tot de zaak er tegenover) en het personeel had het duidelijk naar de zin.
                      Qua prijzen is de winkel gewoon netjes. Met de losse verkoop gooien ze de prijzen niet omhoog maar gelden eigenlijk dezelfde prijzen als met de voorverkoop. Echt vette koopjes heb ik niet gezien, maar hun eigen Poppelaars box ziet er goed uit.

                      Succes met de verkoop morgen!








                      Laatst aangepast door DarkSoul; 30 September 2019, 18:41. Reden: Foto's gefixed bij andere host
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        #41
                        Vond die grote boxen voor de winkel ook wel erg leuk staan, toffe dingen!

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181227_221248.jpg
Vertoningen:1
Grootte:591,7 KB
ID:	1570977

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181227_221237.jpg
Vertoningen:1
Grootte:530,6 KB
ID:	1570978
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                          Vond die grote boxen voor de winkel ook wel erg leuk staan, toffe dingen!

                          [ATTACH=CONFIG]43692[/ATTACH]

                          [ATTACH=CONFIG]43693[/ATTACH]
                          Zag er idd leuk uit , was gister in Breda bij de overburen , maar moest ook nog een kleine bestelling ophalen bij Bart . Uiteindelijk weer met meer naar buiten als dat ik besteld had Ruhtless Volt extra. Kregen zelfs nog van alles erbij wat het gevoel geef dat je weer helemaal tevreden naar huis kunt gaan …Bij de overburen was het een gekkenhuis (top) prima vermaakt daar . Terwijl het bij Bart juist minder was maar zeker overzichtelijk en snel geholpen ,prima geregeld hier zowel losse verkoop als bestellingen

                          Comment


                            #43
                            Ik ben er vorig jaar ook geweest maar vond het er wel akelig rustig terwijl het aan de overkant een gekkenhuis was. De service was goed. Zaken die niet geleverd waren werden vervangen door goede alternatieven en er werd tijd voor je genomen.
                            Het ziet er allemaal ruim en overzichtelijk uit en de prijzen zijn normaal. Ik had daarom wel wat meer drukte verwacht
                            Ik heb een kort lontje.......

                            Comment

                            Working...
                            X